Zaks pov.
Nastal ten den. Den, kdy jsem měl Darryla odvést za BadW.
Posadil jsem se na tvrdý gauč, na kterém jsem tu noc spal. Asi mi stuhla záda. Na rukách se mi rozléhaly rudé proleželé obtisky a v puse jsem cítil nepříjemnou chuť. To budou znaky velmi dobrého spánku.. Z mého pohledu to byl spíš spánek pěkně nahovno.
Pořád jsem byl v základně Badova gangu. Nemínil se vrátit domů, dokud nedokončí svou práci. Když jsem se ho na to ptal, nic moc mi toho neřekl. Jen, že si s tím láme hlavu a pořád nemůže na nic přijít. Wendy se prý objevila ve městě, čehož se Bad bál. Nechtěl, aby se vše opakovalo znovu. Sám sebe se opakovaně ptal, proč by tohle dělala. Myslel si, že mu dala na dobro pokoj. Bohužel se ale vrátila.
Zpocený z nekončícího převalování ve spánku jsem se dostal z tenké deky, která byla ještě k tomu zamotaná do mých nohou. Po ránu není moc jednoduché ovládat své končetiny. Pokaždé ještě polospím a vždy se cítím jako kdybych se noc předtím opil a nepamatoval si celý život. Vždycky se cítím jakože: "wtf kde to jsem a co je život". Deku jsem odhodil na druhou stranu pohovky a rychle se bez přemýšlení zvedl na nohy. Málem jsem hodil hubu. Hrozně se mi zamotala hlava a začernilo se mi před očima. Znovu jsem si sedl s bolestmi hlavy a vyčítal si to, co jsem udělal.
Nakonec jsem se konečně odhodlal se zvednout a loudavým krokem se dobelhal ke kuchyňské lince, na které stál černý kávovar. Má záchrana. Moc nemusím kávu, ale co bych v ten moment dal pro alespoň trochu více energie.. Natáhl jsem ruku do skříňky a vytáhl křiklavě červený hrneček s nějakým bílým potiskem.
Hrnek s kávou jsem vzal do ruky a pomalu s ním došel ke stolu. Byl jsem na sebe hrdý. To bylo snad poprvé, co se mi nic nevylilo nebo nerozbilo.
Začal jsem se nudit. Znovu jsem si sedl na pohovku a natáhl se pro ovladač ležící na stolku přede mnou. Sktiskl jsem červené tlačítko a zapl tím televizi visící na bledé stěně. Rozhodl jsem se pro Netflix. Na obrazovce se po chvíli nemotorného praní s tlačítky rozzářilo 5 ikonek. Nick, Clay, Marc, Poppy... BalDboyhalo? Souhlasím.
Rozhodl jsem se pro Nickův profil. Ani nevím, co mě k tomu dovedlo.. Asi mi prostě přišel sympatický. Předpokládal jsem miliony rozdívaných anime a měl jsem pravdu. Povzdychl jsem si.
Připadalo to jako hodiny, co jsem se snažil najít nějaký dobrý film, popřípadě seriál. Začaly mě z toho bolet oči a pomalu mě to přestávalo bavit.
Co asi teď dělá Bad.. Zajímalo by mě, co by dělal, kdybych mu teď řekl, že mu nejspíš zbývá jen pár hodin jeho překrásného života. Asi by nebyl moc nadšený..
Pořád nespokojený jsem ovladač odhodil pryč z mého dohledu. Telefon se mi vybil už předchozí den a má nabíječka jako by se vytratila. Přísahám, že jsem se ji snažil hledat úplně všude.
Nechápu co se poslední dobou děje- Vše je hrozně zmatené, nejspíš mi umučí starého přítele k smrti a já s tím nebudu moct nic udělat. Ani vlastně nevím, co teď jsme. Jaký máme mezi sebou vztah a další věci. Jsme kamarádi? Pracovní partneři? Jen partneři.. Nějak mi nejde do hlavy, proč mě Darryl ten jeden den políbil. Nemám tušení co ho k tomu vedlo, každopádně bych to chtěl zažít znovu. Při každém úsvitu se vedle něj probouzet, dávat mu každodenní polibky, ten pocit tepla a bezpečí v jeho náruči...
Ze všeho vyčerpání se mi podlomila záda a padla do tvrdého gauče. Dívání do stropu taky nebylo nějak extra zajímavé. Jediné, co mi lezlo do mozku bylo příšerné tikání hodin. Každý tik trval snad hodinu. Přinášelo to takový ten pocit prázdnoty.
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
ФанфікиCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe