-6-

121 14 5
                                    

Skeppy's pov

Nic se neozývalo.. není doma? Možná se opravdu odstěhoval...
Zkusil jsem to ještě jednou jenže zbytečně. Ještě jsem se pro jistotu pokusil zatáhnout za kliku. Předpokládám, že Bad není tak blbej, že by si zapomněl zamknout dveře..
Odešel jsem od dveří a sedl si na schody pod nimi.
Prostě na něj počkám, než se vrátí.. ale co když mě nepozná a vyhodí mě?
Znovu jsem se postavil, jenže nějakým způsobem jsem omilem odsunul rohožku pod dveřmi. Byl pod nimi klíč. Tohle nemůžu udělat-

Hodně jsem se přemáhal ale moje zvědavost stejně vyhrála. Vzal jsem klíč ze země a hbitě odemkl. Dveře se otevřely.. byla vidět jen malá škvírka a já začal panikařit. Z hluboka jsem se nadechl a vstoupil dovnitř.
,,Haló?" Ujistil jsem se pro jistotu, že tam nikdo nebyl. Zavřel jsem dveře a začal se pomalu procházet. Pár věcí se tam změnilo ale vypadalo to pořád stejně.
Přešel jsem až do obíváků a myslel jsem, že mě šálí zrak. Na gauči ležel plyšový medvídek, kterého mi před pár lety Bad koupil. Můj úsměv se protáhl. Na skříňce vedle ležel obrázek mě a Darryla. Bylo krásný se dívat, jak štástní jsme spolu byli. Já jsem se teda skoro vůbec nezměnil, takže se ani nebojím, že by mě Bad nepoznal. Za to se bojím toho, že ho nepoznám já...

Hned co jsem vstoupil do kuchyně jsem dostal nehorázný hlad. Není to moc slušný, ale můj žaludek říkal něco jiného. Vzal jsem si rozdělaný balíček nějakých chipsů na lince a začal je jíst. Vím, že se z toho moc nenajím ale co se dá dělat. Nechci mu zase nějak extra lést do věcí.

Najednou jsem uslyšel, jak se otevřely vchodové dveře.

Rychle jsem jídlo položil zpět a snažil jsem se najít nějaké místo, kam bych se mohl schovat. Skříň.

,,Počkej Nicku.. ne, jsem si jistý, že jsem ty dveře zamčel... Ugh Potom ti dám vědět. Měj se."
Začal jsem slyšet pomalé kroky mířící směrem do kuchyně, kde jsem byl schovaný.

,,Vím, že tady jsi.."
Znám tyhle jeho triky, snaží se mě přinutit vylést. Co teď jako budu dělat? Nemůžu se tady schovávat věčně..
,,Notak vylez."
Fuck
Ozval se tichý výdech hned vedle mě. Byl blízko.
,,Hah.. měl jsi hlad, co?"
To si dělá srandu...

Po chvíli ticha se začal vzdalovat až do obíváku. Asi to tady už vzdal. Pomalu a co nejvíc potichu jsem vylezl ze skříňky a ujistil se, že je opravdu v jiné místnosti. Neměl jsem času na zbyt. Rychle jsem vyběhl po schodech do druhého patra. Bohužel jsem slyšel někoho běžet za mnou.
,,Co to..? Počkej!!"
K mému neštěstí jsem na posledním schodu zakopl a svalil se na zem. Než jsem se stihl zvednout, Bad už stál nademnou a jeho nohu položil na moje záda, abych mu nemohl utéct.
,,Prosím, pusť mě. Omlouvám se, neměl jsem sem lést!"
,,...Zaku?"
Začal jsem strašně rychle dýchat. Bad ze mě sundal nohu a já se začal pomalu otáčet na záda. Neměl jsem tu odvahu se mu podívat do obličeje ale cítil jsem, jak se mi on dívá přímo do očí. Rychle jsem sevřel oči, vstal a utekl do nejbližší místnosti. Za sebou jsem práskl dveřmi.
Byl to Badův pokoj. Přesně jsem si ho pamatoval, nic se tam nezměnilo. Sedl jsem si na jeho postel a hlavu zabořil do mých rukou. Zase jsem začal brečet.. achjo.

,,Uh.. Zaku? Já... Omlouvám se. Nenapadlo mě, že jsi to ty a-" ,,Já se omlouvám." Řekl jsem s brekem, když Bad vešel do pokoje. Cítil jsem se hrozně divně. Věděl jsem, že to bylo prostě špatně a vyčítal jsem si, že jsem vůbec nějakou sázku přijímal. Bylo by nejlepší, kdyby to všechno byl jen stupidní sen.
Ucítil jsem, jak se vedle mě postel prohnula.
,,Hele, nevím, z jakého důvodu jsi přijel ale zůstat tady nemůžeš. Je to tady moc..." Zvedl jsem k němu hlavu. ,,Proč? Nemám jak se dostat domů." V tu chvíli mu došla všechna slova. Chvíli jsme tam jen trapně seděli. Chtěl jsem mu říct vše o tom, co mi řekla BadW. Ale uvědomil jsem si, že mě bude nejspíš Oliver sledovat.
Už jsem to prostě nezvládal. Chtěl jsem se z té situace nějakým způsobem dostat. Nic mě ale nenapadalo.
Moje hlava spadla na Badovo rameno a celý vyčerpaný jsem usnul.
___________________
Děkuju moc za všechny hvězdičky omg😭
Omlouvám se za chyby ups

Jinak udržujte pitný režim bahhaha

Bye

728words

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat