-11-

305 29 10
                                    

Skeppy's pov.

,,Půjdu se převlíct." ,,Takže nebudeš zbytek dne spát?" ,,Kdo říkal že nebudu?" zvedl jsem se z Bada a dal si  odchod do mého pokoje. ,,Ahhh bože ty jsi debil! Co tady děláš?" tak to už si ze mě dělá Nick srandu. Načapal jsem ho za dveřmi v úrovni klíčové dírky. Otočil jsem se na Bada a ten jenom pokrčil rameny. ,,Chill jenom jsem vás špehoval. Už jdu dolů!" ,,To by jsi měl." zavřel jsem za sebou a vběhl do dveří naproti. Pořád mám na sobě ten kus černo-bílýho hadru. Musím to dostat ze sebe. Sundal jsem si Badovu mikinu a potom i celý maid cosplay. Měl jsem i podkolenky a byly dost nepohodlný. Ze skříně jsem si vzal černý tepláky a modré tričko s nějakým logem. Potom jsem na sebe hodil Badovu mikinu a šel zpátky dolů.

,,Co děláte?" všichni tam seděli v kroužku. ,,Hrajeme flašku, chceš se přidat?" ,,Mám dojít pro Darryla nahoru?" ,,Ten flašku nehraje." sedl jsem si vedle Dreama a Poppy. Sapnap seděl přede mnou a uprostřed ležela poloprázdná PET láhev Spritu. ,,Kdo točí?" ,,Ten kdo je nejmladší." všichni jsme se otočili na Nicka. ,,Jo jo jasný."  všichni jsme se začali smát ,,Vy to neumíte hrát." Darryl! Zastavil se v kuchyni a ze skříňky vytáhl Whiskey. ,,Darryle? Víš že Sapovi ještě nebylo 21?" ,,Děláš si srandu? A co jsem asi včera v noci dělal na té párty? Navíc, kdo by nás tady viděl." má pravdu. ,,Kolik je vůbec Poppy?" ,,22." ohh.. nevypadá na to. ,,Proč jsou všichni starší než já?" ,,Ehh já jsem tady!" ,,Tak Teda až na Nicka." všichni jsme pokračovali ve smání kromě Sapnapa. ,,Já za to nemůžu okey?"

Po 10 minutách jsme konečně začali. Darryl si ještě přisednul mezi mě a Dreama a vedle sebe si položil skleněnou flašku s alkoholem. Já točil první, protože si Sapnap stál za tím, že se chovám víc jako dítě já. ,,Okey Dreame. Pravda nebo úkol?" ,,Ehehe pravda." ,,No to počkat počkat. Takže vy to chcete hrát takhle na srabáky jo?" Chill Poppy. ,,Okey tak dáme jenom úkol." ,,Já jsem pro." ,,Dobře, Dreame vezmi si mobil a zavolej Georgovi. Řekni mu, že jsi strašně nadrženej a že za ním musíš hned přijet jinak to nedáš." tak uvidíme jak tohle zvládne. ,,Ez." Dream si vyndal telefon z kapsy a chvíli se přehraboval v kontaktech. ,,Mám ho!" sláva. Dal hovor nahlas aby jsme mohli Georgiho slyšet. ,,Lásko? Potřebuju tvou pomoc. Hned." ,,Dreame jsem s Wilburem venku. Co potřebuješ?" bože oni spolu chodí ven pořád. ,,No víš.. Já jsem hrozně nadrženej... Nebude ti vadit, když za tebou přijedu?" ,,Jasný že nebude Green boyi." ,,Drž hubu Wile. Nepleť se do našeho hovoru" (poor Wilbur) ,,Tak co? Rychle už jdu k autu." ,,Clayi nedělej si ze mě prdel!"
,,Ale tohle je seriózní věc Georgi! Rychle jo nebo ne?" George típnul hovor. ,,Achjo." znovu jsme se začali smát. ,,Točím!" flaška se otočila zpátky na mě. ,,Tak říkej, ať už to mám za sebou." ,,No.. Jenom tě varují Zaku. S náma se nehraje na žádný pravidla. Takže buď to splníš nebo vypiješ polovinu Whiskey. Je to na tobě." ježiši já vím, tak ať to už vyklopí. ,,Jdi na ulici a zařvy, že ho máš malýho." bože takový úkoly jsme si dávali v šestý třídě. Vyšel jsem z domu a stoupl si doprostřed silnice. Naposledy jsem se podíval na ty čtyři ve dveřích a normálně zařval jako nenormální člověk. ,,MÁM HO MALÝHO A NESTYDÍM SE ZA TO!!!" super, jsem tady zrovna dva dny a už mám reputaci u lidí co tady žijou na nule. Teda aspoň u těch, slušných rodičů. ,,Můžete dávat něco tězšího?"

Po hodině hraní jsme si všichni aspoň jednou lokli whiskey, protože jsme něco nesplnili naplno. Až na Dreama. Ten dostal úkol od Poppy, že musí mít sex s Okamurou. Jak jí to pane bože napadlo? ,,Nechcete se podívat na horor?" ,,Mužem. Pokud se tady někdo neposere strachy." ,,To tak ty bys mohl." ,,Dovol?",,Já jenom že jsi ještě takový batole Sape." začali jsme se smát. Ano, znovu.

Všichni si sedli na Gauč a Bad vybral na co se budem koukat. Nakonec vyhrál Sinister což má být ten nejstrašidelnější horor, kterej existuje. Nevím co je na tom pravdy ale uvidím. Sapnap si sedl vedle Dreama a oba se přitulili k sobě. Chápu že spolu bydlí a jsou to nejlepší kamarádi ale tohle bylo celkem divný. Uprostřed seděla Poppy a my s Badem byli hned vedle ní. ,,Achjoo. Já chci taky vstah jako máte vy.." ,,Jediní se vstahem jsou tady Max Darryl se Zakem takže v klidu." ,,Může k vám?" ,,Jasný." takže vedle nás se teď na sobě váleli všichni tři. Schválně kdo z nich usne první.

Ehh byl jsem to já-

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat