-22-

292 29 14
                                    

Jestli nechceš, tak to nečti a počkej na skephalo idc ale ze začátku jsou tady celkem důležitý věci.

Sapnap's pov.

Hotel už jsme měli před nosama a nesmírně jsme se těšili na to, jak to tam bude vypadat. Karl mě celou dobu držel za ruku. Došli jsme až k recepci kde to převzal Bad. ,,Dobrý den. My tady máme zakoupený pobyt přez noc pro šest lidí." ,,Ano hned vám dám klíče. Jenom mi řekněte jméno prosím." ,,Jmenuji jsem Darryl Noveschosch ale mám pocit, že je apartmán objednaný na jméno Clay, jestli se nemýlím." ty vole jako takovýho gentlemana jsem Darryla ještě neviděl. Nebudu lhát, Skeppy má štěstí. Racepční nám předala klíče do našeho apartmánu a my výtahem vyjeli do pátého patra. Ano jsme líní chodit po schodech stfu. ,,Karle? Tebe tady asi nebudou chtít, když byl hotel objednaný jenom pro šest lidí.." ,,Dokud nezjistí, že tady jsem tak je mi to jedno. Ať si mě klidně zatknou! Stejně bych si to zasloužil za- uhmh" musel jsem mu zacpat pusinku jinak by Skeppínek věděl, co se tady před pár lety odehrávalo. Náhodou je vidět, že Karlovi na mně.. Ehmm teda na nás záleží. Hrozně ho miluju. Když výtah vyjel do našeho patra, všichni jsme vystoupili a začli hledat náš apartmán s číslem 231. ,,MÁM HO!" rozběhli jsme se za Zakem. Když otevřel dveře, všichni jsme na byt koukali jako na zmrzlinu. Bylo to tam celkem malé na nás sedm ale dostačující na jednu noc. Z malé chodbičky vedly dva vchody. Napravo bylo wc se sprchou a nalevo byl botník. Rovně byl menší obívák s kuchyňkou. Byla tam i televize a minilednička. Svalil jsem se na gauč a z něj jsem si ještě všiml celkem tří dveří. Hnedka jsme se rozběhl je otevřít. V prvních byl větší pokoj s dvěmi postelemi, skříní a balkonem. Ve druhých byl trochu menší ale moderní pokoj s manželskou postelí. Měl i vlastní koupelnu s vanou. V posledních dveří byl asi ten nejpěknější pokoj ze všech. Měl taky manželskou postel. ,,Zabírám!"
,,Nicky přemýšlej trošku. Ty s Dreamem byste měli spát v tom největším kde jsou dvě postele... Navíc nechci aby jsi spal s jiným klukem... Ehm a jelikož nevidím žádnej problém s tím, že holky a Bad se Skeppym budou spát v manželské posteli tak myslím, že je to vyřešeno." ,,A kde budeš ty?" ,,Na gauči?" tak to v žádným případě. Karl bude pěkně se mnou a tečka. ,,Hele! Já v žádným případě nevidím důvod, proč bych měl spát v posteli s Darrylem! Jste se snad zbláznili?" Skeppy zařval na celý byt. Oni se ještě před půl hodinou snad nelíbali nebo co?? Potom se do toho vložil i Darryl ,,A co to udělat tak, že já budu spát na gauči, holky budou v jednom pokoji na manželské posteli, Sap bude s Karlem v druhým s manželskou postelí a Dream se Skeppym budou v pokoji kde jsou dvě postele." to bude asi nejlepší ale nevidím důvod, proč by Bad nemohl spát se Zakem. ,,Námitka!" zvedl jsem ruku jakože chci něco říct ale Bad mi jí hned dal zpátky dolů. ,,Žádné námitky. Takhle to bude." už jsem radši mlčel jako ostatní. Holky si šli do jejich pokoje a Dream taky. Já jsem vzal Karla za zadek a nesl ho do našeho. ,,Hej Nicku! Pusť mě!" ,,A co když nepustím?" Karlovi se udělal naštvaný obličej. Vešel jsem do pokoje a zavřel jsem za sebou dveře.
,,O co se snažíš?" položil jsem ho na nohy a dal mu malou pusinku na rty. ,,Převleč se tady máš nějaký moje oblečení, co jsem si dovezl." Karl měl svůj kufr ve svém autě, to bylo dost daleko a už bylo pozdě na to ho jít hledat.
Vzal si na sebe over-size tričko co jsem mu podal. ,,Promiň, kalhoty mám jenom jedny a ty mám na sobě, tak budeš muset předstírat, že to jsou šaty." Uchechtl jsem se ale Karlovi to nepřišlo vtipný. ,,Nicky jaktože si bereš dvě náhradní trička ale jenom jedny kalhoty??" noo.. Vlastně jsem si bral i dvoje kalhoty ale jak jsem probouzel Zaka vodou, tak jsem si jedny trochu polil.. Jenom jsem pokrčil rameny ať to nemusím rozebírat. ,,To triko je na tebe dost dlouhý, to přežiješ. Hlavně si prosímtě sundej ty kalhoty, nikdo na tebe koukat nebude." ,,A co si obleču ráno?" ,,Já ti skočím do auta pro věci neboj." Karl si začal sundávat kalhoty, co měl celej den na sobě a hodil je někam do rohu pokoje. Najednou začal rudnout a schoval si jeho obličej do dlaní, abych ho neviděl. ,,Aww nestyď seee." Přiblížil jsem se k němu a obejmul ho.

Pokus o spicy scénu (je to jenom mírný takže no s€x xD)❗✋ jo a sorry Karle ale já si to na někom vyzkoušet musím UwT.

Karl najednou vyskočil a obmotal si nohy kolem mého břicha. ,,Hejj!" začal se řechtat a po chvilce mi dal pusu. Z pusy se začínalo vytvářet dlouhé líbání a potom i s jazykem. Karlovi se to zřejmě ale nelíbilo, kousl mě do spodního rtu a já trochu zakňučel. Miminko se z polibku muselo odpojit, aby pobralo dech ale já jsem vychcanej, využil jsem příležitosti a kousl ho do krku. ,,Aaahhh~" miminko zavzdychalo oh no. Mně to nestačilo a začal jsem mu dělat znaménka. Karl zaklonil hlavu a začal rychle dýchat.
,,Pře-*moan*-staň!" naštvané miminko now >:3. Ale moje miminko. ,,To máš za to!" najednou jsem cítil něco tlačit na moje břicho. Hnedka mi došlo, co to je a podíval jsem se na Karla kulišáckým obličejem. ,,Uhh.. NENÍ TO TAK JAK TO VYPADÁ!!!!" jasný a já jsem královny Anglie. Oba jsme začali rudnout a vsadil bych se, že byl Karl červenej i tam, kde nechtěl. ,,Pomohl bych ti ale ty nechceš."
,,NEJVÍC BYS MI POMOHL, KDYBY JSI MĚ PUSTIL NA ZÁCHOD!" on byl ten, kdo na mě skočil. ,,Prosím.." udělal na mě psí oči čemuž nejde odolat, tak jsem ho pomalu pustil. Karl mě odžďuchl na postel a běžel na záchod. Na neštěstí jsme si vybrali zrovna ten pokoj bez záchodu, takže musel běžet až na chodbu. Poor Karl. Zvedl jsem se z postele a vyrazil k dveřím, kterýma moje bae proběhlo a opřel jsem se o rám. ,,Co mu je?" Skeppy se na mě nechápavě koukl. Já pokrčil rameny jakože nevím a rozhodl se vlízt Karlovi na záchod. ,,Jdu za ním." pomalu jsem otevřel dveře do koupelny a zavřel je za sebou. Karl si mě nevšiml, protože měl svoje vlastní starosti a navíc byl otočenej zadkem na dveře. Přiblížil jsem se k němu, opřel jsem se o něj zezadu a chytl ho za pas aby se nemohl hýbat. Hrozně se lekl strašpitel malej. ,,KDO TO JE??!!! NICKU!" ,,Chill jsem to jenom já~"
,,Prosím Nicky teď se to fakt nehodí.."
,,Fakt nechceš pomoct?" ,,NE!!!!" Karl zařval a to mi přidalo trochu odvahy. Naklonil jsem se k jeho krku a začal mu ho kousat a líbat. Bae hlasitě vzdychalo po celé koupelně. No aspoň vyzkoušíme, jak jsou tlustý stěny a poznáme i naše sousedy no není to skvělí...?? Když jsem měl celý jeho krk označovanej, spodem jsem vlezl do 'našeho' trika a dával mu pusinky na záda. ,,Nicku to stačí! Přestaň prosím.." zvířátko má poslouchat jeho páníčky ale tohle poslouchá jenom jednoho z nich. Nechal jsem ho a vystrčil jsem z trička hlavu. ,,Já ti chtěl jenom pomoct.." ,,Vylezeš prosím?" poslechl jsem ho a nadzvedl jsem tričko, abych mohl proklouznout ven. Karl se na mě potom otočil čelem. Na obličeji mu seděla zlost. Podíval jsem se dolů k jeho rozkroku a... a... Nemohl jsem si pomoct. Musel jsem se začít smát. ,,Je to tvoje vina! Kdyby jsi mě nechal na pokoji, tak bych se tak snadno neudělal.." ,,Kájí ale my teď nemáme žádný oblečení... Kde ti mám jako sehnat nový trenýrky a triko??"

Já- 😤😂🖕🏿✋💩😗😭✋💅🎀💃❗☠️🦊🐕‍🦺🐄🐕‍🦺🍋🥭🎟️🎖️🧨🏆🥈☣️🚮📵🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 -mám teď asi milion nálad zároveň.. Help

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat