-33-

302 27 4
                                    

Badboyhalo's pov.

Probudilo mě tiché pošlapování po podlaze. Pomalu jsem otevřel oči.
,,Zaku?" zamumlal jsem. Skeppy si s úsměvem sedl ke mně na gauč. ,,Dobré ráno. Udělal jsem ti kafe." Řekl a podal mi horký hrnek, který jsem od něj převzal. Pomalu jsem usrkával mezi tím, co do obíváku začínali vcházet i ostatní youtubeři/streameři. Dream vešel jako první. Měl obrovské kruhy pod přivřenýma očima. Usmál jsem se na něj. ,,Tyjo Clayi.. Vypadáš celkem unaveně. Co tě tak dlouho udrželo vzhůru?" Otočil se na mě s otevřenou pusou. ,,Vypadáš celkem unaveně cLaYi. Co tě udrželo tak dlouho vzhůru cLaYi." Zopakoval moje věty a ve vzduchu pohyboval nahoru a dolů prsty ve véčku, ve znaku ironie. Uchechtnul jsem se a upil trochu z mého kafe.

,,Víš ty vůbec, jak je těžký zavřít oči, když to dva páry lidí v jednou bytě dělají?" Dva? Najednou z dalších dveří vyšel Sapnap s Karlem, který se jen tak tak o Nicka opíral, aby nespadl na zem. V tu chvíli jsem měl dostatek informací abych pochopil, co Dream myslel.

Potom to pokračovalo celkem nudně-
Dream si málem rozbil hubu, když se snažil v apartmánu udělat vodní skluzavku, já poprosil Skeppyho, ať mi přinese ještě jedno kafe a Mia s Poppy a Sapnapem si dávali zápas v Just dance mezi tím, co jsem se na ně s Karlem díval.

Konečně jsme se všichni rozhodli, že půjdeme uskutečnit naše plány- vyrazit do zábavního parku. Bylo to i zasloužený po tom, co všechno se včera stalo. Prosím, ať se to už nikdy neopakuje.

Karl ke mně po chvíli, co jsem se snažil zavázat neskrotné tkaničky přišel a zeptal se, jestli je nutné abychom tam chodili všichni. ,,Pročpak?" optal jsem se ho nazpátek mezi tím, co jsem zauzlovával druhou botu. ,,Po večeru mi není moc dobře a špatně se mi drží rovnováha.." ,,Říkal jsi to Nickovi? On se na to určitě hodně těší a bez tebe tam nepůjde." Karl uhnul pohledem a zkousl si rty. Já se zatím opatrně postavil. Při tom mi asi stokrát luplo v zádech ale neřešil jsem to. ,,M-máš pravdu.." Otočil se na mě zpátky. Byla na něm poznat nervozita, která ním procházela skrz na skrz. Takového jsem ho už dlouho neviděl. Položil jsem mu ruku na rameno a tím ho alespoň trochu utišil.

,,Karle Karle!! Koukni na tohle." Sapnap přiběhl jako hurikán z neznáma a nastavil trochu výššímu klukovi zapnutý telefon přímo před oči. ,,Musíme ji vyzkoušel hned, jak tam přijdeme. Takovou horskou dráhu jsem už dlouho nezažil." Nick Karlovi obmotal ruce kolem ramen a odvedl ho pryč ode mě. Vždyť ti dva už pořeší, jestli půjdou s námi nebo ne.
_________________

Dneska vás nakrmím jenom kratší a hodně o ničem kapitolou děcka ok? :> hihi
Jinak za dva dny já letět na dovču.
Se mám co?
Pěkný prázdniny všem :]
Bye bye

You've changed.. But I still love u- |skephalo| FFKde žijí příběhy. Začni objevovat