Sapnap's pov.
,,Kdy už tam budeeeeeemmm-" a tohle jsou dámy a pánové moje klasické kecy, který nezapomenu každých pět minut vyslovit. A to už taky jdeme nějakou tu půl hodinu. ,,Pane bože! Můžeš už sklapnout!" ,,Víš že je dost neslušný neodpovídat na otázky?" Dream by měl znát pravidla slušného chování.. ,,Fajn! Dej tomu ještě pět minut.. Ale!-" ,,Jsem jedno velký ucho." ,,-Ale sklapni." ,,Co za to?" Na Dreamovi bylo vidět, že to už nedává. Je mi tak líto, že s ním musím žít- sad story.
,,Omg to je Sapnap!!" ,,Můžu fotku!?" z ničeho nic se na nás navalily snad stovky zombie monster. Fajn nebudu to tak dramatizovat ale ti lidi fakt vypadali, jako kdyby právě vylezli po roční karanténě z domu na čerstvej vzduch- hmm to mi přijde povědomí.. Kde jsem to jenom slyšel. Popravdě jsem i celkem čekal, že na nás budou lítat fanoušci jako stádo krav a bejků a to ani nemluvím o tom, jak se hrnuli na poor Dreama.. Ten měl naštěstí masku. Po další snad půl hodině nás konečně nechali jít. ,,Takže prej pět minut huh?" Dream se najednou rozběhl a začal řvát po celým náměstí. ,,JSME TADY!! JO, KONEČNĚ ŽRÁDLO!!" ,,Ty debile! Sklapni než si tě všimne víc lidí!" ,,Not my fault." bylo vidět, jak nás holky totálně ignorujou a v klidu si pokračujou dovnitř do nákupáku. No jo- ženský.. Já s Dreamem jsme vběhli do samootevírajících dveří. Jako idioti jsme si to vevnitř začali prohlížet, jakoby jsme byli v nákupáku poprvé. ,,Ty vole Nicku! Čum na to! Minecrafttt-" ,,Oh my god really? No wayy!" byli jsme natisknutí na výlohu obchůdků s videohrama a zírali na tu jedinečnou posvátnou hru, kterou není možný přehlídnout. Po dalších deseti minutách jsme se konečně pohli a šli jsme po jezdících schodech nahoru do Kfc. Jenomže co jsme nemohli zkusit bylo jít opačnou stranou která jezdila dolů. Nebudu se ani zmiňovat o tom, jak se tam Dream málem rozsekal.
,,Hhhhh-" když jsem po sto letech vyjel smrtící schody- Dream s tím btw furt zápasil- jsem nemohl věřit vlastním očím. ,,M-m-můj princi!" padl jsem na kolena jako pravý hrdina a čuměl jsem na Karla, který stál přímo přede mnou. ,,M-mohl- b-bych... Ehh já.." Karl se uchechtl a podal mi ruku, abych se mohl zvednout. Omg on je tak hrozně cute~~
,,Teď ne Nicky- jsme na veřejnosti." oh můj bože, miluju když mi tak říká. Konečně jsme se chytl jeho ruky a zvedl se ze země, jako chrabrý princ- a sladce vběhl Karlovi do náručí. ,,Co ty tady?" ,,No.. Mám to sem celkem blýzko a řekl jsem si, že bych za tebou mohl zajet ale ty jsi mě našel první.." ,,Aww to je tak sladký" Dream nám právě překazil naší chvilku. Idiot. ,,Pojďte si něco objednat. Mám hlad." to já taky Karle- to já taky.,,Prosím jeden happy meal." kluk v kfc obsluze se na mě podíval jako na idiota. ,,Uhh promiňte pane.. To musíte vedle." podíval jsem se směrem na mcdonald vedle kam ukazoval a došlo mi jakej jsem debil. Tohle je přesně důvod, proč jídlo radši objednávám online. Kluci vedle mě se začali smát. Teda aspoň Karl, někdy nemám tucha jestli se Dream s jeho zvukama konvice směje nebo umírá. ,,Co to tedy bude?" Karl to nakonec převzal. ,,Tři krát Cheese-burger, tři krát hranolky, hot wings box, kečup a omáčku a tři kelímky." ,,A ještě čokoládovej shake!" ,,Dobře... Bude to $??" (fakt se mi to nechce počítat) Karl to za nás všechny zaplatil, za co jsem mu hrozně vděčnej. Sedli jsme si ke stolu a čekali, než zavolají naše číslo objednávky. ,,Karle? Už ti můžu dát pusinku??" Karl nejistě přikývl, přisedl si blíž ke mně a na chviličku přitiskl svoje jemňoučké rty k těm mým. Dream věděl, že spolu chodíme ale byl zatím jedinej. S Karlem jsme spolu asi jenom 2 týdny a celkem nám to klape. Rozhodli jsme se, že to nebudeme říkat fanouškům a zatím ani přátelům. Proto je Karl tak opatrnej na veřejnosti. ,,Tohle je nefér. Proč tady nemůže být Gogy.." ,,Prosím tebe. Vždyť víš, že je George na holky, ani by tě nechtěl." ,,Zatím je na holky." ,,69!"
(😗👌číslo) to je naše číslo. Já s Karlem jsme se zvedli a šli pro jídlo. Dream tam zůstal a netrpělivě seděl na zadku.Ohh můj bože ono je legit jenom 22:45 a mně se chce spát jak debil help- btw zítra nejdu do školy páč můžu UwU
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe