'❗✋' scénka pokračuje-
Napadlo mě, že to bude ten týpek z benzínky, který touží po odplatě ale vypadal úplně jinak. Vlasy mu vidět nebyli, protože měl nasazenou kapuci ale postřehl jsem protáhlý úšklebek na jeho až moc hnusným sexy ksichtě. ,,Jsi single?" chtěl jsem otevřít pusu a říct, ať okamžitě vypadne ale on mě mezitím chytil pusu, hlavu mi otočil zpět, abych na něj neviděl a zaklonil mi jí dozadu. Ngl celkem to bolelo. ,,Hmm to je jedno- slibuju, že si to s tebou užiju ale musíš pěkně poslouchat a nikomu o nás neříct rozumíš?" Mohl bych si s ním trochu pohrát.. Stejně mě teď nikdo nechce. Olízl jsem mu ruku kterou mi držel pusu a on mi jí hravě přehodil k lemu kalhot. Nějakej odvážnej ne? Já jsem se jako akrobat otočil čelem k němu a přiblížil jsem se k jeho obličeji. Bylo vidět, že se trochu divil ale líbilo se mu to. ,,Uvidíme, kdo si tady bude užívat~" řekl jsem tiše a začal ho prudce líbat. On mě po sekundě nazpět a k tomu chytil moje boky. Oddálil jsem se a popadl dech ale nepřestal jsem se na něj dívat s úšklebkem. Naznačil jsem mu ať zavře dveře a mezi tím jsem vytáhl mobil a napsal Badovi ať jdou beze mě, že je doženu. Poslal jsem zprávu ale to jsem už seděl na záchodě s tím chlapem u ksichtu. Zkontroloval jsem, jestli je prkýnko na svým místě a otočil se zpět k jeho modrým očičkám UwU. Ještě jsem si ho jednou očima přejel. Týpek vypadal jako totální fuck boy. Se divím, že ho nikdo nechce.
Slyšel jsem otevírající dveře. ,,Zaku? Jsi v pohodě?" ,,Jo jenom mi není moc dobře... To mám asi z toho tacca.." ,,Nemám jít za tebou?" to je to poslední, co bych teď popravdě potřeboval. První byly palačinky a sex ale to nikdo řešit nebude heh. ,,Dobře, s ostatníma budeme čekat u auta." dveře se zavřeli a Bad odešel. Doufám. Fuck boyovi jsem do ucha pošeptal, že se tam jdu podívat a on mě nechal projít. Nikdo tam nebyl tak jsem se vrátil zpátky. ,,Víš, že jsi strašně poslušnej? Co by jsi chtěl za odměnu?" ,,Mám chuť na šlehačku." podíval se mi do očí, uchechtl se a celýho si mě očima projel od kotníků až po konečky vlasů. ,,Ty úchyle! Myslel jsem jakože opravdovou šlehačku třeba ještě se zmrzlinou, čokoládou a kakaem.." protočil jsem oči. Sednul si na záchod místo mě a poplácal si na klín. Já jsem si poslušně sedl. On mi začal dělat znaménka na krku a já jsem párkrát vzdychl. ,,Nech toho- někdo si toho všimne.." vrátil se k mé puse a začal mě líbat. Vyskoušel na mně snad všechny líbací taktyky a jeho jazyk nenechal jedíné místo neprohledané.
Začal mi stahovat kalhoty ale já ho hned zastavil. ,,Někdy jindy daddy.. Musím jít." ,,Opravdu? Ale vždyť jsme teď začali.." vypadal jako totální bottom ale jsem si jistej, že toho uměl mnohem víc. ,,Někdy jindy." zvedl jsem se z něj a dal mu pusu na rozloučenou. Odešel jsem z kabinky, umyl si ruce a podíval se do zrcadla jak moc je na tom můj krk špatně. ,,No nevím jestli to nějak zakryju.." ,,V batohu pod umyvadlem mám nějakej makeup od sestry." nakoukl jsem pod umyvadlo a vytáhl jsem nějaký líčící hračky.
Asi po patnácti minutách jsem měl konečně hotovo. Vypadalo to celkem dobře ale rozhodně ze mě nějakej profesionál nebude. ,,Díky Daddy měj se" ,,Nezapomněl jsi něco?" uuhh peněženka, batoh, mokrý oblečení- z kabinky vyšel ten nejvíc hot týpek kterýho jsem kdy viděl. Jakože doslova už na sobě neměl kapuci, měl rozcuchané tmavě černé vlasy které mu lezly přez oči, pár škrábanců na obličeji, piercing v obočí, v tom druhým měl dvě jizvy. Měl i tetování na zadní straně krku a v puse mu z jedný strany na druhou přejíždělo lízátko. Na sobě měl černé dlouhé tričko, černé děravé kalhoty a na krku mu vysel chain. A ty jeho rysy aaahhh~ v kabince jsem si ho moc prohlídnout nemohl a až teď jsem si všiml jaký mám štěstí. ,,Budeš tam jenom tak stát? Ten mobil držím v ruce, tak si ho můžeš vzít-" zatřepal jsem s hlavou abych se probral z mého snění. ,,Uhh jo promiň, jenom jsem zapomněl jak moc sexy jsi.." kluk se uchechtl. ,,Tak já si ten telefon nechám.." ,,N-ne já si ho s dovolením vezmu." přišel jsem před něj a natáhl se pro mobil co držel nad hlavou. ,,Neřekl jsem, že si ho vezmeš zadarmo~" really? Víc jsem se přiblížil a dal jsem mu malou pusinku. Mezi tím jsem se rychle natáhl pro mobil, odpojil jsem se z našeho spojení a prchal ke dveřím. ,,Víc nedostanu?" ,,Přežij do příště a dostaneš." otevřel jsem dveře a zabouchl je za sebou.
Konec '❗✋' scénky- sorry musím se to naučit. Jsem totální elko v psaní o něčem takovýhle a už vůbec nemůžu psát nějak o s€xu atd takže v blízký době nic takovýho k?-
V dálce u auta jsem viděl ostatní. Začal jsem dělat unavenýho a podrážděnýho aby si mysleli, že mi je zle. ,,Zaku!" Mia se za mnou rozběhla a objala mě. ,,Pane bože byl jsi tam tak hodinu!" hodinu? To je ještě v poho většinou bliju dvě.
Okay takže další kapča- to je tak, když ti rodiče zabavěj mobil😫✋
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanficCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe