2 týdny později.
Skeppy's pov.
Už jsem měl zabaleno a odjezd jsem naplánoval cca za hodinu. Za tu dobu jsem se dost nudil, takže jsem se rozhodl zavolat Badovi a možná zjistit, jestli bude dobou co k němu přijedu vůbec doma. ,,Ahoj" řekl jsem, když se konečně rozhodl přijmout hovor. ,,Zaku! Co musí být tak důležitý, že jsi zaspamoval celý chat a nechal mi nejmíň dvacet zmeškaných hovorů?!?" řekl trochu frustrovaně. ,,Nic, jenom mi bylo smutno." schválně jsem ho provokoval. To je to nejlepší. ,,Vždyť jsem online skoro pořád ty MUFFINE." ,,hmm.. hele za hodinu musím pryč ale nechtěl by jsi ještě zapnout stream?" řekl jsem, jako kdyby se nic nestalo. ,,CO?? Uh fajn."
Stream trval už nějakých 20 minut. Rozhodli jsme se jenom o spíš povídací stream, přikterém jsme měli zapnutou veb kameru.
Bad's pov.
Proč musí být tak zatraceně hezký?? Pořád jsem se na něj musel dívat, vůbec nevím co mě to popadlo. Naštěstí si toho nikdo nevšimnul. Teda alespoň doufám.
Pokaždé, když přišel donate, museli jsme ho přečíst. Zrovna byla řada na mně: ,,Máte crush? Pokud jo, na koho? Zajímavá otázka.. um ne, nemám." Doufám že ne. Asi jsem divný ale někdy moc nepoznám, jestli se mi někdo líbí. Většinou se tomu snažím vyhýbat, jenže potom do toho jestě víc zapadnu. ,,Lháři." řekl Zak. ,,Skeppy, kdyby se mi někdo líbil tak ti to dávno řeknu a ty to dost dobře víš." bránil jsem se, trochu pohoršeně.
Skeppy's pov.
Chýlil se čas mého odjezdu. Asi bych to měl říct Badovi, abych mohl vyrazit. ,,BADE! Už musím jít :(." jeho jméno jsem trochu zakřičel ale o se i přes to lekl. ,,Dobře ale nemusíš tak řvát JEEZ." řekl, když se vzpamatoval. Nemohl jsem si pomoct a do Bada ještě jednou rýpnul: ,,Dobře, dávej na sebe pozor lásko! Miluju tě! Pá." Rychle jsem se odpojil. Stream jsem pro jeho reakci nechal zapnutý na mém druhém monitoru, než jsem si stihl zabalit poslední věci. Bylo to popravdě celkem komický a vtipný, jak zareagoval. Nakonec jsem se smíchem počítač vypl, rozloučil se s mámou a z bytu jsem po schodech sešel až do garáží, kde bylo mé auto.
Bad's pov.
,,Dobře, dávej na sebe pozor lásko! Miluju tě! Pá.": byla jeho poslední slova, než odešel. Cítil jsem, jak mé tváře začaly nabírat rudou barvu. Zahrává si semnou. Tohle je špatně. Proč se takhle cítím? ,,Skeppyyyy" zakřičel jsem zoufale na celý pokoj a jakoby mě tělo přestalo poslouchat jsem se skutálet ze židle až na zem. K tomu jsem začal předstírat takové to zoufalé brečení co skeppy dělá. Proč na něj pořád myslím!? Vůbec jsem ho nemohl dostat z hlavy. Natáhl jsem se pro telefon na stole, na kterém byl pořád zapnutý můj stále běžící stream a podíval se, co píše chat.
UuuuUuuUu BaqAeD~ nechceš nám něco říct?
Tohle prosím pěkně napsal pan Clay, co zřejmě nemá nic lepšího na práci a tak se radši dívá a komentuje tenhle skandál. Prosím, ať tohle nikdo neklipuje. Mé ležení na zemi pokračovalo a fanoušci se začínali bát, jestli jsem neomdlel. ,,Dreame? Můžeš se připojit za mnou do roomky?" Ani jsem nezaregistroval, že se Dream už připojil a hrozně jsem se lekl, když pozdravil. ,,Zdravíčko" ,,DREAME! Nauč se slušně chovat or else." Jeho omluvu nahradil smích konvice. Hodně krát mě rozesmál taky. Přitáhl jsem se zpátky na židli a upravil si sluchátka na hlavě. ,,Bade? Viděl jsi už někdy na Skeppy edit?" vyjekl z ničeho nic, jako kdyby ho štípl komár. Nic zvláštního zrovna u něj. ,,uhh ne?" už od začátku jsem tušit, že tohle nemůže být dobrý. ,,Tak počkej, já ti jeden pošlu." řekl. ,,Co? NE! Počkej neposílej nic!" panikařil jsem. ,,AHAHA yikes too late, už to máš v chatu. Se bojíš, že ti ztvrdne, co? HAHAH." řekl na jeden nádech a přitom se smál, div se neudusil. ,,Hele! Dávej si pozor, co vypouštíš z pusy jo!" vyhrožoval jsem mu i přes to, že jsem věděl, že si nedá říct. ,,Ale notak, nebuď socka. Co takhle 100 dolarů?" Aha! Nevím o co se snažíš Clayi ale pro peníze zdarma bych udělal cokoli. ,,yesss HAHHA!" řekl vítězně po chvíli ticha, co pro něj znamenal souhlas.
Video, co mi Dream poslal jsem si hned po chvíli váhání rozkliknul. ,,Tak co? Jaký to bylo?" Dalo by se říct, že to byl takový ten klasický edit pro simpy. Skeppy se tam začal polívat vodou z nějaké láhve s nápisem, co by si nejspíš přál, aby byla sponzor toho videa. K tomu mi do uší přes sluchátka šeptal nějaká slova, kterým jsem málem přes hudbu ani nerozuměl. A byl jsem rád? Jo. ,,Mhm bylo to.. Pěkný. A kde jsou moje peníze!!?"
Potom jsme už jenom tak hodinu a půl hrály na Dream smp. Připojil se k nám George se Sapnapem, takže jsme byli všichni z naší party pohromadě. Na zbytek streamu jsem zůstal sám. Řekl jsem si, že bych mohl odpovědět na nějaký otázky z twitteru a pak bych to už vypnul.
Skeppy's pov.
Už jsem byl skoro u Badova domu. Chybělo asi 5 kilometrů. Pořád streamoval, což mi přišlo trochu divné na to, jak dlouho jsem jel.
Rozhodl jsem se napsat přes secret účet na switteru, který jsem si udělal tak deset minut předem a napsal jsem Badovi otázku do jeho streamu. Po chvíli jí kupodivu přečetl.
Co by jsi dělal, kdyby za tebou teď Skeppy přijel?
,,Hmm.. dobrá otázka. Asi bych musel jít nachystat pokoj, aby měl kde spát, jít nakoupit jídlo a uklidit tady." Awww to by bylo od něho pěkný.. Ale já jsem měl v plánu mnohem zákeřnější věci.
K jeho domu jsem byl čím dál tím blíž. Plán jsem měl perfektně nachystaný. Musím se dívat na jeho stream a až řekne, že jde na záchod, poběžím nahoru do jeho pokoje a někam si tam zalezu. Cestou bych asi mohl pozdravit chat a říct mu, ať Badovi nic neprozradí, což se trochu bojím, že se nepovede.
Šlo to přesně podle plánu. Naštěstí mi Bad řekl, jak to u něj vypadá když jsme volali. Dokonce mi dům ukázal i přes videochat. Když Darryl řekl, že musí na záchod (přesně podle mého plánu), rychle jsem vystartoval do domu. Musel jsem být ticho, aby mě náhodou neslyšel (no shit). Potichu jsem zavřel vchodové dveře a šel po špičkách do Badova pokoje. Potichu jsem vešel a zamával na kameru. V duchu jsem doufal, že se bad nedívá na jeho stream na záchodě ale když jsem si všimnul jeho mobilu na stole vedle počítače, tak jsem se potichu zaradoval. Vlezl jsem si do rohu místnosti a s doufáním, že mě neuvidí jsem si dřepnul. Naštěstí měl Darryl při streamování zhasnuto, takže mu to snižovalo viditelnost a já jsem mohl být v klidu. Už jsem slyšel, jak se otevírají dveře a Bad vstoupil do pokoje.
Holy cow cotoe
Budu se snažit vydávat kapitoly každý den dokud nebudu mít školu.Omlouvám se ale snažím se to trochu gramaticky poupravit, takže tady asi moc nebudou sedět komentáře atd :)
ehm nemluvte o tom, že je 5:20 a do školy vstávám v 6:00 thx
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
FanfictionCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe