Technoblade pov.
,,C-cože?" zeptal se Darryl a trochu sklonil hlavu. Bylo vidět, jak se snažil na všechno vzpomenout a vypadal hodně nervózně. ,,J-já.. Se vážně omlouvám, já- Techno..."
Zuřil jsem.
On si vážně myslí, že to všechno vyřešíme slovem?! Byli to moji rodiče! To on je ten člověk, který ze mě udělal tohle!!
Už jsem nemohl čekat. Potřeboval jsem svojí odplatu.
Zatáhl jsem Zakovu hlavu dozadu. On trochu zakňučel a vystrašeně se na mě díval. ,,Přestaň ty vole!!" zařval jsem na něj a on rychle odvrátil zrak. V tu chvíli zvedl hlavu i Bad. ,,Tak co? Omluvil jsem se. Teď nás pusť." řekl.
Začal jsem se smát. To myslí vážně? Vytáhl jsem z kapsy od kalhot nabitou pistoli a namířil jí na Zakovy spánky.
,,TECHNO! Nedělej to prosím!" zařval za mnou Karl. ,,Jestli se alespoň jeden z vás v téhle cele pohne, zastřelím ho!" zařval jsem na ně, protože jsem viděl, jak se začali trochu přibližovat.
,,Dobře dobře jenom klid!" řekla ta blonďatá nána.Celou tu dobu jsem měl takový pocit, že nás někdo sleduje. Proto jsem se i se Skeppym vydal k celovým dveřím. Pootevřel jsem je. V tu chvíli jsem viděl dva lidi. ,,Co tady ku*va chcete! Pokud jste zavolali policii, tak si mě nepřejte."
,,Jop to bych chtěl. Není tady signál." Dream vytáhl z kapsy nějaký iphone, zapnul ho a ukázal na místo vpravo nahoře. ,,Wow díky, že jsi mi ukázal, jak vypadá být v prdeli." vzal jsem oba za paži a zatáhl je do cely. Za sebou jsem dveře zamčel. Bylo vidět, jak byli všichni hrozně ve stresu z toho, že se hodlám zastřelit Zaka. Bohužel jsem nad tím hodně přemýšlel, protože jsem věděl, že je Skeppy můj dlouhodobý kamarád a parťák. Podíval jsem se na mojí pravou stranu. Dream a nějaká další holka se snažili najít signál, aby mohli zavolat policii. Já je bohužel nemohl zastavit. Bylo tam až moc způsobů, jak by se mohlo něco ještě víc posrat a tím bych si to opravdu nezlechčil. Nevěděl jsem co, co mám dělat.Fuck.
Už byl slyšet jen výstřel. Rychle jsem se vzpamatoval, vší silou rozrazil zamčené dveře a vyběhl celým domem ven. Panebože musím zdrhnout, než tady budou cajti. Vzal jsem nohy na ramena a utíkal co nejdát to šlo. U toho jsem cítil, jak mi slané kapky sklouzávají po tvářích.
Badboyhalo's pov.
Trochu jsem se pousmál nad tím, jak Dream a Poppy mávali telefony, jenže to trvalo jen do té doby, než jsem uslyšel výstřel. Rychle jsem přemístil zrak na místo, kde předtím stál Skeppy s Technobladem. Vyvalil jsem oči. Zak ležel na studené zemi s krvavým břichem. Po Technovi nebylo ani stopy. Začal jsem hrozně panikařit. Podíval jsem se ještě trochu více dozadu. Viděl jsem, jak tam stojí Karl s Miou, která ho utišovala. Oba vypadali, že se za chvíli zhroutí. Dream s Poppy pevně drželi telefon nad jejich hlavami. Byli taky vystresovaní. Neváhal jsem, sebral jsem se a běžel do cely. Ještě jsem zaslechl kroky Sapnapa, jak běží za mnou. To jsem ale neřešil. Teď mě zajímal hlavně život Zaka. Vběhl jsem do té místnosti a hned si kleknul ke Skeppymu. ,,Zaku?! Slyšíš mě? Prosím, prober se!" zakřičel jsem. Nic se nedělo. Postihlo mě totální zoufalství. Začal jsem ještě více panikařit a celý jsem se třepal.
Je tady nějaká šance, že bych ho zachránil, protože ho Techno střelil do břicha a ne do hlavy. Bude to ale složité.
Začal jsem mu sundávat zakrvené tričko. Musel jsem být opatrný. Přetáhl jsem mu ho přez hlavu a odhodil ho pryč. Zaka jsem si přisunul blíže ke mně, aby měl hlavu hlavu na mých nohách. Podíval jsem se na ránu. Krvácel. Co nejrychleji vyslékl svojí mikinu a trochu ránu zavázal. Lepší než nic.
Skeppy's pov.
Pomalu jsem otevřel oči. Viděl jsem hrozně rozmazaně a bylo mi na zvracení. Hlasy byly tlumené a tiché. ,,Bade?" pošeptal jsem. V tu chvíli se na mě střetli všechny oči. Byl jsem pořád v té zaprášené cele. ,,C-co se děje?" nedostala se mi žádná odpověď. Slyšel jsem, jak se prudce otevřeli dveře a vyběhly z nich nějaká světla. Najednou začalo vše blikat modrou a červenou barvou. Někdo mě chytil. Z ničeho nic jsem se ocitl na něčem měkkém a pohodlném. Bylo mi hned lépe. Další osoba mi nasadila jakýsi náhubek na ústa. Přemýšlel jsem proč. Potom, co jsem začal cítit proud kyslíku mi to došlo. Najednou jsem se ocitl ve vzduchu. Cítil jsem se jako pírko. Nejdříve jsem letěl podle proudu řeky, přez kopec... Potom jsem letěl po louce plné květin, které ale pomalu uvadaly. Někdo mě ale zavřel do klece. Všechno bylo tak krásné ale teď?
Chytl jsem jakýsi záchvat. Začal jsem těžce dýchat a trochu se třepal. ,,Zaku Zaku. Klid. Jsem tady." nade mnou se ozval povědomý hlas. Uvědomil jsem si, že se nacházím v bílé sanitce. Pořád blikala ta světla a mně se zavřeli oči. Začaly se ozývat hlasy. Volaly mě. Chtěl jsem jít s nimi.
Poslední co jsem slyšel, bylo dlouhé nekončící písknání.
__________________________
Soooo... Když jsem říkala, že budu aktivní, lhala jsem😌 Říkám vám- nikdy mi nevěřte💀💀Jinak trošičku cringe heheheheh
Eyup
Jenom chci říct, že bych mohla vydat tak dalších milion kapitol ale bohužel mi moje skvělá maminka snížila screen time😑
Celkem rip hej
ČTEŠ
You've changed.. But I still love u- |skephalo| FF
Fiksi PenggemarCo se stane, když Skeppy rozhodne tajně navštívit svého "nejlepšího kamaráda"? Co když nebude takový, jakého si ho představoval? Přeci jen se naživo setkávají poprvé v životě.. We'll see... - !!2 části!! ‼️Warning- cringe