|"Kıskançlık"

8.2K 193 144
                                    

İyi okumlar 🙏

Genç kız telefonuyla ilgilenip gülümsüyordu.Aniden karşısına berk'in oturmasıyla dikkatini berk'e verdi.
"Ne var niye geldin"dedi umursamaz bir tavırla.

Berk omuz silkip "ya tatlım bir atar yapma ama ,hem insan kendine kendine güler mi deli derler sonra benden söylemesi" dedi.

Aybike gözlerini devrip"berk defol "dedi
Berk"hadi ama balım seninle sohbet etmeyi seviyorum,hem geçen günki kahve içme teklifim hâlâ gerçerli"dedi göz kırpıp.

Aybike tam konuşmak üzereyken telefonun çaldı.Göz ucuyla arayana bakıp meşgule attı.

Berk "kim arıyor?" dedi.

Aybike aninden aklına gelen şeyle dudaklarını ısırdı

"Sevgilim"

Berk şok olmuş bir sekilde aybike'ye bakti

"Y-yalan söylüyorsun"

Aybike kahka atmak istese de tebessüm etmekle yetindi

"hayır tatlım neden yalan söyliyeyim ki sana?"

Berk kayıtsızca arkasına yaşlandı.

"öyle mi peki kimmiş bu sevgilin bebeğim bu okuldan mı?"

Aybike olmsuz anlamda kafasını salladı

"hayır üniveristeye gidiyor"

Berk yutkunmakta zorluk çektiğini hissetti.

"bak sen ya, tatlım benim tanıştır o zaman"

"o-olur zaten yarın okul çıkışında gelicekti"

Berk için de ki duyguya anlam veremiyordu.ilk kez hissettiği bir duyguydu kıskançlık.

Aybike masadan kalkıp hızlı adımlarla sınıfa giderken kendi kendine söyleniyordu "ah aybike ah neden böyle bir yalan söyledin ya? Bu yalanın en geç yarın ortaya çıkar bakalım ne bok yiyeceksin,ya opöratör aradı sen gittin sevgilim dedin.
Offf yarına kadar acil sevgili bulmam lazim ama kim,ama kimm,ahaaaaa buldum.Aklımı seveyim ben aklımı"

Ertesi Gün,Okul Çıkışı

Genç kız arkasinda duyduğu sesle duraksadı.

"eee aybik nerde senin şu üniversiteli sevgilin?"

Aybike sertçe yutkunurken berk'in yüzünde her zamanki alaycı gülümseme vardı.

Genç kız sinirle çocuğa doğru yürüdü

"Berk şöyle pis pis sırıtıyorsun ya bir tane çakasım geliyor"

Berk küçük bir kahka attı.

"sanki yapamadığın sey aybik" deyip genç kızın yanağından bir makas aldı

İkilinin konuşmasını bölen uzun boylu sarışın çocuk oldu.

Aybike genç adamı görmesiyle koşarak sarıldı

"canıım hoşgeldin"

Berk yine vücudunu kaplayan o hisle başa çıkmaya çalışıyordu yumurk yaptğı elini o kadar sıkmıstı ki eli acıyordu,ama bunu aybike'nin yaptıkları yanında hissetmiyordu bile.

"Berk tanıştırayım barış berk
berk barış"

Berk adamın elini sinirle sıkarken bembeyaz yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.

Uzun boylu çocuk kızın saçına küçük bir öpücük bıraktı.

"hadi canım gidelim"

Aybike olumlu anlamda kafasını salladı

"sen git ben de geliyorumc

Aybike alaycı bir tavırla çocuğa yaklaştı.

"ne oldu rengin attı"

Berk sabır dilercesine nefes aldı.

"Hadi aybike güldük eğlendik sevgilin falan değil dimi? ha tatlım söyle hadi"

Aybike kısa bir kahka attıp genç adama yaklaştı

"ne oldu kıskandın mı? tatlım benim"

Berk soğuk soğuk terlediğini hissederken boğazını temizleyip genç kıza doğru bir adım atıp

"Y-yo, ne kıskanması ya?"

Aybike hafif gülümseyip

"'Pek öyle görünmüyor ama neyse"dedi ve arkasını dönüp hızla gitmeye başladı.

Berk o an anlamıştı çok yanlış kişiye aşık olduğunu,bu kız sonu olucaktı.

Merhabaaa yepyeni bir ayber hikayesi ile karşınızdayım ben bu çifti çok sevdim✍

Medya da barış var

Sizi seviyorum🏵

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin