|"Yıkım"

1.8K 103 86
                                    

İyi okumalar 🙏🏻

Bölüm şarkıları

Ömer Başcı:Ah Be Kadın

Toygar Işıklı:Ben Kötü Biri Değilim

Aybike sınıfa girmeden hemen önce derin bir nefes almıştı. Okul açılalı 1 hafta olmuş berk her an kendisiyle konuşmaya çalışıyordu. Aybike her seferinde berk'den kaçıyordu çünkü kendine söz vermişti. Uzak duracaktı bu kez canının acımasına izin vermeyecekti zaten yeterince sorunu vardı.

Harika Aybik'yi görmesiyle yüzünü buruşturdu.

"Hehh geldi besleme"

Aybike anında kaşlarını çatarken sakinleşmek için derin bir nefes aldı.

"Ne diyorsun kızım sen?"

Harika küçük bir kahka attı.

"Yalan mı teyzenin evinde besleme değil misiniz?"

Berk elini sertçe masaya vurdu.

"Harika!sen kendi durumunu unutmasan mı acaba ha?"

Aybike sinirle berk'e döndü.

"Berk sen karışma, bak harika uğraşma benimle çok fena olur tamam mı?"

Harika ayağa kalkıp yüzünde ki alaylı gülümsesiyle konuştu.

"Ayy hem varoş hem besleme,canım sen ne kadar zayıflamışsın böyle yemek yiyemiyor musun?ehh sen de haklısın sığıntı olarak yaşadığınız iç-

Harika'nın lafinı bölen aybike'nin tokatı olmuştu.Aybike hızlı bir hamle ile harika'yı yakasından tutup duvara yapıştırdı.

"Bana bak kızım uğraşma benimle tamam mı,bak harika seni bir daha uyarmam ! Çok güvenme kendine kimse alamaz seni elimden duydun mu beni ha duydun mu?!"

Berk olan biteni şokla izlerken müdahale etti.

"Aybike tamam bırak aybike dedim"

"Berk bir şey yap ya kurtar beni su varoşun elinden"

Aybike'nin kalan son sabır kırıntısı da varoş lafıyla uçup gitmişti.
Harika'yı saçından tutup yere yatırırken gelişine tokat atıyordu.

Berk zıvanadan çıkmış olan kızı sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile.

Sister'ım?! Ne yapıyorsun ya sakin ol"
Oğulcan aybike'yi belinden tutup harika'nın tepesinden aldı.

"Oğulcan gidin tedavi ettirin bu manyağı ya saldırdı durup dururken manyak "

Aybike sinirle solurken şuan harika'yı parçalamak istiyordu.

"Ya aklımı kaçırıcam yalan söylüyor oğulcan kendi sataştı ya kendi"

Aybike sinirle harika ya doğru hamle yapinca oğlucan engeline takıldı.

"Aybike!yeter ya yeter ne yapıyorsun kendine gel iyice canavarlaştın sen kızı ne hâle getirmişsin ya?"

Ömer'in sabrı taşmıştı.

"Oğulcan kendine gel ya harika'dan bahsediyoruz ne yaptı kim bilir de kız delirdi böyle "

Aybike yumruk yaptığı elini dahada sıktı.

"Ya yeter oğulcan yeter ya bu kız var ya bizim için besleme,sığıntı dedi ya aç gözünü artık oğulcan aç bir de bana canavarlaştın diyorsun,asıl canavar harika hâlâ onu mu savunuyorsun aptal!!"

Aybike ağlamamak için kendini sıkıyordu.

"Çocuklar ne oluyor burda sesiniz koridordan geliyor.Müdür harika ve aybike'nin dağılan üstüne vakti.Siz ikiniz hemen odama "

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin