|"Sıcak Bir Aile"

965 57 87
                                    

Heloooo💜

Ben geldimmmm🍀

50k özel🥺🥺

Yorumlarınızı bekliyorum 👉🏼👈🏼

"Gel tatlım gel,uzan şöyle iyisin değil mi,bir yastık daha koyayım mı arkana?"

Genç adamın arka arkaya yönelttiği sorularla sıkıntıyla ofladı genç kadın.

"Ay berk! yeter artık bir şey istemiyorum ya,başın döndü otur şuraya"

Berk karısının arkasında ki yastığı düzeltirken hızlıca göz gezdirdi.Yerinde duramıyordu.

"Bak şimdi sen burda oturuyosun ben de gidio sana portakal suyu getiriyorum tamam mı tatlım?"

Genç kadın huysuzca söylendi.

"Ya berk ya ben kahve istiyorum!!"

Berk mutfaktan karısına seslenirken bir yandan da portakal suyunu sıkıyordu.

"cık cık cık olmaz tatlım kahve yasak sana,hamilesin sen dikkat etmen lazım artık"

Berk elinde portakal suyu ile gelirken birden gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Aybik!! napıyorsun ya sen?"

Aybike elinde ki kumadaya bakıp anlamlandıramamış bir şekilde kocasına baktı.

"kumandayı alıyorum berk ne var bunda?"

Berk karısını tekrar oturtup azarlarcasina konuştu.

"Bak tatlım sen hamilesin artık
tamam mı? o yüzden ağır kaldırmak yok"

Aybike kahkasina engel olamazken kocası çatık kaşlarla kendisini izliyordu.

"Berk sevgilim ne ağrısı 10 gram kumanda alt ta-"

"Tamam çok konuştun bak sen iç bakayım şunu,vitamini kaçacak sonra"

Aybike bıkkınlıkla bardağı eline alırken derin bir iç çekti anlaşılan bu sekiz ay cok zor geçecekti.

***

Genç kadın yatağında keyifle kitabını okurken berk usul adımlarla karısının yanına geldi.

"Berk o ne?"

"Aile albümü tatlım,kızımızın fotoğrafını yapıştırdım bak"

Aybike berk'in hevesli hevesli konuşmasıyla kıkırdadı.

"Berk yaa çok komiksin nerden biliyorsun kız olacağını?"

Berk karısının karnını okşarken gülümsedi.

"hissediyorum"

Genc adam karısının bacaklarını çekip uzanmasını sağladı. Aybike onun bu hamlesine küçük bir çığlık atmıştı.

"Berk yaa ne yapıyorsun?"

"Kızımıza ilk hikayesini anlatıcam sevgilim,annenize nasıl ilanı aşk ettiğimi"

Aybike kafasını yastığa koyup gülümsedi.

".... işte böyle kızım annen yakışıklı vezire ilk gördüğü anda aşık oldu"

"hadi ordan be,bi kere sen çirkin vezirdin"

Berk kafasını doğrultup sırıttı.Aybike bu sırıtışı çokiyi tanıyordu...

"Demek öyle küçük hanım.."

Genç adam yatakta hafif doğrulup elinde sanki mikrofon varmış gibi konuştu.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin