|"Girl Power"

919 81 35
                                    

İyi Okumalar 🙏🏻

Genç Kız ilerki masada oturan kadını görmesiyle derin bir nefes aldı.Umarım zor bir konuşma olmaz diye geçirdi içinden.Ayla hanım kendisini arayıp buluşmak istediğinde oldukça şaşırmıştı.

Masaya yaklaştığında hafifçe öksürüp geldiğini belli etti. Ayla kendisine bakıp çokta samimi olmayan bir ses tonuyla hoşgeldin demişti.

Aybike hemen karşısına oturdu. Siparişleri verdikten sonra tırnaklarını masaya vurarak beklemeye başladı.
Ayla oturuşunu düzeltip konuşmaya başladı.

"Bak aybike,bildiğin üzere berk ile olan arkadaşlığınızı onaylamıyorum. "

Aybike hafif tebessüm etti. Tam da düşündüğü gibi oğlumdan uzak dur konuşması yapacaktı, ama genç kızın bu sefer altta kalmaya hiç niyeti yoktu işin doğrusu.

"Bakın ayla ha-"

"Bölme lütfen"diye araya girdi ayla.

"Bir süre önceye kadar fikrim bu yöndeydi,ama resul'ü kaybettiğimiz de berk depresyona girdi ben ne yapacağımı şaşırmış bir haldeydim bırak okula gitmeyi yataktan bile kalkmıyordu seninle buluşmak için evden çıkıp,geri geldiğinde bir şeylerin değiştiğini anlamıştım. Zaten ertesi gün okulda gitti.

Senin sayende hayata döndü bunun için sana teşekkür etmek istiyorum,biliyorum biraz geç oldu ama"

Aybike şaşırmıştı ne diyeceğini bilmiyordu.

"Yani ben çok şaşırdım ayla hanım,ama inanın teşekküre değmez.Berk benim sevgilim ben onu çok seviyorum elbette onun yanında olacağım"

"Bak aybike berk baba nedir bilemeden babasız kaldı. Resul berkle hiç ilgilenmedi, kendi çocuğunun doğum gününe bile gelmezdi sadece telefonla arar kutlardı. Ben de berk'in hep yanında olamama rağmen ona doğru düzgün annelik yapmadım.. Berk çok ilgisiz sevgisiz büyüyen bir çocuk oldu anlayacağın. "

Aybike dolan gözlerini kırpıştırdı.Keşke berk'in hayatında hep olsaydım doye düşündü o zaman hiç yalnız bırakmazdı sevgilisini.

"Olur mu ayla hanım,berk sizi çok seviyor,çok düşkün size bu şekilde düşünüp kendinizi üzmeyin lütfen"

Ayla gözünden akan yaşı silip gülümsedi.

"Birer kahve daha içelim mi? Hem dedikodu da yaparız"

Berk bu özelliğinide annesinden almıştı anlaşılan..

"Harika olur"

"Ay harika demişken o ne cadı bir kız öyle ya,bu çocukken de böyleydi
biliyor musun? "dedikten sonra büyük bir kahka patlamıştı.

"Tahmin ederim abimle sevgiliydiler ama ayrıldılar "

Ayla kurabiyesinden küçük bir ısırık alıp konuşmaya devam etti.

"Valla allah kurtarmış abini tatlım"

Aybike aklıma gelen fikirle gülümsedi.

"Kahvenizi için de size fal bakayım "dedi sevimli bir şekilde

Ayla kaşlarını havaya kaldırdı.Şaşırmıştı

"Aaa sen anlar mısın faldan falan"

Aybike arkasına yaslanıp kahvesinden bir yudum aldı.

"Eh anlarım biraz"

Ayla acelici bir tavırla kahvesini içip kapattı.Soğumasını beklerken dedikodu yapmaya devam etmişlerdi.

"Bakın ayla hanım burda işte görmüyor musunuz?"

Ayla fincana iyice yaklaşıp dikkatli bir şekilde baktı.

"Tatlım ben hiç bir şey göremiyorum? nerde kapı?

Aybike parmağıyla gösterirken ayla darlanmış bir vaziyete arkasına yaslandı.

"Ay yok!kapı falan göremiyorum ben!"

Aybike fincanı bırakıp gülümserken berk'i görmesiyle ayağa kalktı.

"Berk?"

Berk şaşkınlıkla bir annesine bir aybike'ye bakarken ancak saniyeler sonra konuşa bilmişti.

"Aybike?Anne? sizin,sizin ne işiniz var burda? ne oluyor "

Ayla omuz silkip konuştu.

"bir şey olduğu yok oğlum? aybike ile oturup sohbet ettik"

Berk doğrulamak istercesine aybike baktığında gülümsediğini gördü.

"B-bana neden söylemediniz?"

"Ee tatlım kız kıza konuşmak istedik de ondan"

Ayla aybike'ye gururla bakarken içinden bu kızla çok iyi anlaşacağım diye geçirdi.

Ayla masadan çantasını ve güneş gözlüğünü alıp kalktı.

"Oğlum ben eve gidiyorum sen de aybike'yi evine bırak "

Berk transa geçmiş bir sekilde etrafında olup biteni anlamaya çalışırken ayla ikisininde yanağından sıkıca öpmüştü.

"Tatlım gerçekten annemle ne konuştuğunuzu söylemeyecek misin?"

Aybike berk'in koluna hafice vurdu.

"Ay berk! içim şişti valla hayır dedim ya"

Mahalleye yaklaştıklarında berk arabayı durdurup güzel sevgilisine baktı.

"Tatlım sadece seni üzecek bir şey söyledi mi onu merak ediyorum "

Aybike sevgilisinin yüzünü severken berk huzurla gözlerini kapatmıştı.

"merak etme sevgilim,çok iyi geçti,hem bence annen beni sevdi "

Berk heyecanla gülümseyip sevgilisinin yanağını sıktı.

"ya sen sevilmeyecek insanmısın şu tatlılığa bak ya"

Aybike memnuniyetsiz bir ifade ile mızmızlandı.

"Ya berk bırak yanaklarımı bak dövücem şimdi he"

Kızıl çocuk nihayet kızın yanaklarını serbest bıraktığında kız arabadan inecekken kolunu tuttu.

"Tatlım öpücüğümü almadan şuradan şuraya bırakmam seni"

Aybike kafasını iki yana sallayıp güldü.

"Ya sen çocuk mu-"

dudakları üzerinde hissettiği baski ole susamak zorunda kalmıştı genç kız.

Sevgilisi üst dudağını öperken,aybike de berk'in alt dudağını kavayıp öpmeye başladı.

Berk asla doyamıyordu sevgilsinin güzel dudaklarına ama mahallede oldukları gerçeği vardı sonuçta.

Sesli bir öpücük ile dudaklarını ayrdıklarında berk kızın burnuna küçük bir öpücük kondurdu.

"Seviyorum seni"

Aybike aklına gelen şeyle gülümsedi.

"ben de nefret ediyorum senden "

Son..

Dostlarımmmmmm

Nasılsınız??

Kahve içip dedikodu yapan bir aybike ve ayla.. var bir hayalimiz

aniden gelen bir kararla aybike ve ayla için bölüm yazdım,çok içime sinmesede taslakta duracağına buyrun okuyun..

Sizi seviyorum 💕

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin