|"kıskanırım seni ben"

543 38 152
                                    

Selam dostlarım. Hikayede Aybike'nin o saçma çıngırakları çalmak yerine piyano çaldığını varsayalım 💘

Genç kız parmaklarını piyanonun üzerinde gezdirip usulca oturdu. Uzun zaman olmuştu çalmayalı doğrusu. Çıkarmak istedikleri albüm için herkes canını dişine katıp çalışıyordu. Önünde ki notları düzenleyip parmaklarını kütletti artık başlayabilirdi.

Genç kız kendini o kadar kaptırmışdı ki kendisini izleyen kişiden habersizdi. Nihayet çalmayı bitirdiğinde kapıya yaslanmış ve kendisini dikkatlice izleyen çocuğu fark ettiğinde irkilmişti.

"Afedersin korkuttum mu ?"

Aybike olumlu anlamda kafasını sallayıp konuştu.

"kendimi kaptırmışım fark etmedim seni"

Çocuk gülerek dayandığı yerden ayrıldı.

"O kadar güzel çalışıyordun ki burdan geçerken ayaklarım beni buraya getirdi. aslında ben de seni arıyordum."

Genç kız anlamadığını belli eden bir ses tonuyla konuştu.

"Neden arıyordun ?"

"Bildiğim bir mekan var sizin gibi genç ve yetenekli kişilerin canlı müzik yapmasını istiyor ne dersin çıkmak ister misiniz ?

Aybike anlam verememişti kendisi sadece enstrüman çalışıyordu şarkı söylemiyordu ki?

"Bunun için asiye ya da doruk'a gitmen gerekmez miydi ? Gökmen"

İkili sesin geldiği yere baktığında, Aybike siniri yüzünden okunan sevgilisini fark etti"

Berk içinden kendine sakin olması hakkında telkinler veriyordu. Hızlı adımlarla sevgilisinin yanına sokulup saçından öpüverdi.

"Evet bir soru sormuştum"

"Neyse Aybike sen arkadaşınla konuş bana haber verirsin, görüşürüz"

Berk şok içinde çocuğun gidişini izlerken sinirle güldü.

"Ya Aybike resmen takmadı bu çocuk beni görünmez miyim ya ben"

Aybike keyifle gülümseyip ayağa kalktı. Çocuğun kravatıyla oynuyordu.

"Abartma Berk, ben görüyorum işte"

"Aybike ne gülüyorsun ya ?"

Aybike gülümsemesini bastırmaya çalışıyordu.

"Gülmüyorum"

Berk genç kıza doğru bir adım atarken aynı konuşma aralarında geçmeye devam ediyordu.

"Gülmüyorum"

"Gülüyorsun"

Aybikenin sırtı duvara dediğinde kaçacak yeri kalmamıştı. Hoş kendisi de kaçmak istemiyordu..

"Ayrıca az önce yaptığın imayı anladım tatlım"

Aybike anlamamazlıktan gelip dudaklarını büzdü.

"Ne iması canıııım"

Berk gülümseyerek kafasını iki yana salladı.

"Hani dans yarışması için hazırlanırken siboşu kıskanmıştın ya tatlım, bilmem hatırladın mı"

" Ha sen de beni kıskandın yani öyle mi tatlım "

Berk küçük bir kahka attı.

"Kiiim ben mi ? hayır ben onun neyini kıskanacakmışım ondan daha yakışıklıyım bi kere. Hem kıskançlık hiiiç tarzım değil"

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin