Helloo🍊
Ben geldimmm💜
Yorumlarınızı bekliyorum 💛
53K Özel
****
Genç kadın aynada ki görüntüsüne beğeniyle baktı.Üst kısımı tam oturan kırmızı renk göğüs dekolteli uzun yırtmaçlı elbisesi ile çok güzel görünüyordu.
Omuzlarında kestirdiği saçlarını düzleşirmişti. Kapının çalmasıyla kıkırdayıp aşağı indi.Kapıyı açmadan önce ayna da son kez kendisine baktı.
Genç adam kapının açılmasıyla kadını süzerken uzun bir ıslık çaldı.Yaslandığı yerden doğrulup kapıyı kapattı.
"Yavrum bu ne güzellik ya?"
Genç kadın alt dudağını ısırıp hafifçe adamı süzdü. Siyah gömleği ve pantolunu tabiki de zincir kolyesi ile nefes kesici görünüyordu.Adama yaklaşıp tırnağını çıldırtıcı bir sekilde boynunda gezdiriken,kulağının kenarına ıslak bir öpücük bıraktı.
"Sen de çok şık olmuşsun sevgilim"
Kadının elleri arsızca adamın bedeninde gezerken berk sertçe yutkundu. Kasları gerilirken ani bir hamle ile kadınla yerlerini değiştirip dudaklarını birleştirdi.
Kadının üst dudağını emerken,aybike de adamın alt dudağını kavramıştı. Genç adam kendini kadına bastırırken buna engel olan dar elbiseye bir küfür savurdu.Öpüşmelerini bölmeden kadının elbisesini yukarı sıyırırken,aybike öpüsüne dilini dahil edip adamın üst damağını okşadı.
"Aybike..siktir"
Berk kendini kadına sürterken,tek bacağını adamın belinin yanına koyup pantolondan belli olan sertliği hissetmeye çalışıyordu.
Adamın omzularını sıkıca tutup kafasını geriye atıp inlerlen berk dudaklarını kadının boynuna getirip bir kaç öpücük bırakıp emmeye başladı. Aybike kalçasını ileri geri hareket ettirip sertliği hissetmeye çalışırken,ayakta durmakta zorlanan adam kadını duvardan çekip hemen ilerde ki koltuğa yatırdı.Parmaklarıyla kadını okşarken aybike tüm bedeninin yandığını hissediyordu."Berk.. yemek,yemeğe bekliyorlar"
Kadının nefes nefese kurduğu cümleye kahka atıp üzerinden pantolunu çıkarıp odanın bir köşesine fırlattı genç adam.Aybike adamı daha çok hissetmenin etkisiyle inlerken,tırnaklarını adamın omzuna batırdı.
Kızıl kendini ritmik hareketlerle kadına sürterken nefes nefese konuştu.
"Bence gitmeye biliriz? ha bebeğim ne dersin?"
Aybike konuşmaya takati kalmamış bir şekilde kafasını salladı.
"hı hı"
Berk kadının elbisesinin fermarını açmaya çalışırken aybike bedenini yataktan kaldırıp adama yardım etti.
Berk hızla elbiseyi fırlatıp kendi üzerinde ki gömleği de bir kenara bırakmıştı. Dudakları kadının iç çamaşırı etrafında gezerken dilini devreye sokup kadının göğüsleri arasından geçirip çenesine ıslak bir öpücük bıraktı.Bu hareket aybike'nin içinin titremesine neden olmuştu.
Dudakları kadının göğüs ucunu bulurken aybike adamı kafasından kendine bastırıyordu.
Berk kadının göğüs ucunu sertçe ısırırken aybike bacaklarını adamın beline dolayıp yerlerini değiştirdi. Yaptığı şeye kendi de şaşırırken berk sırtını koltuk başlığına yasladı.Kadının kalçasını sıkarken aybike kendini hissettiği sertliğe sürterken ikisi de ter için de kalmıştı.
"A-aybike,kafayı yedirteceksin sen bana"
Aybike cilveli bir kahka atarken dudaklarını ıslatıp adamın kulak memesini dudakları arasına alıp hafifçe emdi.Berk inlerken kadının kalçasına sert bir şaplak atmıştı.İkisi de inlerken berk daha fazla bekleyeceğini anlayınca hemen yerlerini değiştirdi.
Üzerlerinde ki kumaş parçalarını çıkartıp kadının parmaklarını kadının
ıslaklığın da gezdirdi."Nasıl da ıslanmışsın"
Aybike kasıklarından yükselelen sıcaklık yüzünden bedeninin kavrulduğunu hissederken adamın dediklerine cevap bile veremiyordu.Gözleri tavandaydı ve bedeni ihtiyaçla titriyordu.
"B-berk,hadi artık"
Berk sesli bir nefes verip kendini yukarı itti.Penisini yeterince ıslanan vajinaya sürttüğünde ikiside aldıkları hazla derinden inledi. Berk tek eliyle koltuk başlığına tutunup diğer elini kızın eline kenetledi.Hareketlerine başlarken oda da bedenlerinin çarpma ve inleme sesleri vardı.Aybike uzun tırnaklarıyla adamın sırtına izler bırakırken berk aldığı zevke rağmen acıyla yüzünü buruşturdu.Kadının ellerini başının üstünde kenetlerken,tek bacağını da omzuna alıp kendinde daha geniş bir alan yaratmıştı.
"Berkk,ah berk!"
"Aybike"
İkiside dünyada ki tüm kelimeleri unutmuş gibi birbirlerin ismiyle inliyorlardı.
Aybike ellerini adamdan kurtarıp saçlarını çekiştirerken büyük bir çığlık attı.
Berk kafasını eğip kadının göğüs ucunu emip sertçe ısırdığında,aybike çığlık atacağı sırada adamın dudakladı buna engel olmuştu.
"Berk,hızlan lütfen"
Dudaklarını ayrımadan söylediği için sesi boğuk çıkmıştı kadının. Genç adam sert vuruşlarına devam ederken aybike de kalçasını hareket ettirip adama yardımcı oluyordu.
"Aybike.. geliyorum "
"ahh b-ben de"
Berk kadının içinden tamamen çıkıp sertçe girdiğinde inleyerek kendini kadının üzerine bıraktı.
Birbirlerinin boynunda soluklanırken nefesleri düzene girince berk kendini yan tarafa atıp kadını kendine doğru çekti. Saçlarına onlarca öpücük bırakırken aybike kıkırdadı.
"Bizim için düzenlenen yemeğe gitmedik,bu sefer kesin öldürecekler bizi"
Berk keyifle dudaklarını yaladı.
"Buna kesinlikle değdi"
Genç kadın muzurca gülümserken adamın çenesine sulu bir öpücük bıraktı.
"Seni seviyorum berk özkaya"
"Ben sana ölüyorum aybike eren"
Son
Dostlarımmm💖
Nasılsınız ???
Aslında bu yoktu öyle içimden geldibdhdhdhdhd
Kendi yazdığım smutları hiçç okumuyorum çünkü cringe geliyor hdhdh eğer öyleyse lütfen söyleyin
1 hafta sonra çekimler başlıyooor,umarım bu sezon +40 yaş üstü çarpık ilişkiler izlemek yerine ayber'i berk'i izleyebiliriz. Resül'ün ölümü üzerine berk yazarlar diye düşünüyorum inşallah yani..
Tabi daha tolga var, o yuzden 1.sezon berkinin de gelmesi gereken konular va
Sizi seviyorum💜
Kendinize iyi bakın 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||