Ay Hellü
Aybike özenle hazırladığı masaya salatayı da yerleştirip son kez eksik bir şey varmı diye kontrol etti. Her şeyin tamam olduğunu görünce yanına gelen kocasına bakıp yanağına küçük bir buse kondurdu.
"Çok yakışıklı olmuşsun sevgilim"
Berk'in kadına bakarken hâlâ içi gidiyordu gözlerinin kenarlarında oluşan kırışıklıklar, saçlarında ki beyazlar bu kadına kusursuz duruyordu.Berk hala ilk günki gibi aşık olduğu kadının dudaklarına tutkulu bir öpücük bıraktı.
"Sende çok güzelsin" dedi.
Dudaklari tekrar birleştirirken berk kadını hissetmek için kendine bastırdığında inlemişlerdi. kapının çalmasıyla nefes nefese ayırıldılar. Aybike heycanla
"Geldiler" diyerek kapıya koştu.Yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşirken uzun zaman sonra dostlarını görmenin verdiği mutluluğu yaşıyordu.
Asiye,Doruk,Ömer, Oğulcan, Elif
Hepsi yine bir aradaydı eski günlerde ki gibi.
Zamanında çok acı çekmişlerdi her biri. Akif beyin yol açtığı felaketleri öğrendiklerinde yıkılmıştı eren ailesi. Doruk aylarca asiye'nin yüzüne bakamamıştı. Ömer ise süsenin kadir abisinin cinayetini saklamasını affedememişti. Süsen kefaret ile hapise girmemiş daha sonra yurtdışına annesinin yanına taşınmış uzunca bir süre psikolojik tedavi görmüştü. Tolga Leyla'nın başına gelenleri öğrenince süsene zarar vermeye çalışmış bunun sonucunda süsen ölümden dönmüştü. Böylece tolga'nın cezası rehabilitasyon merkezinde tedavi görmeye çevrilmişti.Ve tabi ki oğulcan her ne kadar aşka tövbe etmiş olsa da elifle çok tatlı bir ilişkileri olmuştu. ehhh Berk'ten epey çekmişti doğrusu...
Ve Berk, tüm hayatının yalan olduğunu öğrendiğinde dünyası başına yıkılmıştı. çok kızmıştı aybike'ye bunları sakladığı için Aybike'de kendini affetirmek için epeyce uğraşmış sonunda barışmışlardı.
Berk ve Elif'in kardeş olduklarını kabullenmek kolay olmasada ikiside yalnız büyüyen çocuklar oldukları için bu kardeşlik duygusunu pek sevmişlerdi doğrusu..Aybike ise ailesinin her şeyi saklaması ile yıkılmıştı. Uzunca bir süre küçük kardeşi umutu görmek için gider olmuştu eve.
Şimdi ki zaman.
"Aşkım bak deniz börülcesinden de ye efsane olmuş " dedi doruk afiyetle balığını yerken.
"Uzun zaman oldu özlemişim
"Berk masadaki kalabalığa bakarak söylemişti bunu.Herkes olumlu anlamda başını salladı
"ee ikizler nerde"diye sordu ömer"
Aybike rakısından yudum alıp
"valla bir arkadaşlarinin bekarlığ konuştu.""valla vedası mi varmış ne ona gittiler "
Daha sonra aklına gelen şeyle gülmeye başlayıncaya Berk anlamaz gözlerle karısına baktı.
"Neden gülüyorsun hayatım "diye sordu.
Aybiken'in gülmesi şiddetlenirken"Sence"dedi
Herkes aklına gelen şeyle yüksek sesle gülmeye başlayınca masadan kahkalar yükseldi.
Asiye gözünden akan yaşı silip
"ay yeter valla Karnım ağrıdı gülmekten" diye hayıflandı.'Şimdi gülüyoruz ama o zaman birbirimizi nasıl öldürmedik bilmiyorum "dedi Aybike gözünden akan yaşı silip.
Berk olumlu anlamda kafasını salladı."
"hep Ömer'in yüzünden hep"Ömer'in kaşları havalanırken
"bak ya pis satıcı keyfin yerineydi ama"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fiksi Penggemar"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||