|"Bilinmeyen +18"

880 34 97
                                    

Ay Hellüü♥️

Genç kadın parmaklarını kadehinin üzerinden gezdirirken göz ucuyla telefonuna baktı. Saat 22:30 olduğunu görünce tebessüm etti.

Kadehi dudakları arasıa götürüp içerken, biten kadehi yerine geri bıraktı.

"yenisini ısmarlaya bilir miyim?"

Aybike kafasını yana çevirip genç adama baktığında gülümseyerek onayladı. Dudaklarında ki ıslaklıgı silip sandalyesini adama doğru çevirdi.

"memnun olurum"

Berk eliyle iki tane aynısından sipariş ederken bakışları kadını buldu.

siyah pullu yarım bluzu, dolgun göğüsleri
Dar kısa eteği omuzlarını üzerinde kesilmiş kıvırcık saçları hepsi harkülade görünüyordu. Bakışları kadını bulduğunda buğulu yapılmış göz makyajı, gözlerinin güzelliğini ortaya çıkmıştı. Sanki birazdan fırlayıp kalbine ok gibi saplanacaktı.

"Berk ben, Berk Özkaya" diyebildi konuşma gücünü ancak bulamişti.

"Aybike, Aybike eren"

adam kadının sıkmak için uzattığı elini dudakları arasına götürüp öptüğünde Aybike flörtöz bir şekilde gülümsedi.

"burası çok kalabalık sakin bir yere mi geçsek" dedi Berk kadehini kafasını dikerken, sert içkisi genzini yakmıştı, kadın kadar olmasa da.

Aybike küçük bir kıkırtı çıkartıp, sandalyesini adama yaklaştırdı.

"fazla mı çapkınsın sen ? daha tanışalı bir kaç dakika oldu"

Berk arsızca dudaklarını yalayıp kadının saçını parmağına doladı.

"ben içmeye başka bir yerde devam etmekten bahsetmiştim, sen ne düşündün "

Aybike içkisini içip ıslak dudağını sildiginde alaycı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Bu tahmin ettiğinden daha kolay olucaktı.

"ee normal şeylerden konuşalım o halde, sen iş yapıyorsun?"

"inşaat işi" dedi Berk kendinden emin şekilde.

Aybike kafasını saklarken Berk de aynı soruyu kadına sormuştu

"Uluslararası arası bir şirkette genel müdür yardımcısıyım"

Berk kaşlarını kaldırıp dudağını büzmüştü.

"senin gibi bir kadına yakışacak bir meslek doğrusu, "

"Anlamadım?"

"Yani diyorum ki bastığın yeri titretecek güçte duruyosun"

Adamın ses tonu kadının başını döndürmeye yeterken Aybike sertçe yutkunmuştu. Duyduğu muhteşem koku aklını başından alırken, bakışları adamo bulduğun da kendisine bakan kahverengi gözler yangına davet ediyordu.

unutma diye fısıldadı Aybike kendisine, neden burda olduğunu unutma.

"Berk! Berk aç şu kapıyı hadi"

Berk kadını evine bırakmadan önce evinde kahve ikram etmek istemiş Aybike de kabul etmişti, daha arabadan iner inmez dudaklarına kapanan dudaklara aynı şekilde karşılık vermişti. Kadını elinden tutup yürümesini sağlarken kapı ile kendisi arasına aldı.Bir yandan kapıyı açmaya çalışırken kendini kadın bastırıyordu.

"berk ah"

Adam kapıyı açıp kadını içeri soktuğunda öpüşüne dilini dahil etti, hissettigi tatla inlerken eli kadının eteğinin fermuarına gitmişti, ustaca açıp kadının bacaklarından süzülmesine izin verdi. Kadının tek bacağını alıp beline doladağında dudaklarını ayırdı.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin