|"Affet beni"|

464 22 12
                                    

Ay hellüü💜

"ya, bana ne olduğunu söylersin, ya da biz ayrılırız" dedi genç adam kendi sözleri kalbine bıçak gibi saplansa da buna mecburdu, yorulmuştu çünkü ikilemde kalmaktan, kendini yetersiz hissetmekten. Aybike'yi mutlu edememekten yorulmuştu.

"Berk" dedi Aybike gözlerinden yaşlar akarken dişlerini sıkıyordu dik tutmaya çalıştığı başı eğilmişti. "yapma nolursun" diye devam etti. Berk'i kaybedemezdi.

"inan bana bir şey yok, ben ayrılmak falan iste-"

"yeter Aybike yeter ! Var bir şey var söyle hadi her neyse söyle konuşalım halledelim "

Sesi yalvarır gibi çıkmıştı çocuğun,sevgilisinin gözünün içine bakıyordu belki konuşur diye.

"söyleyemem, Berk söyleyemem "

Berk gözünden akan yaşı silip gülümsedi.

"demek sakladığın şey benden,bizden daha önemli Aybike. İyi öyle olsun. Bundan sonra ben yokum"

Genç kız hıçkırıkları arasından çocuğun kolunu tutmak istediğinde Berk geri çekildi. "Dokunma Aybike" diye mırıldandı. çünkü biliyordu eğer dokunursa kıyamazdı aybikesine kalbinin sesini dinleyip sarılırdı hemen.

Berk arkasını dönüp giderken, aybike'nin beyni ağrıyordu sanki bu yükün altında eziliyordu. beş saniyesi vardı ya Berk'e her şeyi anlatıp sevgilisini kaybetmeyecekti ya da her şeyi söyleyecekti, o zaman sevgilisinin hayatında hiç kapanmayacak yaralar açacaktı.

"söyleyemem Berk,bunu sana yapmam, affet beni"

***

"Aybike dedim!  geldiğinden beri odana kapandın iki lokma bir şey ye"

Genç kız sinirle yatağından kalkarken ayakta durucak gücü kendinde zor bulmuştu.

"ya anne benim aklım almıyor sen nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun. görmüyor musun nasıl acı çekiyorum. senin yüzünden, senin yalanların yüzünden Berk benden ayrıldı. Neden diye sordu bana, neden böylesin.

Söyleyemedim sen evlatlıkmışsın ailen seni para karşılığı satmış, elif senin ikiz kardeşinmiş bunlarda yetmezmiş gibi Ayla hanım senin öz anneni öldürmüş. benim annemde senin annemden susmak için para almış diyemedim, anlıyor musun?

"Aybike ! ne biçim konuşuyorsun sen benimle? annenim ben senin"

Aybike ağlaması arasından sinirle gülerken Şengül şaşkınlıkla bakmıştı kızına.

"yaptığın her şeyi kabul ettim ben, evet kızdım, çok kızdım ama annemdir dedim, ama bu bu son damla oldu anne. sen beni bitirdin bu hayatta bana iyi gelen tek şeyi aldın benden. şimdi çık odamdan her zaman olduğu gibi beni yalnız bırak.

Aybike yatağına yatıp sıkıca kapatmıştı gözlerini, yaşadığı her şey bir kabus olsun isterdi, hiç bir şey bilmemek. Çok zordu onun için berkten bunları saklamak.

Berk'i gördüğü an kalbi kıpır kıpır olan kız, şuan sevgilisini görünce kaçak yer arıyordu. bunların bilip onun yüzüne gülmezdi. sevgilisinin hayatı koca bir yalan iken o hayatına devam edemezdi.

avuç içi terliyor nefesi daralıyordu sanki aybike'nin. Kıvırcık saçlarını geriye atıp terini sildi. ellerine baktığında titrediğini gördü. baş ucunda ki sudan içip derin bir nefes aldı. Camdan gelen sesle irkilsede sevgilsini görmesiyle  hayretle yataktan fırladı. hemen camı açıp "Berk" dedi. biliyordu iste sevgilisi onu terk etmezdi. onlar birbirinin ikincisi ailesiydi. bırakmadın bir sebep.

Aybike tıpkı koridorda yaptığı gibi çocuğa sarılmak istediğinde Berk buna engel olmuştu.

"lütfen" dedi çaresizce Berk. "lütfen dokunma, eğer sarılırsan gidemem, yapma"

"Berk" dedi Aybike hıçkırıkları arasından ne diyebilirdi ki şuan nasıl anlatacağını bilmiyordu her çok karışmıştı sanki. kocaman bir boşluk vardı ve Aybike kaybolmuştu.

"Ben gidiyorum Aybike" dedi Berk soğuk bir ses tonuyla söylemişti bunu herhangibi bir şeyi söyler gibi.

"gidiyor musun? nereye" diyebildi Aybike kelimleler boğazını sıkarken nefes alamıyordu sanki.

"bir şey söyleme, ben söylemek istedim gideceğimi.. "tabi senin ne kadar umrunda olur bilemem tabi".

"İtalya, benim burda kalmam için bir sebebim yok artık.

"Berk, yapma nolur"

"ben bir şey yapmadım Aybike, ne yaptıysan sen yaptın" dedi Berk kırgın bir ses tonuyla.

"söylemek istediğin bir şey var mı peki?" diye sordu Berk, belki anlatırdı ne olduğunu Aybike."

Flashback

"bak Aybike" dedi ayla elinde tuttuğu ilaç kutularıyla. Genç kızın anlamamış yüz ifadesi ile konuşmaya başladı.

"Berk, babası öldüğünden beri antidepresan kullanıyor. bunu biliyor muydun? "

Aybike şaşkınlıkla kafasını salladı. "Hayır ben, ben bilmiyorum, Berk bana anlatmadı"

Ayla elinde ki ilaçları masaya bırakırken kıza yaklaştı.

"Ben de geçen ay öğrendim, yakaladım daha doğrusu Berkte anlatmak zorunda kaldı. Şimdi sen berk'e her şeyi anlatırsan o duyacağı gerçekleri kaldıra bilir mi sanıyorsun? ya kendine bir şey yaparsa? "

Susmuştu Aybike, ne diyeceğini bilmiyordu.

"Ben-"

"Yapma Aybike, eğer berk'i gerçekten seviyorsan yapma"

Flashback Son

"yok, söylemek istediğim bir şey yok Berk"

Genç çocuk hayal kırıklığına uğramıştı. Ağlamamak için kendini sıkarken son bir kez, baktı kızın yüzüne bir daha göremeyeceğini bildiği için ezberlemek istemişti sanki.

camdan atlayıp karanlık gecede kaybolmuştu Berk, Aybike sessizce arkasından bakıyordu.

"affet beni Berk, sen iyi ol diye bizden vazgeçtim, sen iyi ol diye"

SON

Dostlarımmmmm

Nasılsınız???

Sizi Seviyorum

Kendinize İyi Bakın ❤️

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin