Iyi okumalar🙏
Genç kız okulun kapısında beklemekten yorulmuştu.
Sıkıntılı bir nefes verip ağrıyan başını ovuşturdu.Bir yandan da kendine söylenmeyi ihmal etmiyordu.Ne vardı iddaya girecek sanki,hayır neyime güvendim acaba?off aybike offf gereksiz özgüveninden kurtulman lazım kızım.
Flashback
Berk"eee aybik ne oldu korktun mu yoksa?ne oldu o cesur atarlı kıza?"pek bir uysal gördüm seni"dedi
Aybike "tamam lan kabul ediyorum ama caymak yok sonra eğer iddayı kaybedersen bir gün boyunca kölem olucaksın"dedi
Berk olumlu anlamada kafasını salladı.Hadi gidelim bebeğim basketbol sahasına "dedi.
Aybike"bak unutma benim 2 atışıma karşılık senin 10 atışın öyle anlaştık" dedi huysuzca.
Berk küçükbir kahka attıp " merak etme bebeğim unutmadım"deyip göz kırptı.
Aybike ilk sayıyı almıştı berk'e dönüp imalı bir sekilde güldü.
Aybike "ahaaaa 1 atış daha yaptığımda bittin sen"dedi keyfi oldukça yerindeydi çünkü sadece 1 atış yaptığınıda berk bir gün boyunca kölesi olucaktı.
Ama eğer berk kazanırsa ben onun kölesi olucam diye geçirdi içinden.Yaklaşık 15 dakika sonra aybike nefes nefese kalmış bir şekilde yere oturdu.
Sana beni yenebileceğini düşündüren neydi acaba aybik?"dedi büyük bir kahka attıp.
Aybike"berk defol"dedi
Berk keyfili bir kahka attıp"bu gece iyi dinlen bebeğim yarın zor bir gün olucak senin için "dedi.
Aybike yanında ki basketbol topunu genç adama doğru fırlatıp" gerizekalı"
Diye bağırdı.Berk kafasını kapıdan çıkartıp "vuramadi kiiiii"dedi.
Aybike sinirle karışık gülerken şuan kendini öldürmek istiyordu.
"Sıçtın aybike,büyük sıçtın "diye mırıldandı.Şimdi ki zaman
Aybike çalan kornayla irikildi.Berk camı açmış sinir bozucu bir şekilde gülümsüyordu.
Berk göz kırpıp "günaydın tatlım"dedi
Aybike berk'in kapısını açarken"günaydın"diye mırıldandı
Berk çantasını Aybike'ye uzattı. Aybike sıkıntılı bir nefes verip çantayı aldı.
Berk "içimden bir ses bugün çok güzel bir gün olucak diyor "
İkili sınıfa geldiklerinde aybike oturmak için sırasına geçti. O sırada berk yalandan öksürüp sandalyesini işaret etti .
Aybike "nee?"dedi
Berk "sandalyemi diyorum tatlım çek diyorum"dedi
Aybike dudaklarını dişleyerek"emredersin"diye mırıldandı.
Berk "ne dedin bebeğim duyamadım "dedi
Aybike ellerini masanin iki yanına koyup "emredersin !! Diye bağırdı.
Aybike kendisiyle dalga geçenlere dönüp "ne gülüyorsunuz ya dönün önünüze"dedi.
Herkes gülmemek için kendi zorla tutuyordu.
Hoca sınıfa girmesiyle ders başlamıştı.
Hoca"evet arkadaşlar her yıl yaptığımız çevremizi temizliyoruz etkinliği için gönülü var mı?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
أدب الهواة"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||