iyi okumalar👉🏼👈🏼
Genç kız gözünden akan yaşı silip burnunu çekti. Ağrıyan başını ovuşturup hafifçe doğruldu. Fazla gelmişti yaşananlar.İlk kez kuzeninden bir şey istemişti,ilk kez..
Pencereden gelen tıkırtı ile yerinden kalkıp pencereye yöneldi aybike.
Tam tahmin ettiği gibi sevgilisi gelmişti.Penceri açıp perdeyi hafif kenara çekti. Bu esnada berk çoktan içeri girmişti."Hoşgeldin sevgilim"
Berk güzeller güzeli sevgilisine sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti.
"Hoşbuldum tatlım"
Berk sevgilisine sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti.Ayrıldığında kızın kızarmış burnuna küçük bir öpücük bıraktı.
"Ya berk sen de iyi alıştın he buraya gelmeye,ya annem ya da oğulcan gelse"Berk kızın yalandan sinirine küçük bir kahka attı.
"Annenen komşuya gitti,oğulcan da ömerle dışarda sevgilim"
Aybike hayretler içerisinde baktı.
"Ya sen nerden biliyorsun bunları? Bizim evi mi gözetliyorsun kızıl şeytan!"
Berk ayakta durmaktan sıkılmış sevgilisini yatağa doğru sürüklemişti.
"Senin yakışıklı sevgilin her şeyi bilir"
Aybike gözlerini devirip sevgilisinin yanağından sıkıca öptü.
"Aman"
Yine yüzü düşmüştü aybike'nin.Uzun süredir böyle oluyordu. Ne zaman gülse içini yine aynı his kaplıyordu. Berk sevgilisinin gülen yüzünün solmasıyla sıkıntılı bir nefes verdi. Ne yapacağını ne söyleyeceğini bilmiyordu genç adam.
"Bak tatlım, annen ve baban boşanıyor diye çok üzgünsün biliyorum,seni çok iyi anlıyorum.Hatta seni benden daha iyi kimse anlayamaz."
Genç kızın gözünden akan yaşları tutamaz hale gelmişti.Burnunun ucu yanarken gözünden akan yaşı sertçe sildi.
"Söylediğim hiç bir şey canının yanmasını azaltmaz biliyorum,ama ben senin yanındayım,seni anlıyorum asiye'ye olan kızgınlığını da anlıyorum ve çok haklısın "
Aybike başını yerden kaldırıp sevgilisine baktı.
"Gerçekten mi berk? gerçekten haklı olduğumu mu düşünüyorsun?"
Berk gülümseyerek kafasını salladı.
"Tabiki de güzelim, konu ne olursa olsun benim için sadece sen önemlisin gerisinin canı cehenneme be"
Aybike kıkırdarken berk sevgilisinin ağlamaktan ıslanan yanaklarını sildi.
"Senin için yapabileceğim bir şey var mı güzelim?"
Aybike çaktırmadan sevgilisini süzerken daha bir yakışıklı gelmişti gözüne sevgilisi.
Dağılmış turuncu kahverengi saçları,çilleri,dolgun dudakları ve çok yakından duyduğu kokusu.
Aybike usulca kafasını salladı.
"Aslında var"
Berk söylemesini bekleyen bir işaret yaptığında,aybike oturşunu düzeltti.
"Öp beni"
Berk bir kaç saniyelik şoktan sonra kızın ne dediğini idrak edememiş bir şekilde tekrar sordu.
"efendim tatlım?"
Aybike dudakları arasında ki mesafeyi azaltıp iyice yaklaştı genç adama
"Duydun işte berk,öp beni"
Berk genç kızın kapanmış ve aralık dudaklarına bakıp sertçe yutkundu.
Tek elini kızın yüzüne,diğer elini beline götürüp dudaklarını birleştirdi. Aybike midesinde hissettiği kasılma ile sevgilisine biraz daha sokulurken,berk kızın üst dudağını bırakıp alt dudağını öpmeye başladı.
Aybike öpüşmelerini bölmeden yatağında kıpırdanıp geriye doğru uzanıp sevgilisini hemen üzerine çekti.
Berk sanki mümkünmüş gibi kıza biraz daha sokulurken aybike kasıklarında hissettiği sertlik ile inlediğinde berk kızdan çıkan initli ile kendini kıza sertçe sürtmüştü.
Durması gerektiğinin farkındaydı ama durmak istemiyordu.Dudaklarını ayrıp nefes nefese "Aybike" dedi.
Genç kız sevgilisinin kalkmak üzere olduğunu anlayınca bacaklarını hemen beline doladı.
"Berk durma"
Berk mantıklı davranmaya çalışsada altında yatan dağılmış vaziyette olan bu dünya güzeli kıza karşı koyamıyordu.
Aybike bedenini yataktan kaldırıp sevgilisine sürtünce berk dudaklarından kopan inlemeye engel olamadı.Kızla yerlenini değiştirdiğinde aybike bacaklarını iki yana açarak sevgilisinin kucağına yerleşip kendini hissettiği sertliģe sürtmeye başladı.Sevgilisinin Dudaklarına yanağına boynuna onlarca minik öpücük bırakıp,sevgilisinin gamzesinin olduğu yere dilini sürtünce berk inlemeyle karışık bir küfür savurdu
"Berk çok seviyorum seni,çok"
Berk anı bir hamle ile kızla yerlerini değiştirip dilini kızın boynuna sürttü.
"Ben sana aşığım"
Berk ritmik hareketlere kendini sürtmeye devam ederken aybike yüksek sesle inliyordu,gözleri kararıyor ihtiyaçla titriyordu.Berk kısa bir an durunca aybike mızmızlanıp buna izin vermemiş ve kendini sürtmeye çalışmıştı.Berk bu yangını söndürmeye çalıştıkça aybike benzin döküyordu bedenlerin üzerine.
Berk kalan son irade kırıntısına tutunup kendini kızın yanına attı.Sevgilisine hemen sarılıp saçlarına küçük bir öpücük bıraktı.
"Şimdi olmaz sevgilim,bugün olmaz"
Berk nasıl olurda bu olaylarda aybike'nin yanında olmaz hiç aklım almıyor dostlarımm hiçç.... Neyse senarist yazmazsa biz yazarızzz
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizi seviyorum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||