Ay Hellü 🤍
Genç adam kapının çalmasıyla sevinçle kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında günlerdir görmediği karısıyla gülümseyip hemen kadını içeri çekti.
"bebeğim, çok özledim seni, hoşgeldin"
Aybike tüm yorgunluğunun uçup gittiğini hissederken sıkıca sarıldı kocasına.
"annem geldi, annem geldi!!!!"
ikizler merdivenlerden koşarak inerken Aybike uyarıcı sesiyle konuştu.
"çocuklar koşmayın ama"
İki sevimli çocuk annesinin boynuna atlarken Aybike çok özlediği çocuklarına sarılıp ikisinde kocaman öptü.
"yaa ben sizi çok özlemişim ama"
Berk omuz silkip tripli bir ifade ile konuştu.
"ya beniiiii??"
Aybike ayakata duran kocasına bakıp güldü. ayağa kalıp kocasının yanağına kocaman bir öpücük kondurup "en çok seni" diye fısıldadı.
Keyifle akşam yemeklerini yerken melek çatalıyla tabağında ki brokoliyi dürtüyordu.
"kızım yesene yemeğini"
küçük kız kıvırcık saçlarını yana atıp yüzünü buruşturdu.
"ama kokuyor"
"hayır kokmuyor" o tabak bitecek. Dedikten sonra bakışlarını oğlu cem'e çevirip çatalı salladı.
"aynı şey senin için de geçerli."
İkizler babalarına bakarken Berk güldü.
"hiiiç bana bakmayın, patronu duydunuz"
İkizler uflayarak bu küçük ağaçları yemek zorunda olduklarını kabul ettiler.
***
Berk masal kitabını yavaşça bırakıp kızının saçına küçük bir öpücük kondurup oğlunun yanına geçti. Aybike'de oğlunun yanına gidip öptükten sonra odadan yavaşça çıktılar.
"tatlım sen geç duşunu al ben de mutfağı halledip geliyorum"
Aybike gülümseyerek onayladı. zor bir işi vardı kadının günlerce evde olmazdı bazen Berk ona o kadar yardımcı oluyordu ki hayattı en büyük şansıydı bu adam.
***
genç kadın duştan çıkıp kıyafet dolabının önüne geldiğinde kocasının uzun tişörtlerinden birini aldı. hemen üzerine geçip bornozu banyoya götürdü. Bu esnada Berk mutfağı toparlamoş odaya çıkmıştı.
"bebeğim sıhatler olsun... öpeyim "
Berk kadının boynundan derince öpüp kokladı.
"üzerinde ki benim tişörtüm... çok yakışmış, her zaman oldugu gibi"
konuşurken elleri kadının bedeninde arsızca dolaşıyordu genç adamın göğüsüne dokunduğu zaman hissetigi sert uçlar içinde ki yangının körüklenmesine sebep olmuştu.
Aybike yaramazca kafasını sallayıp adama yaklaştı." birazcık seksi olmak istedim..."
Berk büyük bir kahka atarken aybike'nin kaşları çatılmıştı.
"Bu da ne demek şimdi Berk?? iki çocuk yaptık diye artık beni seksi bulmuyor musun ? yani sen"
Berk kadını kucağına çekip yatağa oturdu. güzel karısının alnına uzunca bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||