"|İyi ki Sen" 🔥

1.2K 55 91
                                    

Hellooo🧡

Ben Geldim 💚

Yorumlarınızı bekliyorum💕

Berk kapıyı açıp alel acele kızla birlikte içeri geçti. İkisi de kıkırdarken berk alnına yapışan saçlarını çekti.

"Yaz yağmuru dedik ama halimize bak"

Aybike olumlu anlamda kafasını sallarken hapşırınca berk kaşlarını çatıp elini kızın alnına götürdü.

"Tatlım ya buz gibi olmuşsun hasta olucaksın gel benimle."

Genç adam kızın elini tutup odasına çıkartırken aybike kendi kendine söyleniyordu.

"Berk ya abartma cok üşümüyorum zaten"

Odaya geldiklerimde berk kıza bol bir tişört verip banyosuna doğru yönlendirdi.

"Hadi sen sıcak bir duş al hasta olursun sonra kıyafetlerini de kuruturuz"

Berk'in evin de duş almak mı??

"Gerek yok!!... yani üzerimi değiştirsem yeter "

Berk kafasını sallayıp kabul etmediğini belirtti.

"Tatlım bak hasta olursun olmaz öyle hadi"

Genç kız ısrar etmenin anlamsız olucağını fark edince çaresiz banyo ya girmişti.Kıyafetlerini çıkartıp sıcak suyun bedenine akmasına izin verirken gevşeğini hissediyordu.Kısa süre sonra duşakabinden çıkıp berk'in verdiği tişörtü eline aldı.Hızlıca üzerine geçirirken iç çamaşırlarının  ıslak olmasıyla küfür savurdu, sütyeni ve kilodu giyilmeyecek kadar ıslaktı.Alt dudağını dişleyip ne yapacağını düşünürken omuz silkti genç kız.

Aman!! en fazla ne olabilir ki?

Banyodan çıktığında berk odada yoktu.Son olaylardan sonra araları hâlâ limoniydi birazcık. Berk kızın güvenini sarsmıştı ve bunu telafi etmeye çalışıyordu. Bugün de kızla güzel vakit geçirirken aniden bastıran yaz yağmuruna yakalanmışlardı.

Genç kız etrafı izlerken berk elinde kahvelerle odaya girdi.Kızın üzerinde kendisine 2/3 beden büyük gelen dizlerinin biraz üzerinde biten tişörtü ile kendisine bakan kızı gördü.

Aybike üzerinde gezinen bakışlarla sertçe yutkundu. İç çamaşırlarının olmadığı  gerçeği ile sertçe yutkunurken berk gözlerini kızın üzerinden alıp elinde ki bardakları masaya bıraktı.

"Gel tatlım sıcak sıcak iç bunu"

Genç kız olumlu anlamda kafasını sallayıp usulca çocuğun yanına gitti.Berk kızın üzerine koltuka duran şalı uzattığında aybike bıyık altından gülmüştü.

Berk aybike'den etkileniyordu, hem de çok fazla...

"Ş-şey üşüme diye"

aybike müzipçe gülümseyip şalı bedenine sardı.Kahvesinden yudun alırken aklına gelen şeyle yüzü düşmüştü. Berk bunu fark ettiğinde kızın elini tuttu.

"Tatlım? ne oldu "

Aybike omuz silkip dudağını büzdü.

"Her zaman ki şeyler berk biliyorsun, 2 gün sonra düğünleri var.."

Berk kızın dilan gözlerine kıyamayıp hemen kızı kolları arasına aldı.Saçına uzun bir öpücük bırakıp, "geçicek,geçicek birtanem" dedi .

Genç kiz kafasını kaldırıp çocuğun yüzüne baktı.

"Berk.. ben kahve içmek istemiyorum "

Berk gülümseyerek kızın yüzünü okşadı.Aybike hissettiği temasla mayışırken berk konuştu.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin