Genç kadın odaya vardığında hemen üzerinde ki ceketi çıkarıp koltuğa fırlattı. Berk de gömleğinin iki düğmesini açıp rahatlamaya çalışırken göz ucuyla odaya baktı.
Kocaman bir yatak ve iki kişinin bile zor sıcağı bir koltuk vardı. Mümkün değildi o koltukta yatamazdı.
"Aybike tekrardan teşekkür ederim"
Aybike omuz silkip yatağın ucuna oturdu.
"gerçekten önemli değil.. ama artık uyusak mı? yorucu bir gündü "
Berk kafasını sallayıp onayladı genç kadını gerçekten yorulmuştu.
"peki sen uyu yatakta ben balkonda ya da şu koltukta uyurum"
Aybike hafifçe kaşlarını çattı. mümkün değildi sığamazdı bu adam bu koltuğa çekinerek de olsa boğazını temizleyip konuştu.
"Şey.. böyle olmaz ama hem nasıl uyuyacaksınız?
Berk hafifçe güldü.
"uykusuzluğa alışkınım"
Haklıydı.. ama yine de kocaman yatak varken orda burda uyumasına ne gerek vardı canım!
"Kocaman yatak.. aslında ikimiz de sığarız."
Berk nerdeyse mutluluktan ağlayacaktı. O kadar yorgun ve uykusuzdu ki her an bayılabilirdi.
"pekâlâ.. uyuyalım o zaman"
***
Genç adam gerinerek uyandığında yan tarafı boş görmesiyle kaşlarını çattı. sabah sabah nereye gitmişti bu kadın..
Üzerini değiştirip aşağı indiğinde sabah kahvesini içen? beyi ve eşini gördü.
"Günaydın! Aybike'yi gördüğünüz mü?
" Evet bahçeye inmişti yürüyüş için "
Berk onaylayip merdivlerini ikişer üçer inip kadını aramaya başladı.
Az ilerde kadını görmesiyle gülümsedi.
"Günaydın "
"Günaydın, burda şahane otlar var bunlardan çok güzel yemek yapılır."
Berk kıkırdayıp kadının elinde ki poşedin içine baktı göz ucuyla.
"Belki bana da yaparsın"
Aybike dudaklarını büzüp omuz silkti.
"belki.."
İkili eve doğru adımlarken Berk aklına gelen şeyle boğazını temizleyip alnını kaşıdı.
"Aybike.. şey ben.. bana verdiğin raporları inceledim.. tümör çok riskli bi yerde almak imkansız. hastanın masada kalma ihtimali % 95 eğer.. eğer yaşasa bile çok ihtimalle solunum cihazına bağlı kalır. çok üzgünüm "
Aybike dolan gözlerini kırpıştırıp gülümsemeye çalıştı.
"bunu tekrar tekrar duymak.. bu biraz can yakıcı. neyse ben ilgilendiğin için teşekkür ederim.
"rica ederim, keşke elimden bir şey gelse arkadaşın için üzgünüm."
Aybike boğazında kocaman bir yumru hissederken zorla da olsa konuştu.
'Ben de"
***
Hadi ama berk .. çok yavaşsın" diye mızmızlandı aybike.Berk nefes nefese kalmış bir şekilde durdu.
"bak şuraya çıkıcaz diye hevesle gösterdi Aybike.
'ben oraya çıkarsam ölürüm.. sen git dönüşte beni alırsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||