Ben geldimmmm 💜
Bölüme geçmeden önce bir kaç bir sey söylemek istiyorum, dün perestiş,part bire epey az yorum geldi üzüldüm açıkçası,sizin destekleriniz için
sizin için devam ediyorum yazmaya bu yüzden güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 💛İyi okumalar 🙏🏻
Ben Metin'i Burak Dakak olarak hayal ettim❤
♡
"Evet gençler Ataman kolejinde yeni bir güne hazır mıyız?"
Oğulcan'ın neşeli sesi koridorda yankılanmıştı.Aybike kafasını iki yana salladı sabahın köründe kalkıp nasıl bu kadar enerjik olabilirdi bir insan.
"Hazırız kuzen,hazırız"
Herkes bir yana dağılırken aybike dolabından ders kitaplarını alıyordu.
"Günaydın tatlım"
Aybike derin bir nefes verdi.Sabah sabah siniri bozulmuştu bile
"Aybik duymuyor musun beni?"
Aybike alaycı bir yüz ifadesi takınarak konuştu.
"duyuyorum berk,ama duymamazlıktan geliyorum"
Berk kafasını hafif yana eğerek dudaklarını büzdü.
"Kırılırım ama"
Aybike sinirini dolap kapağından çıkarmak istercesine sertçe kapattı.
"Paramparça ol"
Berk konuşmak üzereyken genç kız sınıfa yöneldi.Doruk ve asiye gülüşerek sohbet ediyorlardı.Aybike sırasına gelince hafiften öksürdü.
"ooo muhabbetiniz bol olsun! ama yerimden kalksanda otursam dorukcum"
Doruk sevimli bir yüz ifadesi ile genç kıza baktı.
"Ya aybikecim, sevenleri ayırmak çok günah bak bırak da oturayım"
Aybike gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Seninle burası için savaşıcaz anlaşılan dorukcum,hadi kalk kalk"
Doruk omuzlarını düşürerek kalkıp kendi yerine geçerken işaret parmağını kıza yöneltti.
"kırıcısın"
Aybike ve asiye kıkırdamıştı.
♤
Okulda toplantılardan dolayı son iki ders iptal edilmişti.Herkes ayrı bir kafada iken berk göz ucuyla kızı inceliyordu.Kitap okur gibi görünsede aklı başka bir yerdeydi çünkü yaklaşık beş dakikadır aynı sayfayı okuyordu genç kız.
Aybike arkasını dönünce berk anında bakışlarını başka bir yöne çevirse de kız kendisine baktığını fark etmişti.
"gidiyoruz değil mi sinemaya?"
Oğulcan ve ömer onaylarken asiye hafifçe öksürdü.
"Biz dorukla plan yapmıştık aybike ya"
Aybike bozulsa da belli etmek istemedi.Oysa günler öncesinden sözleşmişlerdi.
"Olsun ya seninle de başka zaman gideriz "
Asiye gülümserken doruk da teşekkür ettiğini belili edercesine göz kırptı kıza.
"Selam millet"
Ömer ve oğulcan neşe ile ayağa kalkıp genç adama sarıldı.
Ömer yarı ciddi yarı şaka ile karışık konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||