|"Sonsuz Acı"

703 39 86
                                    

hello ben geldimm

biraz moralim bozuk🥺🥺 güzel yorumlarınızı eksik etmeyin 🙏🏻

Genç adam zonklayan başını tutup kaçıncı olduğunu unuttuğu ağrı kesiciyi sussuz yuttu. Dilinde hissettiği ekşi tatla yüzünü buruşturdu.Nefret ederdi ilaçlardan. Aklından geçen şeyleri düşününce sesli bir kahka attı. Kesinlikle delirmiş olmalıydı.. Sevgilisi ölmüştü ve o hapın acı diye şikayet ediyordu.Kahkasının hemen ardından gözyaşları akmaya başladı.Yatağının üzerine koyduğu kutunun içine bakma zamanı gelmişti artık.Titreyen elleriyle kapağı kaldırdı,bir sürü eşya vardı içinde.Gözüne ilk çarpan biricik sevgilisiyle çektirmiş olduğu fotoğraftı.

Gözüne ilk çarpan biricik sevgilisiyle çektirmiş olduğu fotoğraftı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne kadar güzel bakmıştı kendisine.. Alt dudağı titrerken derin bir nefes aldı eğer bunu yapmazsa asla yapmayacaktı. Kutunun içine bakmaya devam etti.Bir cd gördüğünde kaşları çatılmıştı. Kızıl şeytana yazıyordu üstünde. Genç adam hemen ayağa kalkıp cd çalara yerleştirdi.

"Tatlımm?"

Genç adam duyduğu sesle tekarardan ağlamaya başlarken alt dudağını ısırıyordu.

"Bunu senin için kaydediyorum sana anlatamadıklarımı anlatacağım burda,yaşadığımız anılarımızı ama sonra bunu sana vereceğim birlikte dinleyeceğiz.. belki yıllar sonra bile.

"evettt bugün ilk datemize çıktık.. tabi oğulcan yine rahat bırakmadı ki bizi,ama bence seviyor seni "

***

Bugün ilk dansımızı ettik,çok güzeldi tabi ayağıma basman ve harika gerizekalısı dışında!! neyse o yılandan bahsedip keyfimizi kaçırmayacağım.

***

Bugün ilk kavgamızı ettik,aslında düşünüyorum da sana haksızlık ettim ben senin bir suçun yoktu. Neyse bi kere öperim barışırız olur mu?"

***

Bu ilk ayrılığımız belki kızıyorsun şuan bana ama ben de çok üzgünüm cok kırıldım çünkü berk,ama asıl beni kıran senin sessizliğin oldu,belki bu som ses kaydı olur,bilmiyorum.. hoşçakal

***

Tatlım neyseki barıştık,son ses kaydı olucak diye çok korkmuştum ahahah
ha unutmadan sakın bir daha bana peluş ayıcık alma berk!!

***

iyi ki doğdun sevgilimm,birlikte geçireceğiniz nice yıllarımız olur inşallah,seni seviyorum

***
Bugün baban öldü.. ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum berk yanında olmak sana sımsıkı sarılmak istiyorum ama yapamıyorum

***

Baban öleli bir haftayı geçti bana sayende hayat dönüyorum dedin,çok mutlu oldum sevgilim,ben seni hiç yalnız bırakmayacağım.

***

cok kötü bir şey oldu berk,asiye o gönül denilen kadının yanında çalışmaya başlamış ,ihanete uğramış gibi hissediyorum,asiye nasıl bunu yapar anlamıyorum,aklım almıyor.Kimse nasılsın demiyor! Neyse ki sen varsın sen nasıl olduğumu sorarsın.

***

Sormadın..

***

Bana bugün asiye ile empati yapmadığını söyledin berk,bağırdım
ben de sana ama ama canım çok yanıyor berk,ben çok yalnız hissediyorum kendimi,kimsem yok gibi hissediyorum babam,kardeşim,asiye,ömer "sen" herkes sırt çevirdi bana.Kimse beni görmüyor kimse beni umursamıyor.Aslında kimse yanımda olmasada senim olacağını düşünmüşüm,kimse beni anlamasada senin anlayacağını düşünmüştüm.

"çünkü sevgililer birbirinin ikinci ailesidir"

sen söylemiştin bunu... ama benim kimseye ihtiyacım yok! hep yalnızdım zaten canın saolsun.

Genç adam dudakalrından kopan hıçkırağa engel olamazken yatağına uzandı. Kızın söylediklerini sesini aklına kazımak istercesine. biten kaydı tekrar tekrar ve tekrar oynattı. Kaç kez dinlemişti sahi?

5,10,15,50,100??

Uzandığı yerdem doğruldu genç adam yavaşca yatağından kalkıp dışarıya çıktı. Üzerinde pijama yalın ayak.. Arkasından bağıran annesini duymamıştı bile. Arabasına binip hızla uzaklaştı kulaklarında sadece kızın sesi vardı.

Arabayı durdurup hızla indi.Ayakalarına batan taşları umursamıyordu umrunda bille değildi acıyı hissetmiyordu çünkü.
Merdivenleri çıkıp oraya geldi.Dolaba tıpkı o gün ki gibi baktı. Her şey düzenli görünüyordu.Dolaba yeni cam takılmıştı,kupalar yerli yerindeydi, yerde ki kanlar da temizlenmişti.Ordaydı iste genç adam

"Sonsuz Acının Başladığı Yerde"

***

"iki insan birbirini seviyorsa,buna mutlu bir son yoktur"

Ernest Hemingway

Dostlarımmmm nasılsınız ?

Yarın aranızdan sınava girecekler varsa bol şans gönderiyorum,her şey gönlünüzce olsun.💓

Gidin ve o sınava patron kimmiş gösterin 👊🏻

Bu ara yazmak için asla konu bulamıyorum kafamı toparlayamıyorum maalsef öyle bir şeyler karaladım ve taslata duracağına paylaşayım dedim.

Ağustosun 2.haftası set başlıyor ve bence ilk haftada okuma provası olur.

Az kaldı kavuşuyoruz 😀

Sizce yeni sezon da neler olucak gelin sohbet edelim 💜

Sizi seviyorum 💕

Kendinize çok iyi bakın🙏🏻

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin