İyi Okumalar🙏🏻
Bölüm şarkıları.
Cem karaca:Bu Son Olsun
Sezen Aksu:Sen AğlamaAybike duyduğu sesle kafasını çevirdi.
Berk öfkeden deliye dönmüş bir şekilde karşısındaki çocuğa yumruklar savuruyorduAybike olayın şokunu atlatıp hemen berkin yumruk yaptığı elini tuttu
"Berk!Yeter dur,bırak"
Berk bir hışım çocuğun üzerinden kalkti ve işaret parmağını sallayarak konuştu.
"Eğer,eğer bir daha annemin adını ağzına alırsa. Seni öldürürüm kimse alamaz elimden"
Berk hızlı adımlara giderken aybike peşine takılmıştı.
"Aybike gelme yalnız kalmak istiyorum!"
Aybike olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Hayır efendim yalnız kalamazsın tamam mı?bu halde olmaz biraz sakinleş giderim"
Boş buldukları bir sınıfa girmişlerdi.
Berk öfke ile sınıfta volta atarken aybike duvara yaslanmış kollarını göğsünde bağlamışdı."Ne dedi sana ? Ne dedi de bu kadar kontrolünü kaybettin?"
Berk sinirle boynunu kıtladı.Sakinleşmeye çalışıyordu ama olmuyordu.
"Berk ya başım döndü Allah aşkına otur şuraya sakin sakin anlat bana ne dedi ? ya seni ilk defa böyle görüyorum"
Berk sinirden dolan gözlerini kırpıştırdı.
"Annem,annemle ilgili saçma sapan konuştu."
Konu hasasdı aybike anlamıştı.Berk tam bir gizli kutuydu.Sırlarla doluydu.Bunca zamandır ailesiyle ilgili hiç konuşmamıştı.
Aybike boğazını temizledi.
"Eğer anlatmak istersen dinlerim"
Berk derin bir nefes aldı.Kafasını duvara yasladı.Onun için zor bir konuşma olucaktı.
"Mutlu aileler birbirine benzerler, her mutsuz aileninse kendine özgü bir mutsuzluğu vardır."
Benim mutsuzluğum 10 yıl önce başladı. Annem mutlu olmadığı için beni ve babamı terk etti.Yani mektup da öyle yazmış bir çocuğun sorumluluğunu alamadığını yapamadığını yazmış. O günden sonra bir daha hiç konuşmadık,sonra dayımlar dedi evlenmiş bir çocuğu olmuş mutluymuş,bizde bulmadığı mutluluğu yeni ailesinde bulmuş.
Benim annem beni hiç sevmedi hiç ilgilenmedi ya ben 4 yaşına kadar evdeki yardımcımıza anne diyordum.Berk histerik bir gülüş attı.
Bir gün doruklara gitmiştim.Doruk melisa ben bisiklet sürüyorduk.
Doruk bisikletten düştü dizi kanadı.
Nebahat teyze koştu geldi hemen hemen öptü sarıldı yaralarını sardı doruğun. Benim annem benim yaralarımı hiç sarmamıştı.Çok şaşırmıştım ben o işide hizmetliler yapar sanıyordum, çocuk aklı işte.Berk derin bir nefes aldı.
Ben sonradan fark ettim aklım ermeye başlayınca annem benimle hiç ilgilenmemiş.Bana hiç masal okumadı ki anneler çocuklarına masal okur,onların saçlarını okşar.
Bir gün AVM ye gittik orda unuttu benu 2 saat sonra geldi aldı saolsun.
Her neyse böyle devam etti.Annem gittikten sonra babam dahada kopardi burayla ilişkisini.Şimdi yurtdışında yaşıyor,senede 1 2 defa geliyor.
Zaten ben onun hiç bir zaman istediği gibi bir çocuk olmadım.Ben ne babam ne annem tarafindan hiç takdir edilmedim.
Babam bana bi kere bile aferim oğlum demedi.Hep yargıladı hep.
Hep kıyasladı en çok dorukla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||