Herkese selam!Aybike ve berk çocukluk aşkı olsaydı nasıl olurdu? kurgu 2 part sekilde olucak.Ayrıca hikayemizde aybike ve oğulcan kardeş değil çocukluk arkadaşıdır.
iyi okumalar🙏🏻
Berk merdivenleri ikişer üçer indikten sonra hızla evdem çıktı. Dün geceden beri doğru düzgün uyuyamamıştı.Aybike geliyordu bugün hayatının büyük bir kısmı
ya da tamamı, sadece 4 aydır görmediği bu kadını deli gibi özlemişti doğrusu!Berk hava alanına varınca araçtan inip kadını beklemeye başlamıştı.
Daha 5 yaşındayken tanışmışlardı#flashback
küçük kız gördüğü manzara karşısında gözleri kocaman açılmıştı. Kızıl kafanın teki arkadaşını dövüyordu. Aybike çocuğun saçına yapışmış ve döndürmeye başlamıstı.
"benim arkadaşım o!kimse karışamaz ona,duydun mu beni gerizekalı!!
küçük berk daha ne olduğunu bile anladan acıyla bağırmaya başladı.
"ahh !ne yapıyorsun? bırak saçımı !bak çok kötü olucak kızım! bak son kez söylüyorum bırak saçımı!
aybike çocuğun saçlarını serbest bırakıp işaret parmağını salladı.
"sakin bir daha arkadaşıma dokunma kızıl şeytan!"
flashback son
Berk hatırladıklarıyla gülümseyerek kafasını iki yana salladı.
"BOOOM"
Berk aniden gelen bu sesle küçük bir çiğlık attı.Aybike adamın 2 kat daha atan rengine bakıp kahkalar atıyordu.
nihayet kadının gülmesi son bulunca berk kadını kollari arasına almıştı.
Aybike'nin küçük bedeni berk'in kolları arasımda kaybolmuştu sanki."çok özledim be tatlım "
Aybike kocaman gülümsedi.
"Ben de çok özledim vampir"
4 ay da ne çok özlemişti kadını.Ne yapmıştı böyle yüzüne? daha da güzelleşmisti sanki görmeyli.
"Aybik geldim"
Berk sesin geldiği tarafa baktığında çenesinin kasıldığını hissetti.Bu da kimdi böyle?
"tam zamanında geldin kaan.
kaan hani sana bahsetmiştim ya?berk çocukluk arkadaşım "Berk memnuniyetsizce genç adamın elini sıktı.
Berk'cim kaan'da kursta tanıştığım bir arkadaş, o da dönüyormus bugün birlikte döndük."
Iki adam birbine bakarken aybike ortamın gerildiğini hissetti.
"eh hadi gidelim"
Berk olumlu anlamda kafasını sallarken aybike yolda kavga çıkmasın diye içinden bildiği tüm duaları okumaya başlamıştı.
Nihayet eve vardıklarında aybike karşısında oğulcanı görmesiyle sevinçle çığlık attı.
"Oğulcan! Çok özledim seni çok"
Oğulcan neşeyle gülüp yalancı bir sitemle konuştu.
"Dur deli kız dur ! boğdun beni"
Harika merdivenlerde durmuş onları izliyordu.
Aybike ve Harika'nın arası hic bir zaman mükkemel olmamıştı ama ne kadar belli etmeselerde birbirlerini seviyorlardı.
"Aybikcim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||