Mini Mini ve farklı bir kurgu
Yorumlarınızı bekliyorum 💓
İyi Okumalar🙏🏻
♡
Genç adam yavaş adımlarla yürüyordu.Karla karışık yağmur yağarken cebinden sigarasını çıkarıp dolgun dudakları arasına aldı,ucunu yakıp derin bir nefes aldı sigaradan.Zehirli dumanı içine ciğerlerine çekti.
Yürümeye devam ederken ağrıyan kaburgaları yüzünden keyfsizce mırıldandı.Kafasının içinde ki sesleri susturmayı başaramıyordu.18 yıl,koskaca18 yıl.Kendini bildi bileli babası tarafından hakaret yemişti. Hiç bir zaman baba oğul olamamışlardı zaten, bunun en büyük sebebi ayla özkayaydı. Yıllar önce kocasını ve çocuğunu terk edip giden ayla özkaya.
İşte o gün berk'in hayatı cehenneme dönmüştü,o gün ev de "anne" kelimesi yasaklanmıştı. "Keşke hiç doğmasaydın!" böyle demişti resul özkaya kendi oğluna doğum gününde keşke doğmasaydın demişti.Genç adam sigarasını yere atıp botunun ucuyla ezdi. Ne kadar yürümüştü bilmiyordu,nereye gidiyordu bilmiyordu. Tek bildiği şey mutsuzdu,çok mutsuz. Bugün hayatına onu gerçekten seven tek kişi de çekip gitmişti. Anneannesi ölmüştü genç adamın.Cenaze sonrası saatlerce,ayak tabanları acıyana kadar yürümüştü. Ama işin asıl garip tarafı bir damla bile göz yaşı dökmemişti genç adam.Ağlayamıyordu sanki.
Ağlamakta yasaktı ki, resul özkaya ağlamayı da yasaklamıştı.
Yoruldu en sonunda genç adam.
Deniz kenarında kayalıkların üzerine oturdu.Fırtınalıydı bu gece deniz,yükselip kayalıklara çarpıyordu.Uzunca bir süre denizin sesini dinledi.Çok yorgun hissediyordu kendini.
Ayağa kalkıp derin bir nefes aldı.Denizin kokusunu içine çekip ışıl ışıl olan istanbul'a baktı.
"Bu gece bu acılar bitecek" diye mırıldandı. Denize doğru yaklaşıp kendini bıraktı.Bedeni denize batarken nefesini tutmayı bıraktı. Ciğerleri patlayacak gibi acırken,gözlerini kapattı.
Çok değil dakikalar sonra bitecekti çektiği acılar.O esnada kolunda hissettiği ellerle kendini bir anda denizin üstünde buldu genç adam şaşkınca etrafına bakarken genç kadın çoktan kendisini kıyıda bulmuştu. Acıyan ciğerleri yüzünden nefes almakta zorlanırken genç kadın sinirle konuştu.
"Ne yapıyorsun sen? delirdin mi"
Berk sakin ve umursamaz bir tavırla lafa girdi.
"Hayır,hayatımda ilk kez kendim için bir şey yapacaktım! engel olmasaydın eğer" dedi.Nefesi düzene girmediği için kesik kesik söylemişti.
Genç kadın anlamamış bir ifade ile adama baktı.Ne demek istemişti.
"Adın ne?" diye sordu berk.
Aybike afallamıştı kısa bir an.
"Aybike"
Berk hafif bir tebessüm etti.
"Benim de berk"
Aybike gülümseyip adama elini uzattı.Ayağa kalkmasına yardımcı oldu.
Berk karanlık geceye inat ışıl ışıl parlayan gözlerine baktı."Aybike,seni bi yerden tanıyor muyum?"
Gülümsedi genç kadın,dudağını büzüp konuştu.
"Kim bilir,belki başka bir hayatta karşılaşmışızdır."
Son
Dostlarımmmm
Nasılsınız ???
Biraz değişik bir kurgu oldu
içime sinmesede taslakta duracağına paylaşmak istedim💓Sizi Seviyorum 💜
Bir sonra ki kurguda ne okumak istersiniz?(Boş geçmeyin lütfen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Hayran Kurgu"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||