Ben Geldimm🐣
İyi okumalar❤
"Ben gidiyorum aybike" sesi kendinden emin ama fazla duygusuz çıkmıştı çocuğun,içi ürperdi genç kızın.Ne diyeceğini bilememişti aybike.Berk bir kaç gün önce aralardında ki belirsizlikten sıkıldığını söylemişti,o günden beri doğru düzgün konuşmamışlardı bile. Kırılmıştı genç kız,çocuk yaptıkları icin özür bile dilememişti,trip attıp sıkıldığı söylemişti..
"N-nereye?"
derin bir nefes aldı kızıl çocuk.
"Yurtdışına.. ailem bir geçen seneden beri ısrar ediyordu zaten gitmem için şimdi.. burada kalmak için bir sebepte yok"
Genç kız boğazının düğümlendiğini hissetti.Bağırmak hayır gitme demek istemişti.
Hayır hayır hayır,şimdi olmaz! sakın ağlama!!
Mantığı bunları söylerken burnubun ucu yanıyordu kızın.
"iyi ya,git öyleyse... gitme"
"Gerçekten gitmemi istiyor musun aybike?"
berk kızın olumsuz bir yanıt vermesi için bildiği tüm duaları ederken,olumlu anlamda kafasını salladı genç kız.
"Sen kararını vermişsin berk"
Derin bir nefes aldı kızıl çocuk. Boynunda ki zincir kolyeyi çıkartıp kızın boynuna taktı.
"Benden sana küçük bir hatıra olsun aybik"
gülümsedi genç kız,hüngür hüngür ağlamak istiyordu ama o sadece gülümsedi.
saçından siyah lastik tokasını çıkartıp çocuğun bileğine taktı.
"Bu da benden sana küçük bir hatıra olsun kızıl şeytan.
Berk kızın elini tutup baş parmağıyla usulca sevdi.Kızın gamzesinin olduğu yere bir öpücük bıraktı. Küçük yanaktan bir öpücük nasıl böyle yoğun duygular hissettirebilirdi ki.
"Yarın sabah saat 11 de Atatürk havalimanıdan kalıcak uçağım"
Kızıl çocuk pencereden atlayıp karanlık gecede kaybolurken aybike olduğu yere çöküp dakikalardır tuttuğu gözyaşlarını serbest bıraktı.
♡
"Aybike? hoca sana soruyor"
Genç kız asiye'nin dürtmesiyle kendine geldi. Önce asiye'ye sonra hocaya baktı.Filiz hoca çatık kaşlarla kendisine bakarken genç kız saate küçük bir bakış attı. 10.30 olmuştu.Çok değil yarım saat sonra sevdiği çocuk gitmis olucaktı,bir daha göremeyecek sesini bile duyamayacaktı.
"Hocam,benim gitmem lazım özür dilerim"
Herkes şok olmuş bir şekilde genç kiza bakarken aybike çantasını alıp çoktan sınıftan çıkmıştı.
Nefes nefese kalmış bir şekilde koşmuştu genç kız,göğüsü hızla inip kalkıyordu,yanakları kızarmıştı.Taksiden inip insanlara çarpa çarpa koşuyordu.
" londra uçağı ne zaman kalkıyor?
Görevli kadın pisti işaret ettiğinde aybikr hızla kafasını çevirdi.
"Uçak kalkış için hazırlanıyor"
Kıvırcık saçlı kızın gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.Kafasını iki yana sallarken "Olmaz! bir şey yapın benim onunla konuşmam lazım lütfen" sesi yalvarır gibi çıkmıştı kızın..
Görevli kadın bunun mümkün olmayacağını belirttiğinde umutsuza bulduğu ilk yere oturdu genç kız.Elleri hemen çocuğun kolyesine giderkeb dudaklarında bir hıçkırık koptu.
"Aybik?"
Aybike duyduğu tanıdık sesle hemen ayağa fırladı.
"Berk"
Aybike şoku atlatınca koşarak çocuğa sarıldı.
"Gitmemişsin" dedi genç kız,elleri çocuğun çillerinde geziyordu."gidemedim,geleceğini biliyordum"
Genç kız cevap vermek yerine dudaklarını çocuğun dudaklarına bastırdı.
Etrafta ki yüzlerce insanı umursamadan öpüşüyorlardı.
Nazik ve uzun başlayan öpücükleri yerini sert ve kısa öpücüklere bırakmıştı. Nefesleri tükenmeye başladığında genç kız ses çocuğun alt dudağını sertçe ısırdı."Ah!"
Aybike kıkırdarken çocuğun parlatıcı buluşan dudağını sildi.
"Bunu hak ettin kızıl şeytan"
Berk gülümserken kızın yüzüne gelen saçını düzeltti.
"Seviyorum seni"
Genç kız çocuğun elini tutup ayak parmakları üzerinde yükseldi.
"Ben de seni seviyorum "
İki genç sarılırken berk kızı ince belinden tutup sıkıca sarıldı.Kızı döndürken etrafta ki insanların yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu.
Son.
Dostlarımmm
Nasılsınız???
Sizi seviyorum 🙈
Kendinize iyi bakın 🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
أدب الهواة"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||