Harcanan cam sahnemiz.
İyi Okumalar🙏🏻
Genç kız yatağına uzanmış kitabını okurken bir yandan yorum yapıyordu.Okuduğu kısımlara göre yüz ifadesi değişirken göz ucuyla saate baktı. Uyusam iyi olucak diye düşündü.
O sırada camdan gelen sesle kaşlarını çattı."Bu ne ya?"
Camdan tekrar ses gelmesiyle gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Berk!! senin ne işin var burda?"
"Ee olsada yesek demesin mi ?sana da iyilik yaramıyor be tatlım?"
Aybike hızla odasının kapısını kitleyip derin bir nefes aldı.
"Peki sen şimdi annem gelirse elinde dürümle odamda,sen ne yapmayı planlıyorsun?"
Berk sıkıntıyla ensesini kaşıdı.
"Benden hâlâ nefret ediyor dimi?"
"Eeh etsin bir zahmet"
Aybike konunun uzayacağını anlayınca keyifsizce mızmızlandı.
"Berk bak hadi gitmen lazım,hadi "
Genç adam elinde ki dürümü kenara bırakıp kızın küçük elini tuttu.
"Tamam gideceğim,ama söylemek istediklerim var"
Aybike anlamlandıramamış bir şekilde kaşlarını çattı. Berk onun bu haline içinden gülmüştü.Bal gibi biliyordu ne konuşacağını.
"Bak tatlım, Bugün koridorda konuştuğum kız sadece bir arkadaş o kadar, sıradan birisi yani..
Hem öyle olmasa ona da sana baktığım gibi bakardım."Aybike midesinde yanma hissetmeye başlamıştı. Avuç içleri terliyor,yüzü yanıyordu.
Berk tek elini kızın yüzüne götürüp alınlarını birleştirdi.
"Aybike "
Anın etkisinde olan kız "Hımm" dedi
Berk milim uzaklaşıp kızın kapalı ve aralık dudaklarına bakıp yutkundu.
"Hâlâ anlamadın mı?"
"N-neyi"
"Benim sana çok fena tutulduğumu"
Aybike konuşacağı esnada dudaklarına kapanan dudaklar tüm bildiklerini unutmasına sebep olmuştu.Berk araladında ki mesafeyi sıfıra indirip bedenlerini birleştirdi.Kızın dolgun alt dudağını emerken,Aybike çocuğun üst dudağını kavramıştı. Yavaş başlayan öpüşmeleri hızlanırken berk elini yaramazca kızın belinde dolaştırıyordu.Aybike çocuğun ensesinde ki saçlarını çekiştirirken berk kızın aralanmış dudaklarından dilini sokup,kızın diliyle buluşturdu. Aybike istemsizce inlerken berk kızı üst bacaklarından kucağına alıp,eş zamanlı olarak dönmüş ve kızı duvara yaslamıştı.
Genç adam anın hararetinden kızı duvara çarpmıştı resmen,aybike yaptığı şeyin intikamini almak istercesine çocuğun dudağını sertçe ısırdı.Berk aldığı zevkle kendini kıza sürtünce ikiside derince inledi.Aybike kasıklarında hissettiği sertlikle,ıslandığını hissetmişti.
Karşısında ki çocuğun aynı halde olduğunu bilmek,garipbir tatmin sağlamıştı.Berk hissettiği yoğun tutku karşısında kontorlü olmaya kızı ürkütmemeye çalışıyordu.Şuan da böyle hissetmesine sebep olan şey öpüşmekse,berk daha önce hiç öpüşmemişti.
Nefessizlikten ciğerleri acıyınca dudaklarını ayırıp kızın boynuna yöneltti. Islak öpücükleri karşısında kızın minik inlemelerini duyan çocuk artık durması gerektiğini fark etmişti.
Nefes nefese kalmış bir ifade ikisi birbirine bakarken berk arsızca dudaklarını yaladı.
"Bu hayalimdekinden bile daha güzelmiş tatlım"
Genç kız hırsla çocuğun koluna çimdik attı.
"Arsız"
Berk sinsice gülümseyip tek gözünü kırptı.
"Tatlım,bana arsız diyorsun ama hâlâ kucağımdasın bilmem farkında mısın?
Aybike utançla kıpırdanıp çocuğun kucağından indi.
Berk kızın yanaklarını sıkıp yanağından kokulu bir öpücük aldı.
Kızı kolundan tutup yatağa doğru sürüklerken aybike hayretle genç adama baktı.
"Berk ne yapıyorsun?"
Berk ayakkabılarını çıkartıp rahatça yatağa uzandı.
"Bu gece seninle uyuyacağım tatlım"
Aybike konuşacağı sırada kendini çoktan yatakta bulmuştu.Beline dolanan kollara gülümseyip anı yaşamaya karar verdi.
"Berk,ben de seni seviyorum "
Berk kızın boynuna ıslak bir öpücük bırakıp "Biliyorum" diye mırıldandı.
Son..
Dostlarımmm💜
Nasılsınız???(Burayı boş bırakmayın yaa gerçekten nasılınız diye soruyorum hdhd)
Yorumlarınızı bekliyorum✍🏻
Bir sonra ki bölümde ne okumak istersiniz?
Sizi seviyorum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fiksi Penggemar"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||