|"Perestiş"Part Sekiz /Final/

649 64 61
                                    

Ben geldimm💕

Final bolümü🥺🥺

Yorumlarınızı bekliyorum 💜

Genç adam sıkıntıyla oflayıp gözlerini kapattı.Sakinleşmeye çalışırken gözünün önüne gelenlerle tekrardan sinirlenirken stresle alt dudağını dişledi

FlashBack

Berk kucağına cangoyu almış milyonuncu kez aybike'nin gözlerinin güzelliğinden bahsediyordu.Zavvallı hayvan bunalmış bir sekilde cırlayarak kendini berk'in elinden kurtardı.

"Kızım ne kadar ayıp ama ya! anneyi anlatıyorum sana"

Bu esnada telefonuna gelen bildirimle çocuğun gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Doğru görüyor olamazdı değil mi? Kesinlikle kafayı yemişti.

aybikeeren Bir Gönderi Oluşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aybikeeren Bir Gönderi Oluşturdu.

aybikeeren:Ekran resmi yapmak isteyenler olur belki ;)

kaankorkut:çok güzel çıkmışız!!

aybikeeren:sen çok tatlısın çünkü!!

FlashBack Son

Berk kaan ve aybike'nin fotoğrafını gördüğündenberi kendine gelemiyordu.Bir de ekran resmi yapmak isteyen olur belki yazmıştı!!

Benim gibi,intikam alıyordu resmen,hak ettişmiydim? kesinlikle evet,ama canım çok yanıyor,o da mı böyle hissetmişti?

Berk kendi için de ki hesaplaşmasına devam ederken karşıda konuşan aybike ve kaanı görmüştü.Kaan hevesli hevesli bir şeyler anlatıyor aybike de gülerek onu dinliyordu. Aybike çocuğun kendisini izlediğini fark edince bıyık altından gülmüş ve kaanın sol koluna dokunmuştu.

Genç adam yumruk yaptığı elini biraz daha sıkarsa parmaklarını kırabilirdi.

Kaan gülümseyip kafeterya inerkerken aybike yüzüne yerleştirdiği alaycı gülümsemesi ile yaylana yaylana berke doğru yürümeye başladı.

Çocugun yanına vardığında berk'in gözlerinden ateş çıkıyordu adeta.

"Ne oldu?rengin atmış berkcim?"dedi alayla.

Berk kızı süzüp konuştu.

"Bilerek yapıyorsun değil mi?beni çıldırtmak istiyorsun?"

Aybike dilini damağına bir kaç kez vurdu.

"Daha yeni başladım,iyi izle beni bebeğim şhow yeni başlıyor" dedi ve göz kırptı.

Çocuğun moraran yüzü inanılmaz bir keyif vermişti,genç kız çocuğun bu halije kahklalarla gülebilirdi.

"Aybike,zorlama beni"

Aybike çocuğa doğru ufak bir adım attı.

"ne oldu karşlık vermedim minnoş kalbini mi kırdım yoksa?"

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin