|"Hasta"

1.3K 99 49
                                    

Genç kızın özenle süslenmiş olan bahçeden geçip kapıya vardığında hemen zile basıp etrafı incelemeye başladı. Tahmin ettiği gibi klasik zengin sitesiydi.Geniş süslü bahçeler görkemli kapılar.

Berk duyduğu kapı sesiyle homurdanarak kucağında ki yastığı rastgele fırlattı.

"Offf ev de yokumm!"

Zil ısrarla çalmaya devam edince yataktan kalktı.Rahat yoktu insana!Sarsak adımlarla merdivenlerden inip kapıyı açtı. Gördüğü kişiyle şaşkınlıktan gözleri açılmıştı.

"Bebeğim?"

Aybike sıcak bir gülümseme ile baktı karşısında ki adama.

"Doruk söyledi hasta hasta yatıyormuşun,dayanamadım geldim.
Eeee burda mı bekliycez böyle kızıl şeytan! evde buz gibi oldu"

Aybike hızlıca kapıyı kapatıp üzrinde ki çeketi çıkarttı. Hâlâ kendisine şaşkın gözlerle bakan adama gülmeden edemedi.

"Ee nasılmış bakayım benim sevgilim?"

Berk aybike'nin bu halini çok sevmişti. Birazcik mübalağa etmekte hiç zarar görmedi.

"Çok kötüyüm be aybik!kolumu kaldıracak halim yok valla"

"hmmm o zaman sen doğru odana çıkıyorsun ben de sana çorba yapıyorum,marş marş"

Berk asker duruşu yapıp sırttı.

"Emredersiniz"

Aybike tepsiyi genç adamın kucağına bıraktı.

"Al bakalım afiyet olsun"

Berk küçük bir çocuk gibi omuz silkti.

"Yok canım istemiyor aybik,hem kolumu kaldıracak halim yok valla"

Aybike sevgilisinin oyununu anlamıştı ama bozuntuya vermek istemedi.Daha sonra burnundan getirirdi nasıl olsa!

"Berk!o kadar yaptım ya !
ben yediririm"

Berk halinden memnun bir şekilde gülümsedi. Büyük bir iştahla çorbasını içerken arada yalandan öksürmeyi ihmal etmemişti tabi.

"Eveeet bu da son kaşık! aferim sevgilime"

Aybike tepsiyi alıp sehpaya bıraktıģında dudaklarını genç adamın alnına götürdü.

"Ateşin var hâlâ "

Berk aklına gelen fikirle muzurca gülümsedi. İşaret parmağıyla yanağını gösterdi.

"tatlım alnımdan tam anlayamamış olabilirsin ya,bir de burdan bak bakalım "

Aybike imali bir bakış atıp dudaklarını sevgilisinin yanağına bastırdı.

"Ee var gibi"

Berk şansını zorlayarak gamzesinin olduğu yeri gösterdi bu sefer.

"Bak burası çok sıcak yani ben öyle hissediyorum"

Aybike küçük bir kahka attı.Onun da hoşuna gitmişti. Sevgilisin gamzesinin olduğu yere küçük bir öpücük bıraktı. Ama geri çekilmedi.Gözlerini açtıklarında ikiside bu yakınlıktan etkilenmişti. Berk'in gözleri kızın dudakları ve gözleri arasında mekik dokurken heyecandan kuruyan dudaklarını ıslattı.

"Aybike" diye mırıldandı.Aybike dinlediğini belli edercesine bir ses çıkarmıştı.

"Ateşi ölçmenin en iyi yolu öpüşmek derler"

Aybike sinirle gülüp yalandan omzuna vurdu.

"fırsatçı pislik"

Genç adam saha fazla tahammülü yokmuş gibi dudakları arasında ki mesafeyi kapattı.Sevgilisin alt dudağını dudakları arasına alıp emmeye başladı.Diğer yandan eli rahat durmuyor kızın belini okşuyordu.Aybike sevgilisin ısrarları öpüşüne dayanamayıp dudaklarını aralayınca berk küçük bir inliti çıkartıp kızın alt dudağını serbest bırakıp üst dudağını öpmeye başladı.
Aybike nefesiz kaldığını belli etmek isterscesine sevgilisinin kolunu sıktı.
Ama berk kopamıyordu işte kızın dolgun dudaklarından. En sonunda dudağında hissettiği acı ile ayrılmak zorunda kaldı.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin