Mini Mini Bir Hikaye💕
İyi Okumalar 🙏🏻
Genç kız evlerinden bir hışım çıkmıştı. Ceketinin kollarını sıkı sıkı tutup kendi kendine söyleniyordu.Harika'nın çıkardığı olay sonrasında genç kız kendine hakim olamamıştı.Eve döndüklerinde ömer ile kavga etmişlerdi.
"Aptal ya! herkes aptal!"
Gelmiş bana harika'yı savunuyor "Hırsla ilk gördüğü banka oturdu genç kız.Sinirle tek ayağını sallarken üzerine daha kalın bir ceket almadığı için küfür savurmuştu.
"Tatlım?"
Aybike arkasını döndüğüne kendisine meraklı gözlerle bakan berk'i gördü.
"Berk senin ne işin var burda?"
Berk usulca genç kızın yanına oturdu.
"Ben de aynı soruyu sana soracaktım
ne oldu bir sorun mu var?""Hayır sorun falan yok ne var yani? hava almaya çıkmış olamaz mıyım? yasak mı ya!"
Berk kızının sinirden kızarmış olan yanaklarına ve çatılmış kaşlarına ufak bir bakış attı. Anlaşılan biri sevimli cadısını kızdırmıştı.
"Anlaşıldı tatlım sen burda bekle ben hemen geliyorum"
Aybike gözlerini devirip genç adamın arkasından kendi kendine söylendi.
Berk biraz sonra elinde poşetle döndüğünde aybike genç adamın elinde ne tuttuğunu çözmeye çalışıyordu.
"Bu insanlar ne kadar mal sohbeti yapmazsak içimde kalırdı be tatlım "
aybike kıkırdayıp avcuna doldurduğu çekirdeği çiltlemeye başladı.
"Anlat bakalım kim seni bu kadar kızdırdı"
Aybike aklına gelenlere sinirle gözlerini kapattı.
"Ömer.. yok neymiş neden her şeyi anlatmışım! ya anlatıcam tabi "
Berk kafasını iki yana sallayıp güldü.
"tatlım bir baştan anlat şunu,sen neyi anlattın? "
Aybike avucunda biriktirdiği çekirdekleri ağzına tepip çiğnerken berk küçük bir kahka attı.Genç kız çocuğun koluna hırsla vurup şekillerini kaşlarını çattı.
"Gülmesene kızıl şeytan!"
Berk teslim olurcasına ellerini kaldırdı.
"tamam tamam kızıl şeytan dediğine göre durum ciddi,anlat bakalım"
"ya bu harika bir süredir bizim bir alt sokağımızda kalıyordu.Annesinin işleri kötüymüş.Neyse işte ömerde aman kimseye söylemeyin aman söz verdim suzan hanıma falam diyordu ama bugün harika yılanı asiye ve beni ezmeye çalıştı.
"Nasıl yani" diye sordu Berk.
Genç kız tüm olup biteni anlattıktan sonra Berk hayretle genç kıza baktı."Ne entrikalar dönmüyormuş da haberim yokmuş ya"
Aybike kıkırdayıp çocuğunun yanağını sıktı.
"Ya yazık sana yaa"
Berk yalandan bir memnuniyetizlik yüzünü astı.Tam konuşacağı esnada kızın telefonu çalmıştı. Berk göz ucuyla arayana bakıp gözlerini devirdi.
Aybike hışımla aramayı meşgule atıp cebine geri koydu.
"Şimdi bi yerlerden çıkar abisi,kimya kitabı da yok yanımızda napsak"
Aybike alayla güldü.
"Sanki olsa dinleyeceksin dersi"
Berk genç kıza yaklaşıp yüzünü inceledi.
"Ya dersler çok güzel ama hocam sanat eseri olunca,dikkatim dağılıyor "
Aybike duyduklarıyla içi kıpır kıpır olurlen,vücudundaki tüm kan yanaklarına hücum etmişti.
Berk aybike'nin utandığını anladığında daha fazla utandırmamak için konuyu değiştirmeye karar verdi.
"Ee tatlım şimdi kimi gömüyoruz?"
Aybike düşünür gibi yaptıktan sonra bilmiş bir ifade ile konuştu.
"Doruk"
Berk'in anında gözleri parlarken kızın ciddi olduğundan emin olmak istemişti.
"Aybik! ciddi misin sen?"
Aybike omuz silkti.
"Evet,ne oldu beğenemedin mi?
Berk olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Yok ne bileyim hani bana arkadaşımı gömme teklifi etmezsin diye düşündüm."
"Ya ben kendi kuzenimi gömdüm,doruk kim?"
Berk büyük bir kahka atarken aybike de ona uymuştu.
"Valla kankam diye demiyorum ama çok mal ya "
İki genç kahkalarla gülerken saatin nasıl geçtiğini anlamamamışlardı.
♡
Aybike emniyet kemerini çözerken kendisini inceleyen çocuğa bakıp gülümsedi.
"Berk konuşmak çok iyi geldi,teşekkür ederim"
Berk kızın yüzüne gelen saçı kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Her zaman tatlım"
Aybike arabanın kapısını açıp inmek üzereyken kapıyı kapatıp çocuğun dudağına yumuşak bir öpücük bıraktı.
Berk yaşadığı şoku atlatamadan genç kız arabadan çoktan inmişti.Berk kendine gelmek için kafasını iki yana sallayıp deli gibi atan kalbini tuttu.
Diğer elini dudağına götürüp gülümsedi."Çok seviyorum seni be,deli kız" diye mırıldandı.
Arabasını hızla sürerken hayatlarında yeni bir başlangıç yapmanın mutluluğu vardı kalplerinde.
Bu bölümü doğum günü kızına ithaf ediyorum berkxomer
Nasılsınız???
Yorumlarınızı bekliyorum 👉🏼👈🏼
Sizi seviyoruuuuuum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||