|"Perestiş" Part Yedi

596 68 79
                                    

Ben geldimmmm👉🏼👈🏼

Yorumlarınızı eksik etmeyin 💜

İyi Okumalar🙏🏻

Genç kız derin bir nefes alıp ilerde oturan çocuğun yanına doğru yürümeye başladı. Nihayet vardığında yalandan öksürdü.

"Kaan oturabilir miyim?"

Olumlu anlamda kafasını salladı çocuk.

"Tabi aybike otur lütfen "

Aybike stresle alt dudağını ısırırken kaan bıyık altından kendisine gülüyordu.

"Ya kaan, o gün konuştuklarımız aramızda kalsa olur mu?"

Kız tam da tahmin ettiği seyi söylemişti.

"Merak etme aybike,tabi ki aramızda kalıcak"

Aybike derin bir nefes aldı.Rahatlamışti gerçekten.

"Kaan çok saol ya vallahi rahatladım"

Kaan oturuşunu düzeltip etrafa göz attı.

"Aslında,var mısın berk'in canına okuyalım "

Anlamamıştı genç kız.

"Nasıl yani?"

Kaan arkasına yaşlanırken kızın meraklı bakışları üzerinde geziyordu.

"Bak aybikecim,berk seni çok kırmış bu zamana kadar,ama seviyor,ee sen de onu seviyorsun bu finali taçlandırmadan önce biraz eziyet cekmesinde hiç sakınca yok bence. "

Kısa bir an düşündü aybike.Kesinlikle haklıydı kaan.

"İyi de nasıl olucak?"

"Kıskandıracağız"

Çocugun sesi kendinden çok emin çıkmıştı.

"Sen bana güven aybike,bu kıskandırma olayları dünyanın ne eski numarasıdır ama mutlaka işe yarar"

Kaan gözünü kırpıp kıza elini uzatınca aybike de gülümseyip çocuğun elini sıktı.

Bu sırada dakikardır kendilerini gözlerinden ateş çıkartarak izleyen berk'ten habersizlerdi.

Kızıl çocuk tek bacağını sallarken bir yandan içi içini yiyor yanlarına gidip ne konuştuklarını öğrenmek istiyordu,ama daha yeni aybike'den atar yemişti. Olmazdı gidip ne konuşuyorsunuz fiye sormazdı.Sonra sormaya kalksa aybike dudaklarını birbirine zımbalardı sen bana hesap mı soruyorsun diye.

"Anlaşılan ikimizde kaybettik berko "

Berk kafasını çevirdiğinde kendisine sinir bozucu bir şekilde bakan metini gördü. Gerçekten çok çirkin gülüyordu bu çocuk.!

"Ne diyorsun oğlum sen?"

"Aybike'nin yanında ki çocuk diyorum,daha bugün geldi sizin sınıfa ama bak senin,benim yapmadığımız seyi yarım günde halletti, tavladı aybike'yi."

Berk işe yaramayacağını bildiği halde içinden ona kadar saydı. Yok işte sakinleşmemişti. Çocuğu sertçe iktirdi.

"Metin ayağımın altında dolaşıp benim canımı sıkma"

Genç adam sinirle kafeteryadan çıktı. Acaba metin haklı olabilir miydi? aybike hemen herkese yakın davranmazdı,mesafeleri olurdu,ama kaan'a hemen yakın davranmıştı.Kafasını iki yana sallayıp bu düşüncelerden kurtulmak istedi genç adam.

Nihayet sıkıcı bir okul günü daha bitmişti.Aybike dolapa kitaplarını koyarken her zaman ki gibi berk yanı başında bitmişti.

Aybike kendisine umutla bakan çocuğa karşılık gözlerini devirdi.

"Hayır berk" sesi oldukça net çıkmıştı.

Berk küçük bir kahka attı.

"Ama tatlım daha sormadım bile"

bunu söylerken kafasını hafif yana eğip dudağını büzmüştü.Genç kız ne bu şimdi sevimli olduğunu falan mı sanıyor? diye geçirdi içinden. Çocuğu biraz daha incelediğinde, yüzünden boynuna doğru azalarak dağılan çilleri,anlamlı bakan kahverengi gözleri, şekilli dudakları,ve ilk gördüğü anda dikkatini çeken kızıl saçları..Aybike çocuğu incelerken
gururu devreye girdi.

Bakıp durma artık! sana neler yaptı unuttun mu!

Hayır unutmadım tabiki! diye cevap verdi gururuna aybike.

hem hiç de yakışıklı değil! hayatında hiç mi erkek görmedin canım ! diye çıkıştı.

Berk elini kızın yüzünün önünde sallayıp bir iki defa parmağını şıklattı.

"Tatlım bana bu kadar hayran olduğunu belli etme ya "

Aybike sinirle dolabın kapağını kapattı.

"Ya sen herkes sana hayran,herkes sana aşık falan mı sanıyorsun berk? bak sırf merakımdan soruyorum ya!"

Berk kıza doğru hafif eğildi.

"Herkesin bana aşık olmasıyla ilgilenmiyorum ,sadece bir kişi aşık olsa yeter"

Bu çocuğun ses tonu gerçek olamazdı..

Aybike yüzünün yandığını hissederken bir iki adım geri gitti.

"Yeter bu kadar! senin yüzünden otobüsü kaçırıcam"

Berk fırsattan istifade hemen atıldı.

"Ee ben seni bırakırım tatlım,hem kahvede içeriz "

Aybike çocuğun asla vazgeçmeyişine güldü.

"Ya berk ne diyeceğim sana,acaba sen bir daha ki sefere şansını çaydan yana mı denesen? malûm biz varoşlar çayı daha çok severiz"

Kız çocuğun bozulmuş yüz ifadesinden memnun bir şekilde gülümsedi tek gözünü kırpıp uzaklaşırken,berk kızın yaptığı imayı anlamıştı.

Berk sıkıntıyla ofladı.

"Bugün de içemedim seninle kahve".

Diğer bölüm kıskandırma operasyonu başlıyor 🔥🔥

Dostlarımmmmm❣

Elim de ki son stok bölümü de atmış bulunmaktayım,ve suan fena bir 20lik diş ağrısı çekiyorum 😓 En yakın zaman da yeni bölümler gelicek💜

Yorumlarınızı Bekliyorum 💛

Sizi seviyorum🧡

Kendinize çok iyi bakın 💜

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin