|"Gizli Aşk"

1.1K 90 51
                                    

Herkese selaaaam dün watty çöktü yorum yapılmadı maaalesef yüzden bölümü yeniden paylaşıyorum 🧡🧡

mini mini bir hikaye🐣

İyi okumalar 🙏🏻

Genç kız arda kalem,silgi alma ya da bir şeyler söyleme bahanesi ile arkasını dönüp sevgilisine kaçamak bakışlar atıyordu.

Berk ise tüm ders boyunca kızdan gözlerini alamış sevgilisini izlemişti.
Zil çalmasıyla berk derin bir nefes vermişti, en azından öğle arasında sevgilisi ole vakit geçirebilecekti.

"Sister'ım hadi"

Aybile elini karnına götürdü.

"Ay yok abi ben yemeyeceğim midem bulanıyor biraz"

Oğulcan telaşla kardeşin yanına gelip ateşini kontrol etti.

"Allah Allah ateşinde yok ama.
Gel hadi revire gidelim"

Aybike telaşla ellerini salladı.

"Yok yok yok,yani şey biraz uyusam geçer eğer geçmezse giderim.Sen merak etme beni git yemeğini ye"

Oğulcan olumlu kafasını salladı.Gerçekten çok açıkmıştı.

"Bir şey olursa arıyorsun "

Aybike onayladığını belirten mırıltılar çıkarttı.

Oğlulcan'ın sınıftan çıkmasıyla berk sınıfa yöneldi.Resmen on dakikalarını çalmıştı!

Berk vakit kaybetmenin verdiği sinirle sınıfa girdi.Sevgilisini göremeyince şaşkınlıkla kaşlarını çattı.

"Eee nerde bu kız?"

Kapının arkasına saklanmız olan kız sessizce sevgilisine yaklaştı.

"BOOOM!!"

Berk korkuyla yerinden sıçradı.Karşında ki kiz kahkalarla gülerken berk sinirli görünmeye çalışarak konuştu.

"Aybik! ne yapıyorsun ya? yüreğime indi"

Aybike sevgilisinin yüzünü severken berk hissettiği huzurla gözlerini kapattı.

Ber yavaşca gözlerini açınca genç kızın kendisini izlediğini fark etti.

"Bebeğim bana aşık olduğunu çok belli ediyorsun ama"

Aybike yalandan bir sinirle çocuğun koluna vurdu.Hemen ardıdan rastgele yumrukları savurmaya başladı.

Berk kızın bu hâline kahka atıp belinden tuttup masaya oturttu.

İkisinin de gözleri birbirinin dudaklarına kayarken berk sanki mümkünmüş gibi kiza biraz daha yaklaştı.

"Berk ya biri gelicek"

Berk dudaklarını kızın dudaklarına sürterek konuştu.

"Risk almayı severim bebeğim"

Aybike kıkırdayıp elini sevgilisinin boynuna götürüp okşamaya başlayınca berk daha fazla sabredemeyip dudaklarını kızın dudaklarıyla birleştirdi.

Berk'in bir eli kızın belini okşarken diğer eli rahat durmuyor ara ara kızın bacakarına iniyordu.

Aybike sevgilisinin tutku dolu öpücüğüne karşılık verirken çocuğun son zamanlarda iyice belirginleşen kol kaslarını okşuyordu.

Bu durum berk'i çok zorluyodu
Kızın ufak bir dokunuşu bile onu etkilerken minik elleriyle yaptığı işkenceler çıldırmasına sebep oluyordu. Nefes almak icin ayrılan dudakları çok geçmeden yeniden birleşiyor ikisi de bir çok başka duygular hissediyordu.

Kapının açılma sesi ile ikisi birbirinden hızla ayrılırken içeriye giren kişi ile şaşkınlıkları artmıştı.

Üçlü birbine şok içersinde bakarken doruk alaycı bir şekilde gülümsedi.

"vayyy nasıl da arkana bile bakmadan kaçıyorsun be berko, bak hem de çok net"

Son..

Ahh be doruk!! gelicek zaman mıyıdı???? Neyse oğulcan da gelebilirdi ama değil mi jshdkshshs
iyi tarafından bakmak lazım
biraz da

Dostlarımmm❤

Bir gece ansızın gelebilirimmm🥂

Nasılsınız??

Yorum ve votelerinizi bekliyorum

sizi seviyorum🧡🙏🏻

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin