Ben Geldimmm🧡
Yorumlarınızı Bekliyorum🙏🏻
♡
Berk bugün çok heyecanlıydı biricik prensesi,güneşi doğmuştu bugün. Minik kızının doğum gününü kutlamak için evine,eski evine gelmişti. Heyacanla kapıyı çaldı.
Aybike kapıyı açmadan önce aynada kendine kısa bir bakış atmıştı. Bir kaç saniye geçince kapıyı açtı. Genç adam yüzüne yayılan geniş gülümsemeye engel olamamıştı.Bu kadın yıllar geçtikçe güzelleşiyordu.
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum"
Berk içeri geçip kızının hediyesini masaya bırakıp ceketini çıkardı.Küçük kız merdivenlerden hızla inerken heyecanla küçük kollarını iki yana açtı.
"Babacımmmmm"
Berk kızını kolları arasına alıp kocan öptü.
"Prensesimmm"
Baba kız gülüşürken aybike dolan gözlerini kırpıştırıp mutfağa ilerledi.
Berk kadının halini fark edip kızına bir iki öpücük verip mutfağa yöneldi."tat- öhöm yani aybike"
Sen izin ver ben her gün binlerce kez tatlım derim sana"
"Efendim Berk?"
"İyi misin?"
Genç kadın olumlu anlamda başını salladı.
"iyyim,duygulandım biraz güneş büyüyor duygulandım biraz."
Hafif tebessüm etti genç adam.
"Evet büyüydü valla"
"Bu arada çok güzel olmuşsun,herzaman ki gibi"
Aradan kaç yıl geçerse geçsin,berk'in iltifatlarına alışamamıştı aybike boşanmış olsalar bile.
"Sen de fena değilsin "
Aybike çalan kapıya bakmak için gidince berk kadının arkasından hayran bir şekilde bakmıştı.
Herkes güneşin doğum günü için bir araya gelmişti. Oğulcan,harika,süsen,ömer,asiye,doruk ve güneşin arkadaşları.
Kocaman evde herkes gülüşürken berk bu ortamı ne kadar özlediğini fark etti.Uzun zaman sonra tekrar aile gibiydiler. Aybike ile olan ayrılığında hiç beklemediği şekilde oğulcan çok destek olmuştu.Tabi önce temiz bir dayak yemişti.Güneş küçük eliyle kuzey'in elinden tutmuş usulca babasının yanına gelmişti.
"Babacım biz büyüyünce kuzeyle evlenicez"
Berk duyduklarıyla şok olurken herkes kahkaya boğulmuştu.
"Kızım bunu düşünmek için sence de çoook uzun yıllar yok mu önünüz de? hem aceleniz ne canım!"
"Ama ben güneşi çok seviyorum!evlenicem işte güneşle!" dedi küçük kuzey huysuz bir ifade ile.
Berk sabır çekerken aybike elinde kocaman pasta ile geldi.Herkes bir yandan şarkı söylüyordu.Güneş küçük ellerini çırpıp kuzeyin eline tuttu,bu mumları beraber üfleyelim demekti.Berk kıskanç bir kız babası olduğu için kafasını çevirmeyi tercih etti.Küçük kız mumu üflerken dilek dilemeyi de ihmal etmemişti
♡
Berk kızının üstünü sıkıca örtüp alnına küçük bir öpücük kondurdu.
Aybike de kızının en sevdiği oyuncağı yanına bırakıp kızını öptü.
Henüz uykuya dalmamış olan minik kız gözlerini açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||