|"İlk Dokunuş " +18

3.7K 134 40
                                    

🔊 🔊 DİKKAT +18 bölüm lütfen rahatsız olacaklar okumasın.

Aybike yağan yağmura aldırış etmeden hızlı adımlarla yürüyordu.
Berk'le çok kötü kavga etmişlerdi
ve genç kız hatalı olduğunu bildigi için özür dileycekti.

yağmurun şiddeti artarken genç kiz sırılsıklam olmuştu ama umursamıyordu.Nihayet eve geldiğinde bir yandan zile basıp bir yandan kapıyı yumrukluyordu.

Berk kapıyı açınca karşında aybike'yi görmeyi beklemiyordu.

"Aybike ne işin var senin burda? Söylediklerin yetmede mi ha tatlım?"

Aybike berk'i iktirip sinirle içeri geçti.

Aybike sinirle eline aldığı vazoyu berk'e doğru fırlattı.

Berk elleriyle kafasını korudu

"Napıyorsun ya aaa delirdi manyak"

Aybike sinirle güldü

"Evet !delirdim sen delirttin beni sen
Senin aşkından delirdim berk özkaya"

Berk transa geçmiş bir şekilde genç kiza bakıyordu.

Genc adam hemen yanında ki duvara yumurk attı.

"Kavga etmeye mi geldin ya buraya bu yağmurda hem de?"

Aybike berk'e doğru yaklaştı

"Hayır özür dilemeye geldim "

Berk kafasını iki yana salladı.

"Özür dileyeceksen insan çoktan dilerdi özrünü ama sen,sen kavga etmeye gelmi-

Berk sözünü bitirmeden dudakları üzerinde hissettiği baskıyla sustu.

Aybike kollarını berk'in boynuna dolamışdı.Berk üzerinde ki şaşkınlığı atınca karşılık verdi.

Berk'in karşılık vermesiyle öpüşmeleri hızlanmıştı.

Berk dilini genç kizin diliyle buruşturunca ikisinden de istekli bir inleme yükseldi.

Berk aybike'yi hızla duvara doğru iktirince aybike'nin ağzından acı dolu bir inlme çıktı. Berk dudaklarını hızla ayırdı.

"Ö-özür dilerim iyi misin?"

Aybike fısıldar gibi konuştu.

"Naiflik istemiyorum tatlım sadece seni istiyorum"

Dudakları tekrar buluşunca aybike berk'in omuzlarından destek alıp genç adamin kucağına çıktı
Berk kollarıyla kızı sımsıkı tutarken koridora eşyalar savruluyordu.

Aybike'nin eli berk'in gömleğinin düğmelerine gidince berk duraksadı.

"Aybike.."

Aybike nefes nefese konuştu.

"Seni istiyorum berk"

Aybike titreyen elleriyle gömleği acmaya çalışıyordu başarılı olmayınca hızla gömleği iki yana çekiştirdi.Gömlekten kopan dügmeler etrafa saçılmıştı.Berk kucağında ki kızla beraber ilerlemeye başladı.

Berk de aynı zamnda kızın üzerinde ki kazağı hızla çıkarmıştı.

Yatak odasına geldiklerinde berk sert bi tekmeyle kapıyı açtı. Genç kızı hızla yatağa iktirdi.

Kendi de üzerinde ki yeri aldığında
Elleriyle kızın pürüssüz bacaklarını okşuyordu. Aybike nefesinin kesildiğini hissederken tüm bedeni heyecandan titriyordu.

Berk kızın heycanını fark edince kızın kulağına "sakin ol "diye fısıldadı.

Berk'in nefesi kızın bedenini yakıyordu.

Aybike'nin eli genç adamın pantolunun kemrine gitti.

Açamayınca hırsla mırıldandı.

"Çıkar şunu"

Berk pantolunu ve çamaşırını çıkartmıştı.
Ikiside üzerindeki fazlalıklardan kurtulunca aybike utançla kızarmıştı.

"Çok-çok güzelsin diye fısıldadı berk.

Berk genç kızın boynunda göğüslerine doğru ıslak öpücükler bırakırken aybike bir eliyle yorganı sımsıkı tutuyordu.Diğer elinide inlememek için ısırıyordu.

Berk kızın vücudunda aşağılara indikçe aybike'nin titremesi artmıştı. Artik inlemelerine engel olamiyordu.

En özel noktasına berk'in dilini ve dudaklarıni hissedince yüksek sesle inledi. Hırsla berkin saçını tuttu ve acıtacak kadar çekti.

Berk kızın sesini duydukça hareketlerini sertleşiriyordu.

Aybike kasıklarından yükselen sıcaklık yüzünden gözünün karardığını hissetti.Daha fazla dayanamayacaktı.

"Berk... lütfen "

Berk'de sabrının sonuna gelmişti.

Kendini aniden kızın içine itince aybike acı dolu bir çığlık attı.

Berk alnını kızın alnına yasladı nefesleri birbirine karışırken berk genç kızın aldığı 1 2 rahat nefesden sonra harket etmeye başladı.

Bir süre sonra aybike'nin acı dolu inlemleri hazza dönüşmüstü.Genç kız bacakarını berk'in beline doladı.

Aybike tırnaklarını genç adamın sırtına geçirip boydan boya izler bırakırken berk acıyla yüzünü buruşturdu.

Dudakları tekrar birbirini bulmuştu.
Berk hızlı hareketlerine devam ederken tek elini destek almak için yatak başlığına koymuştu. Diğer eliyle kızın kalçasını okşuyordu.

ikiside sona geldiklerinin farkına vardı.Bir kaç gel gittikten sonra kendini genç kızın yanina attı.
Ikiside deli gibi atan kalplerini tutmuş sakinleşmeye çalışıyorlardı. Berk aybikeyi belinden tutup göğüsüne yatırdı.

Solukları biribine karışıyordu.
Yorgun ama mutluydular.
ikiside kendini tamamlanmış hissediyordu.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin