İyi Okumalar 🙏🏻
Genç adam bacaklarının kendisini taşımadığını hissedince güçsüzce banka oturdu.Gözünden akan yaşı silip nefes almaya çalıştı.
FlaşhBack.
Asiye'nin bağırmasıyla adımlarını hızlandırdı genç adam.Yerde eli yüzü kolları kesik bir şekilde yatan kızı görünce korkudan nefessiz kalmış gibi hissetmişti.Olduğu yere çivilenmiş kalmıştı sanki,hareket edemiyor,konuşamıyordu.Güçsüce kızın yanına gidip yüzüne gelen saçlarını çekti titreyen elleriyle.
"Aybik" dedi titreyen sesiyle.
Berk dakikardır tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı en sonunda.
"Aybike kendine gel noldu? asiye! noldu sevgilime!"
Berk kızı kucağına alıp alnına küçük bir öpücük bıraktı.
"Dayan sevgilim dayan"
Flaşback son.
"Yalnız bıraktım onu" diye mırıldandı genç adam. Kendisinin her yanında olan sevgilisini yalnız bırakmıştı.
"Sen benim ne çektiğimi biliyor musun berk!"
Görememişti işte güzel sevgilisinin ne kadar acı çektiğini,ne kadar yalnız kaldığını,bu yalnızlığın onu hırçınlaştırdığını görmemişti. Aybike'ye bir şey olma ihtimali bile delirmesi için yeterliydi.Ellerine takıldı bi an gözleri kurmuş kan izleri vardı. Ne kadar çok kan akmıştı sevgilisinin minik bedeninden.
Berk yan tarafına bakınca burdukça gülümsedi. Burası o hastaneydi. Oğulcan'ın kaldığı hastane.Genç kız ilk kez burda kendisine olan aşkını itiraf etmişti,ilk kez sarılmışlardı ve berk ilk kez nefes aldığını hissetmişti. Elleriyle kızın oturduğu yere dokundu.
Canının yandığını hissetti mi acaba diye düşündü kısa bir an.Güçsüzce ayağa kalktı genç adam içerde kıyamet koptuğundan emindi,başka zaman olsa cesaret edemezdi ama şuan sevgilisi orda yatarken bundan daha önemli bir şey olamazdı.Lavoboda elini yüzünü yıkayıp içeri geçti.
Oğulcan sevinçle berk'in yanına geldi.
"Berko nerdesin be sen?Aybike iyi biz gördük hadi gir sen de gör"
Berk gelen ağlama isteğini bastırıp adama sıkıca sarıldı.
"Harbiden mi oğlum?ha iyi mi "
Oğulcan adamı odaya doğru iteklerken arkasından söylendi.
"Gir de kendin bak hadi"
Berk derin bir nefes alıp odaya girdi.
Yatağında yatan yüzü ve kolları kesik içinde olan sevgilisine baktı. Hemen koşarak /canını yakmamaya özen göstererek/sarıldı genç kıza."Berk"
"Aybike'm"
Berk kafasını kaldırıp kızın güzel yüzüne baktı.
"Aybike,ben çok ama çok özür dilerim,seni yalnız bıraktım çok ama çok pişmanım sevgilim.bak seni o halde gördüm ya nefessiz kaldım,ilk defa böyle hissettim,çok korktum sen de gideceksin diye"
Aybike şefkatle sarıldı sevgilisine saçına küçük bir öpücük bıraktı.
"Berk tamam geçti,iyyim ben"
Berk olumsuz anlamda kafasını salladı.Göz yaşlarını durduramıyordu.
"Anlamıyorsun aybike,ben çok korktum seni o halde görmek nasıl hissettirdi anlayamazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||