|"Anla halimden"

1K 52 79
                                    

Hellooo💛

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 😋🧡

***
"Aybike! Aybike dedim. Ya dursana aybike!"

Genç adam hızlı adımlara kızın peşinden yürürken derin bir nefes aldı.Tolga ile olan konuşmasını duyup cellanenip gitmişti. Adımlarını hızlandırıp kıza yetişti kızıl çocuk. Kızı bileğinden tutup kendisine çevirdiğinde aybike kendisine ölümcül bakışlar atıyordu.

"Ne var berk ne var?! Her şeyi bok ettin daha ne istiyorsun ya benden?"

Genç adam çok yorulmuştu artık kızın kendisini dinlememesinden duymamasından.

"Ben mi bok ettim aybike? ya sen neden anlamak istemiyorsun o tolga-

"YETER" diye böldü aybike, haftalardır tolga'nın adını duymaktan sıkılmıştı.

"Tolga, tolga, tolga. Sıkıldım aynı isimi duymaktan. Neden bu kadar kafaya taktın ya?"

Berk sinirle karışık gülerken saçlarını çekiştirdi.

"Korkuyorum çünkü aybike! O manyak sana zarar vericek diye ödüm kopuyor"

Aybike kafasını iki yana sallarken dolan gözlerini kırpıştırdı.

" Berk tolga bana zarar vermez neden zarar versin?"

Berk inanamıyormuş gibi gözlerini açarken konuştu.

"Sen ciddi olamazsın aybike, ya bu orospu çocuğu yüzünden baban felç kalmadı mı? sana ve asiye'ye tuzak kurup iftira atmadı mı? ya bu herif eski sevgilisini eve kitledi be eve! ama neymiş babası dövüyormuş. Çok güzel ya bunu bahane ederek hepiniz acıdınız ona!. B-benim babam öldü ya babam hem de en yakın arkadaşım, kardeşim dediğim adamın ailesi öldürdü. 
Bana bir başın saolsun demediniz. Günlerce yemek yiyemedim, uyuyamadım ben! Sen beni hayata döndürmüştün, ama şimdi yalnız bırakarak o karanlığa geri itiyorsun beni.

"Berk.."

Berk gözünden akan yaşı hızla silip susması için elini kaldırdı.

Ama konu tolga olunca melek kesildiniz hepiniz.

Berk artık göz yaşlarını tutamazken aybike şok olmuş bir şekilde çocuğu dinliyordu,onu ilk kez böyle görüyordu.

"Neden aybike ya? neden bize bunu yaptın şu halimize bak. Ben seni sevmekten başka ne yaptım sana? O kadar denedim ki senden vazgeçmeyi.. Bırak dedim kendi kendime istemiyor seni sevmiyor bırak.. Ama yapmadım o kadar işlemişsin her bir hücreme.

Genç kız tüm gerçeklerle tek tek yüzleşirken kalbini kaplayan keskin acı yüzünden nefesinin kesildiğini hissetmişti. pişmanlık..

"Berk ben sana böyle hissetirmek istememiştim,özür dilerim tamam mı? ben seni çok seviyorum"

Berk acıyla kafasını iki yana sallarken gülümsedi.

"Yapma aybike, lütfen yapma bunu bana acıma. "

Aybike kafasını iki yana sallarken çocuğa sarılmak için adım attığında berk kendini geri çekmişti.

"Seni üzecek bir şey yaparsam artık zorlamıycam demiştim. Sözümde duruyorum aybike bundan sonra sesimi bile duymayacaksın, zaten hiç duymadın.

Berk titreyen eliyle kızın gamzesinin olduğu yeri okşarken kızın gözünden akan yaşı sildi.

"Senden bir şey isteyebilir miyim?"

Aybike kafasını sallarken ağlamamak için kendini sıkıyordu.

"bir gülümser misin gamzelerin görünsün"

Aybike hatırladığı şeyle dudaklarından kopan hıçkırığa engel olmazken gülümsedi. En azından bu kadarını borçluydu çocuğa.

Berk kızın gamzesinin olduğu yere dudaklarını bastırıp öperken,kızın kokusunu içine çekmişti.

"hoşçakal tatlım"

Genç adam arkasını dönüp ilerlerken kendi kendine aynı şeyi tekrar ediyordu.

"Sakın arkana bakma,bakarsan gidemezsin"

Aybike olduğu yere çöküp ağlarken kafasını iki yana salladı.Berk ondan vazgeçmemişti.  Ne yapacak ne edecek sevdiği adamın kendisini affetmesini sağlayacaktı.

Son.

***

Dostlarımm

Nasılsınız ???

Bölüme başlarken barışma sahnesi diye yola çıktım ama yazarken bu şekilde oldu. Daha çok berk'in kendisini anlatmasını okuduk. Siz devamında aybike'nin kendisini berk'e affetirme çabasını hayal edebilirsiniz🌼
Kapısında mı yatar elinde kahve ile kapıda mı bekler size kalmış. Eğer fikir bulabilirsem part 2 olarak yazabilirim belki.

Artık dizi hakkında konuşmak çok yorucu. Haftalardır izlediğimiz şeylere anlam veremiyorum geçen hafta umutlarım kelimenin tam anlamıyla bitti. 💔

Üstelik tolgayı kahraman abi olarak göstermeleri ayrı saçmalık. Yahu tolga değil mi babasının parasıyla cemileye lüks ev tutan?  senaristler yazdıklarını unutuyor olabilir ama biz izlediklerimizi unutmuyoruz.

Tacizci güzellenmesi hakkında da diyecek şeylerim bitmiyor.

Taciz ettiğimi bilmiyordum = bağırmadı rızası vardı. 

Mahkemde Takım elbise giyerim cezada indirim olur..

aynı zihniyet yazık çok yazık!

Ama biz bu zihniyete susmayacağız. Tacizci aklamalarına izin vermeyeceğiz.

Kendinize çok iyi bakın 🧡

Sizi seviyorum ❤🕊

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin