İyi okumalar🙏
1 hafta sonra
Genç kız neşeli bir ıslıkla dolabından kitaplarını alırken kapı pervazına yaslanmış kendisini izleyen berk'den habersizdi..
Genç adam bir haftadır içini kemiren uykularını kaçıran bu hisle delirmek üzere olduğunu hissetti. Günlerdir okul çıksında aybike'nin barış denilen sırıkla gitmesini izliyordu.
Aybike arkasını dönünce çarptığı sert gövdeyle sarsıldı.
"Berk ne yapıyorsun ya?dikilmişsin tepeme vicdan azabı gibi"dedi
Berk'in gözlerinden adete ateş çıkıyordu.
Aybike sorgulayıcı bakışlarla
"ne bakıyorsun oğlum ?"dedi.Berk omuz silkip " sevgilin bugün de gelicek mi?"dedi
Aybike yüzünde ki gülümsemeye engel olmadı "evet gelicek bir mahsuru yoktur umarım"dedi.
Berk alnının yandığını hissederken "yok !bana ne tatlım beni ilgilendirmez"dedi.
Gerçek düşüncesi asla bu değildi
Tabi ki ilgilendirirdi.
Uzun süredir tozlu raflarla kaldırdığı,kabul edemediği duygularıyla tekar yüzleşmişti ama artık emindi aybike'ye aşık olmuştu ve şuan kıskançlıktan ölmek üzereydi.Aybike alaycı bir tavırla "ee tabi orası da öyle seni ilgilendirmez"dedi.
Berk genç kızın gidişini izledi öylece.
Ders başlamış oldukça sıkıcı ilerliyordu.Berk arada kaçamak bakış atıyordu aybikeye.
Şu zamana kadar onu sürekli kırmış,aşağalamışdı.O gün tüm okula fotolaraflari gönderip,kantinde rezil olmasını sağlamıştı."Peşimi bırakmıyor "
"O gün oyle söylemişti ama aybikeyi ilk gördüğü andan beri,okula gelmek istenmeyen ben sabahları okula gelmek için neden can attığımda biliyorum' diye geçirdi içinden.
Son ders zilinin de çalmasıyla derin bir nefes aldı ama yerinden kalkmadı.
Aybike'nin tekrar o çocukla gidişini görmek istemiyordu.Berk"Ulan şeytan diyor çık karşısına tak tak anlat hislerini"diye geçirdi içinden.
Aybike gözleriyle berk'i ararken hayal kırıklığıyla omzularını düşürdü.
Barış " güzelim en oldu yok senin ki"dedi
Aybike dudaklarını bilmiyorum dercesine büzdü.
"Yok gitmemizi bekliyordur,neyse gidelim hadi"
Barış eminyet kemerini takaraken bir yandan konuşmaya başladı.
"Yalnız varya çocuk yıkılıyor kız elinden kaçırma bunu"
Aybike sinirle karışık bir kahka attı
"Ya barış yaaa"
"kızım çocuk alev alev feci bir şey, ya biraz sıcak mı oldu ne "dedi elleriyle kendine hava yaparak.
Aybike tek kaşını kaldırmış adama bakıyordu.
Barış"ay bakma kız öyle,çocukluk arkadaşımın sevdiğine asılcak insan mıyım ben?"dedi
İkisi de birbirine bakıp uzun bir kahka attı.
Aybike düşünceli bir sekilde yatağında uzanırken telefonuna gelen mesajla irkildi.
Mesajin berk'den geldigini görünce kaşlarını çattı.
Odun kafa:Sizin evin alt sokağındayım koşarak gel!
Aybike:Oldu paşam başka bir emrin var mı?
Odun kafa: 5 dakikan var tatlım ya sen gelirsin ya ben
Aybike sıkıntılı bir nefes verip üzerine montunu giydi.
Eğer berk'i biraz tanıdıysa gelirdi.Genç kız anahtarını alıp sesizce evden çıktı. Hızlı adımlara berk'e doğru giderken sinirden yanakları kızarmıştı
"Berk ya mal mısın? Geldiler mi sana gece gece ?"dedi
Berk arabanın kapısını açıp "bin!"dedi
Aybike "başka bir isteğin var mı paşam çay kahve?"dedi
Berk "bak bebeğim ya uslu bir kız olur binersin ya da tüm mahalle duyar konuştuklarımızı"dedi.
Aybike berk'e ölümcül bakışlar atıp hızla araba binip kapıyı sertçe kapattı.
Yol boyunca tek kelime etmemişlerdi nihayet sahil kenarına gelince berk arabayı durdurdu.Aybike sinirle arabadan inip ayaklarını yere vura vura ilerledi.
Aybike derin bir nefes aldı " anlat şimdi derdin ne ya senin bak mahallede sırf rezillik çıkmasın diye sustum ama burda kimse yok! Kafanı gözünü kırarım oğlum senin!
Manyak mısın sen!!!!"Berk "manyağım evet" sen manyak ettin beni sen! Derdin ne bana kafayı yedirirtmek mi istiyorsun?"dedi
Aybike sinirden dolan gözlerini kırpıştırıp "ne istiyorsun benden?"dedi ağlamaklı ses tonuyla
Berk"Barış sevgilin değil dimi"
Aybike "ya yine mi aynı konu benim sevgilim olamaz mı gerizekalı sevgili yapamayacak kadar çirkin miyim ben?" Dedi
Berk de aybike kadar bağırarak konuşuyordu.
Berk"Hayır çok güzelsin!" Dedi bir anda ağzından çıkan şeyleri kontorl edememişti.genç kızın gözlerinde ki şaşkınlık ifadesi ile tebessüm etti.
Elleriyle genç kızın yüzünü okşarken "hani bana kıskandın mı dedin ya
ben çok kıskandım,çok "dediAybike parmak uçlarında yükselip kısık bir ses tonuyla konuştu.
"Berk beter ol"
Berk sertçe yutkunup "aybike geber"dedi
Genç adam aralarında ki milimlik mesafeye tahammülü yokmuş gibi dudaklarını genç kızın dudaklarına bastırdı.
Aybike sevdiği adamin zarif ama tutkulu öpüşüne karşılık verirken her bir hücresi yapma aybike diyordu,yapma berk sana göre değil canın yanıcak yapma.
Berk genç kızın üst dudağını serbest bırakıp alt dudağını öpmeye başlayınca ikisinde için de ki tutku git gide büyüyordu.
Dakikalar sonra nefes nefese ayrıldıklarında alnınları birleştirdiler
İkisinin hızlı nefesleri birbirlerine karışırken ikisi de kendini tamamlanmış hissediyordu.Aybike aniden berk'i itip sert bir tokat attı.Berk olayın şokundan bir kaç saniye genç kızın yüzüne baktı
"O-oha ne yapıyorsun ya?dedi
Aybike bu sefer tokat attı yerıle küçük bir öpücük kondurdu.
Aybike " ne var içimde kalırdı tokat atmasam" deyip kıkırdadı.
Berk kafasını iki yana sallarken"Allah belamı seninle veriyor anlaşılan "dedi
Aybike küçük bir kahka atıp ayak uçlarına yükselip genç adamın dudağına küçük bir öpücük bıraktı.
"Bunlar daha iyi günlerin"dedi
İkiside kahkalarla gülerken eğer bu yaşadıkları bi rüyasa hiç uyanmamayı dilediler.
Son.
Dostlarımmmm
Nasılsınız?
Yorum ve votelerinizi bekliyorum❤
Sizi Seviyorum 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||