ay hellüü🤍
Genç kadın ağrıyan belini tutup elektirikli süpürgeyi kapattı. Kendini geniş ve rahat koltuğa atıp derin bir nefes aldı.
"Ev ev değil ki,nasıl yaşıyorlar bu kocaman evlerde.. hayır adam bir de tek yaşıyor..." diye söylenirken,çalan telefonu eline aldı. Kardeşinin aradığını görünce kocaman gülümseyip neşeli bir şekilde "Alo" dedi. Kendisinin aksine sinirli bir şekilde telefonu açan kardeşi "Ya abla!! bu ev sahibi olucak kaçık kilidi değiştirmiş! kapıda kaldım, bitirmem gereken ödevim var ne yapacağım ben ya" .
"Ya ben ona iki güne ödeyeceğim demiştim ama ? "
Süsen sinirle kahka attığında, aybike de gülmüştü.
"Bekleyememiş demek ki puşt!!"
"Süsen hadi ablacım hadi sen
sevdalar da kal bugün tamam mı? ben başımın çaresine bakarım"Süsen onayladığını gösteren mırıltılar çıkartıp telefonu kapattı. Ne yapacağını düşünürken aklına gelen fikirle dudağını ısırdı. Bu gece eve gelmeyecekmiş nasıl olsa.. yani kalsam ne olur ki? hem başka çarem yok.. Nerde kalıcam sokakta mı!!
***
"Berk hocam, berk hocam 1690 numarada ki hastayı taburcu ediyoruz değerleri normale döndü"
Berk kafasıyla onaylarken şeyma sırıtarak adamın yanına geldi.
"Yarın hastahanenin yemeğinde görüşüyoruz değil mi?"
Berk gülümsemeye çalışıp odasına girdi.
"Üzgünüm şeyma, yarın çok önemli bor ameliyat için fransaya gidiyorum... seneye artık. "
Şeyma keyfisizce kafasını sallayıp odadan çıkarken,kaan odaya girip kapıyı kapattı. Sinir bozucu bir gülümseme ile adama yaklaştı.
"Yarın yemekete görüşüyoruz değil miiii? "
Berk sinirle adama kalem fırlattığında,kaan büyük bir kahka atmıştı.
"Oğlum bak bu kadın sana kafayı takmış evlenir bu seninle, böyle küçük küçük bir sürü hastaneleriniz olur"
Berk konuşacağı esnada kapı çalmasıyla oturuşunu düzeltti. Gelen asistan çekingen bir ifade ile içeri girdi.
"Şey hocam, yarın ki ameliyat iptal olmuşta "
Genç adam sinirle kaşlarını çattı.
"Ya ne demek iptal oldu sevim? bavulum bile hazır... tamam sen çık dışarı"
Berk sinirle kafasını sallayıp saçlarını çekiştirdi.
"eee ne yapıcaksın? geliyorsun o zaman yemeğe"
Berk kafasını salladığında kaan sırıtmıştı.
"Yalnız gelmezsen iyi edersin kardeşim yoksa şeyma her an üzerine atlayabilir" dedikten sonra ardından büyük bir kahka patlattı.Berk adamı onayladığında kaan parmağını şıklattı.
"Elife ne dersin? güzel kız. Berk kafasını iki yana sallayıp ayağa kalktı.
"Olmaz! delinin teki o kız" Kaan tekrar düşünürken,berk camdan dışarıya bakıyordu.
"Esma?"
Berk gözlerini devirip memnuniyetsizce yüzünü buruşturdu.
"Olmaaaaz, çok yılışık o kız"
Kaan sıkılmış bir ses tonuyla adamın konuna vurdu.
"Tamam serpil o zaman"
Berk çantasına eşyalarını yerleştirirken adama küçük bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||