|"Kimse Üzmesin Artık Sevgilimi"

1.3K 105 54
                                    

"Tamam doruk tamam geldim ben kapının önündeyim,sen ayla hanımın gelmeyeceğinden eminsin değil mi? kesin çıktı şehir dışına
hı hı tamam kapatıyorum ben "

Aybike derin bir nefes alıp zile bastı.Olanları doruk'dan duymuş tüm okulda sevgilisini aramıştı.
Bulamayınca koşarak evine gelmişti. Sevgilisinin yanında olması lazımdı ona destek olmalıydı.

Genç adam elinde ki küçük topu hırsla fırlatıp yerinden kalktı.

"Bu da kimdi böyle!İnsana rahat yoktu"

Genç adam ısrarla çalan zile küfür savurdu.

"Geldim be geldim"

Aybike!!

Genç adam karşısında sevgilini görmüş olmanın sevinci ve mental çöküntünün verdiği yorgunlukla kıza sarılıp ağlamaya başladı.

"Aybike ben çok kötüyüm"

Aybike sevgilisine daha sıkı sarılıp sırtını okşadı.

"Biliyorum sevgilim,ama bak ben geldim.Burdayım yalnız değilsin"

Genç kız sevgilisinin akmakta olan gözyaşını silip hemen kapıyı kapattı.

Odaya geldiklerinde bir çok eşyanın kırılmış olduğunu gördü. Bastığı yere dikkat ederek yatağa oturdu.

Genç adam üzerinde ki kazakla oynarken aybike ne yapması gerektiğini bilmiyordu.Sevgilisinin elini tutup kendi kucağına çekti. Berk bir eliyle kızın saçlarını okşarken boşta kalan eliyle kızın ellerini tuttu.

 Berk bir eliyle kızın saçlarını okşarken boşta kalan eliyle kızın ellerini tuttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Genç adam yatakta kendini kaydırırken kızı da yanına çekti.

"Berk anlat hadi.."

Berk her zaman yaptığı gibi elleriyle oynamaya başladı.

"Daha öncede demiştim,yıllardır uzaktan devam eden tatsız bir evlilik diye..

Ben yıllardır kendimi hazırlamıştım aslında kendimi boşanmalarına,ama gerçekleşince canım acıdı.

Aybike gözünden akan yaşı silip sevgilisini kolundan tutup göğsüne yatırdı.Berk buna küçük bir tebessüm edip derin bir nefes aldı.

"Böyle çok daha iyi"

Genç kız sevgilisinin saçına küçük bir öpücük bıraktı.

"Babam annemi aldatıyor bunu daha önce de biliyorduk,duyuyorduk yani
ama böyle gözümüze sokar gibi yapması arkadaşımın annesiyle yapması!"

Berk sinirle yumruğunu sıkmıştı.Elini hırsla yatağa vurdu.Aybike bunu beklemediği için irkilmişti.

"Ya bugün benim doğum günüm ya!

onu bile hatırlamadı,Hatırlamadılar! ne annem ne babam! tek hatırlanmam gereken günde bile hatırlanmadım"

Aybike yattığı yerden hızla kalktı.
Berk dudağının titremesine engel olamazken,kız sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu.

"Ben hatırlıyorum berk amasana süpriz yapmak istemiştim o yüzden bilmemezlikten geldim"

Berk inanmayan gözlerle kendisine bakıyordu.

"Gerçekten mi? gerçekten hatırladın mı aybike?"

Aybike olumlu anlamda kafasını salladı.

"tabi seni şapşal hiç unutur muyum?"

Berk kıza sımsıkı sarılırken aybike de hissettiği huzurla gözlerini kapattı.
Berk kızın saçlarının kokusunu içine çekip küçük bir öpücük kondurdu.

"Ben seni hak edicek ne yaptım acaba"

Aybike kıkırdayıp alnını sevgilisinin alnına dayadı. Tek eliyle çocuğunun yüzünü okşuyordu.

Genç kız yatağa tekrar uzanıp sevgilisini de yanına çekti. Berk burnunu kızın boynuna gömüp derin nefes alıp kızın kokusunu içine çekti.
Aybike çocuğun saçlarını okşarken ikiside sadece susuyordu. Sevgilisinin şuan kendisine sarılmaya ihtiyacı vardı.Bunu cok iyi bildiği için konuşmakda ısrarcı olmayacaktı.

Genç kız bir süre sonra sevgilisinin düzenli nesef alış verişlerinden uyuduğunu anlamıştı.

Aybike berk'i uyandırmamaya gayret edip yatakta doğruldu.Parmak uçlarını çocuğun çillerini üzerinde gezdirdi. Genç kız sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük kondurup üzerini örttü.

Usul adımlarla odadan çıkıp mutfağa yöneldi. Sevgilisine pasta yapacaktı.

Mutkaf tezgahına yaslanıp kendi kendine kıkırdadı genç kız.

"Ah be kızıl şeytan çok seviyorum seni"

Son..

Dostlarımmmm🧡🐣

Nasılsınız???

Dün ki bölüm aşırı saçmaydı ya berk'in doğum gününü bu olay için harcadıklarına inanamıyorum gerçekten! Hele 10 saniyelik destek sahnesi harikaydı... Neyse gül abus yazmazsa biz yazarız..

Yorum ve votelerinizi
bekliyorum🙏🏻

Profilimden RecMel kitabıma göz atabilirsiniz🥂

Sizi seviyorum 💋🧡

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin