Kısa bir aradan sonra herkese selamm. Bölümü okurken ayber yok diye üzülmeyin bölüm sonu fena💣
İyi okumalar💜
Aybike omzunda hissettiği elle arkasını döndü.Gördüğü kişiyle kaşları şaşkınlıkla havalanmıştı.
"Sen?"
Özgür samimi bir gülümseme ile konuştu.
"Evet ben,şey ben seni görünce yanına gelmek istedim. o gün üzerine kahve dökülmüştü yani özür dileyememiştim de,özür dilerim iyisin değil mi?"
Aybike olumlu anlamda kafasını salladı.
"hı hı iyyim zaten hatalı olan bendim"
"bu arada biz daha tanışmadık özgür ben"
Aybike gülümseyip genç adamın uzattığı elini sıktı.
"Aybike"
Özgür elini sıkan eli memnuniyetle sallarken kalbinin duracağını hissetti.
"Eee elimi geri alabilir miyim? lazım oluyor da"
Özgür küçük bir kahka attı.
"dalmışım kusura bakma aybik"
Aybike'nin kaşları anında çatılırken boğazını temizledi.
"aybik değil,aybike "
diye düzeltti.
Berk köşeye sinmiş gülüşerek konuşan ikiliyi izliyordu. Yanlarına gidip gitmemek arasında kalmıştı ta ki özgür'ün aybike'ye aybik diyene kadar. Bir hışım yanlarına gidip yüzünde ki alaycı gülümseme ile konuştu.
"aybik'in pataneti ben de kanka,di mi aybikcim?" diyip göz kırptı genç kıza"
Aybike elinde ki defteri sıkı sıkı tutuyordu.Ah ne çok isterdi suan yüzüne alaycı ifade ile bakan çocuğun kafasına vurmayı.
"siz arkadaş mısınız?"
Özgür olumlu anlamda kafasını salladı.
Aybike özgüre dönüp "senin adına üzüldüm özgür"
Berk küçük bir kahka attığında aybike daha da sinirlendiğini hissetti.Eğer biraz daha burda kalırsa bu kızıl şeytan,kel bir şeytan olucaktı. "
Aybike özgür'e gülümseyip hızlı adımlara sınıfa geçti.
Özgür anında berk'in koluna vurdu.
"ne bok yiyorsun oğlum sen? bak gitti kız "
Berk derin bir nefes aldı.
"bak kanka sana küçük bir tavsiye aybike'den uzak dur,o senin tanıdığın kızlara benzemez"
"onu anladık lan, bana bak sevgilisi falan yok di mi?"
Berk sıkıntıyla nefes verdi.
"ne bilim amına koyim!çobanı mıyım ben aybike'nin?"
Özgür şaşkınlıkla genç adama baktı.
"ne bağırıyorsun lan bilmiyorsan bilmiyorum de"
Berk dolaptan defterini alıp özgür'e döndü.
"bilmiyorum!aybike'nin sevgilisi var mı bilmiyorum!tamam sal şimdi beni"
Berk hızla sınıfa giderken özgür keyifli bir ıslıkla sınıfına ilerlemeye başladı.
garip bir sekilde özgür'ü herkes çok sevmişti. Berk tüm gün dizini sallayıp uzaktan aybike ve özgür'ü izlemişti.
Bu süpürgesiz cadı bir tek kendisine ters yapıyordu,ne yaptım sanki ben diye geçirdi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfic"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||