|"Perestiş" Part Altı

465 61 52
                                    

Ben Geldimmm❤

Yorumlarınızı Bekliyorum ✍🏻

İyi okumalar💛

Berk büyük bir mutlulukla okula gelmişti. Dün aybikesi ile çok güzel vakit geçirmişti. Gözü kızı ararken üzerine doğru büyük bir sinirle gelen Oğulcanı görmüştü genç adam hızla gelip kızıl çocuğa yumruk atmıştı.Berk ne olduğunu şaşırmıştı.Aybike ve ömer oğulcan'ı tutmaya çalışırken üzerinden şoku atlatan berk oğulcanı iktirdi.

"Ne yapıyorsun sen kafayı mı yedin?!"

Aybike araya girmeye çalışırken berk kaşından akan kanı sildi.

"Aybike sana ne demeli ya sen nasıl görüşürsün bu çocukla! ne çabuk unuttun bize yaptıklarını! ya bir de asiye'yi kullanıyorsun berkle gezmek için"

Aybike'nin kaşları şaşkınla havalanmıştı.

"Ya ne diyorsun sen ben? hayal mi görüyorsun oğulcan !"

Oğulcan histerik bir gülüş attı.

"Lan gördüm sizi avm de gayet gülüşüp eğleniyordunuz?

"Bak oğulcan yargılamadan önce bir dinle!"

Oğulcan tekrar hırsla berk'in üzerine yürüyünce aybike sinirle oğulcan'ı itti.

"Yeter! yeter oğulcan yeter bıktım ya senin şu yargılamalarından akşamdan beri susuyorum ama yeter, dün asiye ve dorukla gittim ben avmye ama onlar birlikte vakit geçirmek istediği için kafeye oturduğum da berk geldi !hepsi bu ya bu.Ayrıca sen bana bu konuda gurur edebiyatı yapacak son insan bile değilsin"

"Yeter noluyor burda?hadi sınıflarınıza"

Filiz hocanın gelmesiyle herkes sınıfa girip yerlerine oturuken aybike titreyen ellerini birbirine kenetledi.

"Asiye kusura bakma,tutamadım kendimi"

Asiye kafasını iki yana sallayıp konuştu.

"Asıl sen kusura bakma aybike bizim yüzümüzden oldu"

"Yeter derse geçiyoruz"

Zil çaldığında aybike derin bir nefes aldı.Hiç bitmeyecek gibi gelmişti ders.
Sınıftan çıkıp bahçeye çıktığında temiz havayı içine çekti. Duyduğu adım sesleriyle kafasını çevirdi.

"Aybike,ben özür dilerim yani gerçekten çok üzgünüm "

Aybike kırgınca omuz silkti.

"Dileme berk,kimse benden özür falan dilemesin,kalbimi paramparça edip özür dinlemeniz hiç bir şeyi değiştirmiyor"

Berk gözlerinin yandığını hissetti.

"Haklısın,çok haklısın ama"

Aybike hırsla ayağa kalktı.

"Aması yok berk? Hak etmediğim şeyleri yaşamaktan,ailenin en değersiz kişisi olmaktan,senin saçma oyunlarından sıkıldım,çok sıkıldım. "

Berk'in kaşları şaşkınlıkla havaya kalmıştı. Ne yani hala kendisiyle alay ettiğini mi sanıyordu.

"Aybike ben,ben seninle oyun falan oynamıyorum,ben seni gerçekten sev-"

"Yeter! yeter berk salak yok karşında bir rahat bırak beni ya"

"Ama dün gayet iyi davrandın bana,ben sandım ki"

Aybike alayla sırıttı.

"Ne sandın? sana karşı ördüğüm duvarları iki saate yıkacağımı falan mı? çok yanılmışsın be tatlım.Ben ne yapacağım biliyor musun? her gece biraz daha kalınlaştıracağım o duvarlı.Sen pes edip beni rahat bırakana kadar "

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin