|"Perestiş" Part Beş

492 59 91
                                    

İyi okumalar👉🏼👈🏼

yorumlarınızı eksik etmeyin 💜

//1 Hafta Sonra//

Uzun ve sıkıcı bir dersin ardından nihayet öğle molası gelmişti. Genç kız dolabına kitaplarını yerleştirirken yanında hissettiği nefes ile zıpladı.

"Tatlım diyorum ki artık bir kahve mi içsek?"

Aybike dolabın kapağını hızlıca kapatıp sinirle konuşmaya başladı.

"Berk ne kahvesi ya karnım aç benim"

"t-tamam tatlım o zaman sen yemeğini ye sonra içelim ne dersin?" diye sordu hevesle.

Aybike ise berk'in sürünmesinden oldukça keyif alıyordu.Bir haftadır köpek etmişti resmen genç adamı.

"çok beklersin be tatlım"

Berk derin bir iç çekerken dolaplara yaslanıp tek gözünü kırptı.

"Ben seni ömrümün sonuna kadar beklerim tatlım benim ya"

Aybike ne diyeceğini şaşırmış bir vaziyette sağa sola bakındı. Berk onun bu heyecandan kızarmış yanaklarını sıkmak istesede kendine engel oldu,çünkü karşısında ki kişi aybike erendi yanaklarını sıkan ellerine neler yapardı !!

Genç kız dakikalardır odaklandığı soruyu çözmeye çalışıyordu.
Kalemin ucunu ısırıp sıkıntıyla nefes verdi.Kesinlikle soru yanlış olmalıydı.
Ayak sesleri duyduğunda kafasını kaldırıp baktı. Doruk ve asiye hemen önlerinde ki sıraya oturduğunda doruk'un yüz ifadesini hiç beğenmemişti.Kesinlikle bir şey isteyecekti..

"Hayır doruk" dedi kararlı bir ses tonuyla.

Doruk sevimli olduğunu düşündüğü bir ifade ile konuştu.

"Daha ne istediğimi bile söylemedim ama aybike ya"

Aybike banane dercesine omuz silkti.

"Yerime oturmam istemiyor musun?"

Doruk kıkırdadı.

"O da nerden çıktı?"

Genç kız sinirle karışık güldü.

"Ya doruk sen her Allahın günü buraya gelip,benim yerime oturmak için ağlamıyor musun?"

Doruk düşünür gibi yaptığında işaret parmağını salladı.

"haklı valla ağlıyorum, ama şuan senden istediğim şey bu değil "

Aybike dinlediğini belli eden bir mimik yaptığında asiye konuşmaya başladı.

"Ya biz akşam dorukla dışarı çıkmak istiyoruz,ama biliyorsun ömerle araları pek iyi değil bu ara, seninle diye çıkarsam sorun olmaz"

Aybike karşısında kendisine kınalı yapıncak gibi bakan ikili karşında kahka atmak istesede kendini tutmuştu.

"Tamam ne yapalım,gelirim"

Doruk sevinçle sevgilisine sarılırken kıza üstün körü teşekkür etmişler ve sınıftan çıkmışlardı.

Aybike hafif gülümseyip kafasını iki yana salladı.

Genç kız unuttuğu bir şey var mı diye odaya hızlıca göz gezdirirken kapı çalmıştı.

"Ban bakıyorum sister'ım"

Oğulcan kapıyı açıp kuzenini kolundan tutup içeriye çekmiş ve harika'nın kendisine iki saniyeliğine nasıl güldüğünü anlatmaya başlamıştı.

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin