aybike okuması gereken evrakları incelerken göz ucuyla çocuklarla ilgilenen kocasına baktı. Berk ikizlerle vakit geçirmekten bir an bile bunalmamış, yorgunluktan bayılacak gibi gibi hissetse bile hiç şikayet etmemişti.
yanılmamıştı aybike.. Berk çok iyi bir baba olmuştu. aynı zamanda harika bir eşti, tıpkı lise dönemlerinde harika bir sevgili olduğu gibi.
gecenin ilerleyen saatlerinde güç bela ikizleri uyutmayı başarmışlardı. yorgunca kendilerini odaya atıklarında Berk hemen karısını kolları arasına aldı.
"çok mu yoruldun hayatım.."
Aybike burnunu kocasının boynuna götürüp kokusunu içine çekerken kafasını salladı.
"yoruldum ama sen daha yorgun olmalısın, çocuklar canına okudu yine
değil mi ?"Berk hemen kafasını iki yana salladı.
"hiçte bile bir kere biz çok eğleniyoruz oğullarımla.. hem bak sana diyorum ben değil iki, beş çocuğa bile bakarım... gel yapalım, gör sen de"
aybike muzurca gülerken, kocasının çapkın bakışları kalbini delip geçmişti çoktan, elleri bedeninde gezerken dudakları buluşmuştu. Berk karısının üzerinde ki yerini alırken, kadının bacaklarını aralamış kendini bastırmıştı..
içlerinde ki ateş büyürken Berk karının boynuna küçük öpücükler bırakıyordu.
karısından aldığı minik inlemeler ateşi körüklemişti..bebek telsiziden gelen ağlama sesi ile ayrılmak zorunda kalırlar. odaya yerleştirdikleri kamerdan çocuklara bakarken Berk keyifsizce kendini yana attı.. Aybike üzerini düzeltip yataktan kalkarken kocasına baktı.
"tatlım bence sen şu beş çocuk işini bir daha düşün"
Berk çocukların yanına giden karısının arkasından " tamam bari iki böceğin yanına bir çiçek olsun ya" diye söylendi..
bunu duyan Aybike gülmeden edememişti.. hem neden olmasın diye düşündü bir an.. taş taşımıyorum ya dedi kendi kendine.. gece uzundu, çocukların muzurca bakan gözlerine karşılık, Aybike ve Berkin gözleri kapanıyordu uykusuzluktan.. ama yine de mutluydular.
SON...
DOSTLARIMMMMM
BELKİ BİR GÜN ANSIZIN GELEBİLİRİMMMM🧚🏻♀️🧚🏻♀️
NAPIYORSUNUZZZ..
BEN AYBERİ ÇOK ÖZLEDİM 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||