|"20.Bölüm AyBer'i" +18

1.5K 80 140
                                    

Heloooooo 🧚‍♀️ Ben geldimmmm💜

Bol yorum gelsinnn lütfen,satır arası yorumlarınızı bekliyorum 👉🏼👈🏼

Bölüm yetişkin içeriklidir✍

"40k Özel Bölüm " 🥺

"Anladın mı"?

Aybike kafasını kaldırdığında kendini arsızca süzen çocuğa sert bir bakış attı.

"Berk! bana değil kitaba bakıcaksın!"

Berk dilini dudakları üzerinde gezdirip,kızı incelemeye devam etti.

"Tatlım şuan kimya dersi ile hiç ilgilenmiyorum biliyor musun?"

Genç kız tek kaşını kaldırıp sorgularcasına baktı.

"Bak sen,ne ile ilgileniyorsun mesela hım?"

Berk hızlıca etrafa göz gedirip kızı sandalyesinden tutup kendine çekti. Sandalyelerin birbine çarpa sesiyle boş kütüphanede yankılanmıştı.
Berk işaret parmağıyla kızın çıplak bacağını okşayınca,Aybike sertçe yutkundu.Nefesleri birbirine çarparken berk aniden kızın üst dudağını kavrayıp öpmeye başladı.Kesik ve sulu öpücükler bırakırken aralarında ki mesafe canını sıkmıştı.Kızı ince belinden kavrayıp kucağına oturmasınö sağladı. Genç kız hissettiği sertlikle inlerken,berk kızın kalçasını sıkıp dudaklarını ayırdı.

"Mesela bununla ilgileniyorum güzelim"

Aybike elini çocuğun saçlarına getirip sertçe çekti.

Dudaklarını birleştirmeden önce "Kapa çeneni" diye mırıldandı.

Berk kıza karşılık verirken,kucağında ki afetle birlikte ayağa kalkıp kütüphanenin eski kitapların olduğu depoya doğru hızla ilerledi.Kapıyı sertçe kapatıp dudaklarını kızın boynuna yönlerdi. Çok kez duyduğu o muhteşem kokunun kaynağı olan boynu dişlerini geçirip emmeye başladı.Aybike hırsla çocuğun kafasını boynuna bastırırken,berk bir yandan kızın gömleğini çıkarmıştı.Ayakta durmaktan yorulan çocuk kızı az ilerdeki koltuğa yatırıp,kızın üstüne yatmadan önce hemen kendi gömleğini de çıkarmıştı.

Uzandığı yerden kendine bakan kız sayesinde şimdiden ıslandığını hissetti genç adam.Dudaklarını tekar birleştirdiginde genç kız kendini hissettiği sertliğe sürtmeye başladı.Berk kızın minik inelemeleri karşısında sakin kalamıyordu.Aybike çocuğun tek elini bacak arasına götürdüğünde,berk kızın isteğini anlamış ve kızı okşamaya başlamıştı. Okşadığı yer her geçen saniye daha sıcak oluyordu sanki. Boşta kalan eliyle kızın sütyenini çıkartıp göğüs ucunu parmakları arasında ezerken aybike aldığı iki taraflı zevkle deli gibi inliyordu.

Berk aniden kızın göğüs ucunu dişleri arasına alıp emmeye başladı,diğer
eliyle de kızın iç çamaşırını kenara çekip çıplak eti okşamaya başladı.Bu kesinlikle daha çok zevk veriyordu kıza.

"Berk,ah dayanamıyorum"

"ımh nasılda ıslanmışsın güzelim "

Parmaklarını bulduğu konumdan çekti çocuk. Parmaklarını ağzına götürüp kızım gözüne bakarak temizledi. Ardından tek gözünü kırpıp kendi pantolunu ve kızın çamaşırını çıkarıp kenara fırlattı. Aybike o boşluk hissiyle mızmızlanmaya başladığında berk kızın bacaklarını nazikçe aralayıp nefesini üfleyince,Aybike sızlayan kadınlığı yüzünden bacaklarını kapatmıştı. Berk tekrardan kızın bacaklarını aralayıp dudaklarını kızın vajinasına bastırdı. Aybike resmen çığlık atmış,çocuğun saçlarını sertçe çekmişti.Üst bedeni koltuktan kalkarken alt bedenini hareket ettiremiyordu.Çocuk yutkununca adem elmasının kadınlığında hareket etmesi aybike'nin içinin titremesine sebep olmuştu.

"Berk,ah berk"

Berk kızın ıslaklığını tekrar yaladığında aybike çocuğun omzuna sertçe tırnaklarını geçirdi.

"İşkence ediyorsun bana!"

Genç adam kızın bacak arasından ayrılıp kendini kıza sürtmeye başladı.

"Şimdi benim nasıl hissettiğimi
anlıyor musun?"

Aybike olumlu anlamda kafasını salladı.Daha fazla dayanamayacaktı. inlemeleri arasından zorla konuştu.

"Berk! ahh yeter lütfen"

Neden lütfen dedigini kendin de bilmiyordu. Aklını kaybetmiş olmalıydı.

Berk çamaşırını çıkartacağı sırada bunu kızın yapmasını istediğini fark etti.

Kendini bir kez daha ka bastırıp sertçe sürttü.

"Ne istediğini söyle bebeğim "

"Seni!seni istiyorum berk,içime girmeni istiyorum"

"O zaman çıkar şu bokseri bebeğim"

Aybike hafif doğrulup çocuğun çamaşırını çıkarıp kenara fırlattı.Çocuğun sertliğini bir iki kere okşadı.Aynı işkneceyi o da çekmeliydi.

"ah,siktir aybike"

Kızıl çocuk penisini kızın ıslak girişine dayayıp kendini itmeden önce dudaklarını birleştirdi. Yavaş olmaya çalışıyordu ama kızın istekle kalçasını oynatması kontrolünü kaybetmesine neden oluyordu.Berk hareketlerini hızlandırmaya başladığında aybike tırnaklarıyla çocuğun genç sırtına izler bırakıyordu.

"ah aybike,ahh aklımı başımdan alıyorsun"

Aybike bacaklarını çocuğun beline dolayıp kendini hırsla çocuğa itmeye başladı.

"Berk!berk hızlan "

Berk kızın bacaklarını omuzuna alıp kendine daha geniş bir alan yaramıştı. Onlar hareket ettikçe kızın sallanan göğüsleri çocuğu delirtiyordu.Dudakları kızın göğsü ucunu bulunca önce emip sonra sertçe ısırdı. Genç kız tam çığlık atacağı esnada berk kızın dudaklarına kapanıp buna engel oldu.

Aybike zevkten gözlerinin karardığını hissederken kadınlığından yayılan sıcaklık tüm bedenini kavurmuştu.

"Berk"

Çocuk kızın pürüssüz bacaklarını omzundan indirip,kızı ani bir hareketle yüz üstü yatırmış,yavaşça kendini itmişti.Hareketlerini hızlandırmaya başladığında kızın omzuna küçük bir öpücük kondurdu.

Genç kız dünya da ki bütün kelimeleri unutmuş sadece çocuğun adıyla inliyordu. Berk kızı tekarar sırt üstü yatırıp içine girdi,Sert vuruşlarına devam ederken boş depoda ikisinin inleme ve vücutlarının birbine çarpma sesi yankılanıyordu.Berk kızın gelmek üzere olduğunu anladığında hareketlerini sertleştirip,kızın içinden çıkıp rahatladı.
iki parmağıyla kızın klirostine baskı yapıp kızında rahatlamasını sağladı.Berk kızı göğüsüne çekip saçına bir öpücük kondurdu.

"Sana aşığım Aybike Eren "

Güldü genç kız.İlk itiraflarının böyle olacağını tahmin edemezdi.

"Ben de sana aşığım Berk Özkaya"dedi inlemekten kısılan sesiyle.

İki genç birbirinin boynunda soluklanırlen her şey yeni başlıyordu.

SON.

Dostlarımımm🧡

Huhhhhhhh💦 Nasıldı bölüm??

tekarar söylüyorum smut yazmakta
iyi miyim bilmiyorum umarım cringe olmamıştır shdhdhdd.

Yarın aranızdan Yks sınavına girecek olanlar varsa tüm güzel enerjileri size yolluyorum🧚‍♀️ gidin ve o sınava patron kimmiş gösterin!!

Öncelikle söylemek isteğim şeyler var, Hikayemiz 40k okuma olmuş🌸
çok mutlu oldum,Anlık bir kararla Ayber'in sahnesizliğine dayanmayıp başlamıştım yazmaya.Kalemim iyi mi bilmiyorum ama sizin güzel yorumlarınız beni çok motive ediyor.
Bundan yıllaaaaaaaar sonra bile burası bizim günlüğümüz olmuş olucak💜
Hepinizi çok seviyorum,başka hikayelerde,başka evrenlerde görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin