Klasik girişimi yapayım o halde; Ay hellüü 💜
Sezon finalin de ki Yasmin Tolga konuşmasına ayber şahit olsaydı ne olurdu?
Keyifli okumalar 🤍
Berk sıkıca tuttuğu eli öpüp kıza göz kırpınca aybike kıkırdadı.
"yaa berkk kaçmıyorum bir yere.. ne bu böyle sımsıkı tutmuşsun elimi"
Berk durup kızı omuzlarından tutup kendisine çevirdi.
"tutucam tabi böyle hep sımsıkı tutcam senin elini, çok seviyorum çünkü seni"
Aybike gamzelerini belli ede ede gülüp çocuğun yanağını öpünce Berk diğer yanağını çevirdi hemen.
"bunu da öpp ağlar sonra"
Aybike sevgilisinin çocukça hallerine gülüp diğer yanağında öpücük kondurdu.
İkili neşeli bir şekilde el ele yürürken az ilerde konuşan Yasmin ve tolgayı fark ettiler.
"Berk baksana bunlar yasminle Tolga değil mi?"
Berk kafasını sallayıp konuştu.
"ta kendileri tatlım da bunlar ne ara oldu ya"
"Berk hadi gel gidelim yanlarına "
Berk şaşkınca kıza bakıp kaşlarını yukarı kaldırdı.
"yok be güzelim ayıp olur şimdi, boşver "
Aybike sitemli ve biraz da meraklı bı şekilde Berk'in kolunu dürtüyordu.
"tatlım ne ayıp olcak ya hadiiii"
Genç kız çocuğu kolundan tutup ikilinin yanına doğru sürüklerken az sonra duycaklardın habersizlerdi.
*
Bak Yasmin senin yaptığın hatayı ben de yaptım.. ben de aybike'ye aşık olmuştum. Hatta onun da beni sevdiğinden emindim bir gün okul çıkışı yaktım gemileri aldım elime gülleri gittim evine.. ama o Berkle geldi, barışmış. Anlayacağın vazgeç bu işten asiye ve doruk ayrılmaz"
Berk şoku atlatır atlamaz tolga'yı omzundan tutup kendine çevirip sert bir yumruk attı.
Tolga acıyla burnunu tutarken berk tekrardan bir yumruk daha atmıştı.
"BİLİYORDUM LAN! BİLİYORDUM SENİN AYBİKE'YE İLGİN OLDUĞUNU BİLİYORDUM ! ŞEREFSİZ HERİF. KALK LAN AYAĞA KALK."
Berk, tolga'yı oturduğu yerden hızla kaldırıp tekrardan yumruk atacağı sıra kolunu tutan el ile durdu.
"BERK BIRAK DEĞMEZ! BU PİSLİK İÇİN DEĞMEZ!"
Yasmin tüm olup biteni anlamaya çalışırken olduğu yerde kalakalmıştı.
Bu sırada Aybike Berk'in önüne geçip tüm gücüyle tolgaya tokat attı."Sen! sen benim hayatım da gördüğüm en sinsi insansın Tolga Barçın! duydun beni mi?
"Aybike bak b-"
'KAPA ÇENENİ"
"ben sana acıdım be acıdım ne sevmesi kafayı mı yedin sen? ben senin hiç bir zaman yanlış anlayacağın bir harekette bulunmadım ama tabi sen sana merhaba diyen her kıza aşık olduğun için kafada kurman çok normal. tabi Berkle barışcaktım çünkü biz birbimizi çok seviyoruz. Bide gül almışmışmış o gün karşıma çıksaydın bak ben o güllerin senin-"
Genç kız öfke ile kıpkırmızı olmuştu. tek nefeste söylediği şeylerden sonra göz ucuyla yasmine baktı.
"Sen de asiye ve doruk'tan uzak durucaksın Yasmin!"
Berk sinirden patlamak üzereyken kızın elini tuttu.
"Aybike gidelim yoksa elimde kalıcak bu benim"
Aybike onaylarken Berk çocuğun yakasını tutup sarstı.
"bir daha sakın Aybike'nin adını ağzına alma, seni pişman ederim Tolga Barçın sakın!
**
Ordan uzaklaştıklarda Aybike aniden durup berk'e sarıldı. Genç adam boynunda hissetigi ıslaklık ile hemen kızdan ayrılıp sevgilisinin yüzünü avcuna aldı.
"güzelim neden ağlıyorsun?'
Aybike içini çekip gözünden akan yaşı hırsla sildi.
"Berk ben senden özür dilerim "
Berk kaşlarını çatıp sakin bir ses tonuyla sordu.
"Neden bebeğim "
"Ben ben sana inanmadım Berk, bir sürü bağırdım sana kötü şeyler söyledim, ama sen haklıymışın ben farkedememişim"
Berk kızı çekip sarılırken saçlarına öpücük bıraktı. Şuan aybikesi ağladığı için siniri artıyordu.
"şişhhhh tamam, geçti bak ağlama.
hem ben de özür dilerim"Aybike sarılmayı bırakmadan sevgilisine baktı.
"sen neden özür diliyorsun peki?"
Berk kızın ağlamaktan ıslanan yanağını silip gözünün altına öpücük bıraktı.
"hem ben de seni üzmüştüm. saçma salak konuştum işte yok aranızda bir şey var falan. Ama gerçekten öyle düşündüğüm için değildi. Kalbim çok kırılmıştı sadece"
Berk'in konuşması ile aybike'nin ağlaması şiddetlenirken berk kendine okkalı bir küfür etmişti.
"güzelim ağla diye demiyorum bak lütfen ağlama tamam mı? yoksa gidip o şerefsizi bayıltana kadar dövücem"
Aybike hemen gözyaşlarını silip gülümsemeye çalıştı.
"tamam tamam bak ağlamıyorum "
"hahhh şöyle bir gülümse gamzlerin görünsün içim açılsın"
Aybike bu sefer gerçekten gülerken sevgilsinin dudağına uzanıp öpmeye başladı.Berk keyifle sevgilsine karışıklık verip kızın alt dudağını öperken aybike'de çocuğun üst dudağını kavramıştı. İkisi nefes nefese ayrıldıklarında Aybike
"seni çok seviyorum Berk çok" diye mırıldandı."benden daha çok? mümkün değil "
SON.
Dostlarımmmm
Nasılsınız??
Bölüm de ki sahneyi izleyince sinirden delirdim resmen.. Berk haftalarca kafada kuruyor gibi gösterildi ve tamamen üzeri örtüldü? çok büyük haksızlık!
Peki ya tolgaya bilmem kaçıncı hikaye yazılması.. komedi gerçekten 😄
tabi hoca durur mu yapıştırmış cevabı; ya tutarsa ;)
biri asdora biri aybere parazit olarak yazılan karakterleri çift yapmak kimin fikriydi Allah aşkına? neysee
Böyle anlat anlat dert bitmez zaten tw tayfa anladı beni..
Bölümü nasıl buldunuz?? umarım tatmin edici olmuştur 💜Aslında yarın yayınlayacaktım ama sonsuz aşk 2 bölümüne yorumlarınız beni çokkk mutlu etti o yüzden hemen salıyorum
Sizi seviyorum ❤️
kendinize iyi bakın 🤍
Bide güzel yorumlarınızı eksik etmeyin💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk aşk | ayber
Fanfiction"Seni kollarımla sarmak ve kalbimin içine yerleştirmek istiyorum. İçindeki güzellik öyle ki, seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seni sevdiğimden daha fazla ve de daha çok sevemem..." ||Tek Bölümlük AyBer Hikayeleri||