|"Sevgilim"

1.9K 114 45
                                    

Bunu Mini hikaye olarak düşünelim🌸

İyi okumalar🙏🏻

Genç kızın dünyadan ne zaman kaçmak istese kütüphaneye giderdi.
Çeşit çeşit kitaplar arasında kaybolmaya o kitaplarda ki dünyalara bayılırdı..

Ataman kolejinin kütüphanesi oldukça büyük ve genişti. Loş bir ortam olması aybike'nin kitap okuma isteğini artıyordu. Sadece roman değil,şiir de okurdu aybike..

Eline aldığı Cemal Sürreya'nın bir şiir kitabını alıp okumaya başladı.

Genç adam sevgilisini görmesiyle yüzünde ki gülümseme büyüdü. Usul adımlarla yaklaşıp sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük bıraktı.

"Hıhhh ! berk ödüm koptu ne yapıyorsun?"

Aybike baş parmağını damağına götürüp kafasını yukarı kaldırdı.
Berk genç kızın bu sevimli haline bakıp gülümsedi.

"Özledim be tatlım,bir günaydın de bir gülümse gamzelerin görünsün içim açılır belki ha ne dersin?"

Aybike bu sefer gülüşünü saklamadı genç adamdan.

Berk kızın gamzelerine bakıp iç çekti.

"Sadece 2 günüdür görüşmedik berk,abartama"

Berk omuz silikti.

" olabilir aybik özledim hem biliyorsun,seni çok bekledim her an yanımda ol istiyorum"

Aybike elini sevgilisin yanağına götürdü. Berk huzurla gözlerini kapattı. Bu kızın en küçük dokunuşu bile kalp ritmini bozmaya yetiyordu.

"Biliyorsun sebebini,hemen kabul etmeyecekler biraz zaman lazım,hem bence gizli ilişki yaşamak tam bize göre"

Berk olumlu anlamda kafasını salladı

" ben de aynı düşüncedeyim,eh sonuçta biz muhteşem bir ikiliyiz"

Aybike küçük bir kahka attı.

Aybike hayatına girdiğinden beri her şey daha anlamlı olmuştu sanki. Güneş daha parlaktı mesela daha çok ısıtıyordu tenini.
Yediği yemekler daha lezzetli,içtiği kahveler daha güzel kokuyordu.
Aybike'nin elini değdirdigi ger şey güzelleşiyordu. Bunun en büyük kanıtı berk'di.

Genç adam aylarca kendini affetirmeye çalışmıştı. O kadar çok özür dilemişti ki sayısını bile unutmuştu. Aybike kendini berk'den nefret etmeye şartlamışken genç adam etrafında pervane olmuş ve kalbini kazanmıştı işte.

Berk genç kızın elindeki kitapı aldı

"Cemal süreyya " çok severim.Aybike gülmeden edemedi.

"Sen şiir mi okuyorsun berk?"

Berk numaradan dudaklarını büzdü
"Okuyorum aybik,hatta sana çok sevdiğim bir şiirini okuyabilirim"

Berk kendisini delip geçen gözlere baktı. Pencerenden vuran ışık sayesinde kızın ela gözleri daha bir güzeldi sanki. Dudakları daha pembe..

Berk genç kızın bukleli saçını eline alıp boğazını temizledi.

Kasketimi eğip üstüne acılarımın
Sen yüzüne sürgün olduğum kadın
Karanlık her sokaktaydın gizli her köşedeydin..
Yalnız aşkı vardır aşkı olanın
Ve kaybetmek daha güç bulamamaktan
Sen yüzüne sürgün olduğum kadın
Kardeşim olan gözlerini unutamadım
Çocuğum olan alnını
sevgilim olan ağzını
Dostum olan ellerini unutamadım
Yalnız aşkı vardır aşkı olanın.
(Cemal sürreya)

Şiirin bitmesiyle aybike sevgilisini ceketenin yaksından tutup kendine çekti. Berk beklemediği bu öpücük karşında gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
Bir çok kez yakınlaşmışlardı fakat genç adam bir hamle yapamamıştı çünkü kendini affetirmeye çalıştığı bir gün aybike"fotoğraflarını çekip okula yaydığını yüzünüze vurmuştu .

Evet genç kız haklıydı berk bunu bile isteye yapmıştı kızdan intikam almak için bilerek yakmıştı canını ama şimdi kızı öpmeye bile kıyamıyordu.

Aybike berk'in üst dudağını serbet bıraktığında berk'den karşılık alabilmişti.Berk bir elini aybike'nin beline diğer elini yanağına koymuştu.
Aybike belindeki kolun sıkıştığını hissetti.

İkiside heyecandan titriyor,nefesleri kesiliyordu. Berk'in kalbi göğüs kafesini delicek gibi atarken,aybike ayakta durmata zorlanıyordu.
Nefes almak için ayrılan dudakları kısa sürede birleşiyor ikiside bir yangının ortasında kalmış gibi hissediyordu.

Nefes almak için ayrıldıklarında aybike alnını berk'in çenesini dayamıştı.

İlk öpüşmeleriydi ama son olmayacaktı..

Berk nefes nefes kalmış bir şekilde konuştu.

"Aşığım sana Aybike Eren "

"Ben de sana karşı boş değilim Berk Özkaya "

Son.

Dostlarımmm nasılsınız?

Seviyorum sizi🧡

 ilk aşk | ayber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin