Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Hayırlı günler 🍀
Bu bölümü Faruk ile İkra'nın ağzından dinleyeceğiz.
Yorumlarda buluşalım ☺️
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
^^FARUK^^
"B-benim gitmem lazım. Seni hiç unutmayacağım..."
Yanımdan geçerken istemsiz kolumu önüne doğru uzatmıştım. Duraksamıştı. Elimi yumruk yapıp çektiğimde yanağımdan süzülen yaşları hissettim. Gitmesen olmaz mı?
"İkra..."
Yaşlı gözlerine baktığımda kızardığını gördüm. Seni seviyorum...
Başını eğdiğinde bir adım geri adımladım. İkra...
"Kendine iyi bak-"
Kendime engel olamayarak çatılmış kaşlarımla atıldım. Konuşma vakti gelmişti.
"Evine gidince iyi olacak mısın! O yüzün-"
Derin nefes alıp verdikten sonra devam ettim. Kim bilir daha niceleri vardı.
"O evde oldu de mi?"
Bir adım gerileyip ellerini birleştirdiğinde tedirgin olmuştum. Onu korkutmuş muydum? Ben onun üzülmesini istememiştim. Kızgınlığım ona değildi. Ona bakarken dolan gözleriyle konuştu.
"E-evet..."
Beklentiyle bana bakıyordu. Yardım et demişti sanki. Allahım...
Yanan gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Hayır...
"Gitme İkra..."
"Özür dilerim..." dedi ağlamaklı gelen sesiyle. Yanaklarından süzülen yaşlarla birlikte yanımdan geçmişti. Kalbime bir ağırlık çökmüştü. Yeşil...
Hızla arkamı dönüp önüne geçtim. Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Onun üzülmesini istemiyorum. Onunla bir olmak istemiyor muyum zaten? Onun gülümsediğini görmek. Geleceğim olsun istemiyor muyum?
"O olayın ertesi günü mesaj atmıştım sana hatırladın mı?"
Başını yavaşça salladığında gülümseyerek devam ettim. Gözleri hemencecik kısılmıştı.
"Ben sözümün arkasındayım. Senin elini rahatlıkla tutacağım güne kadar seni koruyacağım. Tuttuğum günden sonra sana kimse dokunamaz zaten..."
Şaşkınca bana bakıyordu. Hafiften yanan yüzümle devam ettim. Şurda ciddi bir şey konuşuyoruz.
"Yaşımız küçük biliyorum. Yani böyle şeyleri konuşmak... Neyse işte ileriki zaman için diyorum..." deyip ellerimi oynattım. Sanki ellerimden güç alıyordum.
"Seninle evlenmek istiyorum yani ileride. Sen? Yani seni sevmemi kabul eder misin?"
Yeşil gözlerine daha fazla bakmamak için gözlerimi kaçırdım. Kalp atışlarımın hızı kendini gösteriyordu. Ortamdaki sessizlikle gözlerimi ona çevirdim. Yüzündeki renk değişimi ile gözleri kısılmıştı. Sesini duyduğumda nefesimi tuttuğumu anladım.
"Ederim yani ileride..."
Gülen gözleriyle bana bakıyordu. Tepki veremiyordum. Başını eğip yanımdan geçmişti. Kabul etti...
...
^^İKRA^^
Eve geldiğimde annemle ayrı kaldığımız günler için hasret gidermiştik. Çok şükür annem iyiydi. Beni görünce çok mutlu olmuştu. Canım annem...
Şimdi akşam yemeği için anneme yardım ediyordum. En sevdiğim yemekleri yapmıştık birlikte. Annemin heyecanlı ve mutlu hâlini gördükçe seviniyorum. Çok mutluyum...
Zil sesiyle duraksadım. Gözlerim anneme giderken hızlı hareketlerle elini durulayıp zoraki bir gülümseme ile bana baktıktan sonra yanımdan ayrılmıştı. Huzursuz olduğunu anlamıştım. Benim üzülmemi istemiyordu. Annem...
"Sürtük kızın bugün de mi gelmedi?"
Konuşması üzerine boğazıma yumru oturmuştu.
"Orhan ne diyorsun sen..."
"Kim bilir nerelerde sürttü de geldi..."
Sesi daha yakından gelirken yaptığım salatayı titreyen ellerimle cam tabağa aktarmaya çabaladım.
"İkra..."
Adımı söylemesiyle birkaç parça domates düşmüştü yere. Yerden almak için eğildiğimde devam etti.
"Alış alış..."
Yere düşenleri aldıktan sonra başımı kaldırdım. Anlamaz hâlde ona bakarken gözüme hoş görünmeyen gülümsemesiyle konuşmaya başladı. B-ben...
"Yarın sözünü takarız. Gelmeni bekliyordum. Geldin. Adı konulsun. Serhat ve İkra..."
🍀
Bölüm nasıldı?
Faruk?
İkra?
Annesi?
Babası?
Söz?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
SpiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...